MuscleMeat

Nano Vapor - MuscleTech (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nano Vapor is opgebouwd uit klinisch gedoseerde sleutelingredienten die je helpen met spiermassa opbouw, spierkracht, krachtige spierpumps (Nitric Oxide) en een geweldige focus.
    Deze snel werkende pre-workout geeft je daarnaast ook de energie voor de meest heftige trainingen. Een all-in-one pre-workout formule die je helpt je trainnigsplateaus te doorbreken.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit Punch is heerlijk!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje half uur voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja!

Mijn review:

Nano Vapor Muscletech
Kenmerken Nano Vapor:

-Heftige spierpumps en kracht
-Ondersteunt opbouw spiermassa
-Instant focus en energie
-8 Gram Citrulline Malate
-3.2 Gram Beta alanine
-200mg Quercetine
-5 gram Creatine
-0 Gram suikers
-Geen onduidelijke blends of fillers
-Geen verboden stoffen

Mijn review

Het is altijd lastig om een goeie pre-workout te vinden aangezien deze grotendeels persoons gebonden zijn. Na een aantal verschillende geprobeerd te hebben (omdat er na een tijd gewenning optreed) eens een voor Nano Vapor gekozen. Nadat ik in een aantal oude topics hier toch goede verhalen erover las.

Ingrediënten

Wat je mag verwachten en met goede doseringen. Zoals vitamines, beta-alanine, LAA, Citruline en Taurine

Smaak

Had zelf de smaak Fruit Punch gekozen deze is niet te zoet maar lekker fris en drinkt zo weg :)

Structuur

Erg fijn poeder, geen klontjes oid.

Oplosbaarheid

Gaat lekker bruisen zodra je er water bij doet :D Paar keer roeren en klaar.

Prijs & conclusie

Dit is een Pre in het hogere segment maar is dit zeker waard. Gebruik het nu al 3 weken en er is nog totaal geen sprake van gewenning. Vind het dus zeker ze geld waard, deze blijft er voorlopig in!

NV.jpg
 
Zelf toevallig ook geprobeerd deze maand. Had er veel van verwacht.. Maar valt me tegen helaas.
Wordt er zelfs misselijk van? Heb hem op 2 en 3 scoops geprobeerd. Vond er niet veel aan.. Smaak is wel 1 van de betere (heb blue rasp). Uiteraard persoonsgebonden pre's maar voor een prijs van 39,90 neem ik veel liever 2 potten Insane van B&F ;) Verrassende topper.
 
Helaas man! Voor mij echt 1 van de beste sinds tijden :) Insane word mijn volgende!
 
Back
Naar boven