XXL Nutrition

Naomi's Contest Log 2013

Bezoekers in dit topic

Aha... herh wisselen dus... lijkt me flink vermoeiend....
Nou tegelen is zeker een training hoor! Ik had dat een tijd geleden ook.. weghalen van een conifeer van 2,5 meter.. in mijn ups.. dat was me ook een training. :D
Of een keer op mijn werk. tilhulp stuk en 144 zakken van 25 kilo versleept,... dat voel je wel in je armen...
 
Zeker flinke training dat gesleep! Succes nog met je tuin. Schiet t al beetje op?
 
Aha... herh wisselen dus... lijkt me flink vermoeiend....
Nou tegelen is zeker een training hoor! Ik had dat een tijd geleden ook.. weghalen van een conifeer van 2,5 meter.. in mijn ups.. dat was me ook een training. :D
Of een keer op mijn werk. tilhulp stuk en 144 zakken van 25 kilo versleept,... dat voel je wel in je armen...
Vermoeiend niet echt, maar vind wel het ene leuker om te doen dan het andere:p

Wij hebben ook een boom uit de tuin moeten halen, wat een K$%#Twerk, we hadden al een hele krater gegraven en dat ding wilde er nog niet uit. Maarja allemaal gratis training toch?

Zeker flinke training dat gesleep! Succes nog met je tuin. Schiet t al beetje op?
Mwoah, het weer gooit roet in het eten, gisteren maar vast de platen los op de overkappig gelegd zodat we toch droog stenen konden leggen.
Als het zaterdag droog is de tuin ploegen (ik heb laatst al met de hand 60 m2 gras eronder gespit), daarna tuin egaliseren, want de tuin is zo ongelijk als wat en dan hopelijk woensdag graszoden leggen.
Maarja alles is afhankelijk van het weer:(
 
Gisteren weer een dagje rust van de tuin en borst en triceps getraind, wederom 3x20 herhalingen. vind het lastig in te schatten welke gewichten ik kan pakken.

vandaag alweer druk in de tuin geweest, ploegen, harken, pollen er tussenuit halen, dus mijn rug is FINITO van de hele tijd krom staan. Morgen om 8.30 benen trainen YEAAHHHHHH en junkdag!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Mooie training hoor!

Hoog in reps vind ik vaak vooral mentaal zwaar. En het is dan inderdaad lang zoeken naar de juiste gewichten. Meestal kun je meer dan je denkt!

Oh ja, ik denk dat ik weet welke oefening dat Incline fly dumbbell drukken is. Volgens mij maak je dan een soort cirkel toch? Van hoog - opzij - via voor weer omhoog. Geen idee wat de juiste benaming is.
 
Around the world + een press?
 
Mooie training hoor!

Hoog in reps vind ik vaak vooral mentaal zwaar. En het is dan inderdaad lang zoeken naar de juiste gewichten. Meestal kun je meer dan je denkt!

Oh ja, ik denk dat ik weet welke oefening dat Incline fly dumbbell drukken is. Volgens mij maak je dan een soort cirkel toch? Van hoog - opzij - via voor weer omhoog. Geen idee wat de juiste benaming is.


Around the world + een press?

Zondag benen getraind, het was eigenlijk junkdag maar ivm het mogelijke overgeef:p gevaar met benentrainen gewoon netjes brinta met whey gegeten en om 8.30 begonnen met trainen.

Na de benentraining, thuis even bijgekomen met 3 boterhammen en 3 eieren en ketchup mmmmhhh. Daarna de hele dag in de tuin gewerkt.

Gisteren ook in de tuin "getraind"
2 uur harken + met de waterpas proberen de tuin te egaliseren + zand scheppen :P
 
Laatst bewerkt:
Mooie training!

ja leuk om gezichten bij namen te hebben he! :)

enne.. tuin doen is ook trainen! Mag ik na de vakantie gaan doen...
 
Mooie training tis wel lekker weer om nu in de tuin te werken!
 
50 herhalingen squat?
Haha dat was vast lekker doodgaan
 
Pfff 50 herhalingen. Had de rest vd training niet meer kunnen doen. Respect!
 
inderdaad 50x 50kg en dan was je ook nog eens niet helemaal lekker.. super knap!
 
Ik wil hierbij ook mijn respect betuigen voor die 50 x 50 kg squats! :eek: :bow:
 
Pfff 50 herhalingen. Had de rest vd training niet meer kunnen doen. Respect!
inderdaad 50x 50kg en dan was je ook nog eens niet helemaal lekker.. super knap!

Ik wil hierbij ook mijn respect betuigen voor die 50 x 50 kg squats! :eek: :bow:

3 x 50 x 50kg is idd pittig! Ik vind alleen 4 x 80 herhalingen op de legpress (na 20 herhalingen voetenstand wisselen) erger. Maar die zit in een van de andere 5 benentrainingen die mijn trainer heeft gemaakt.

Vrijdagavond staan er weer benen op het programma, rest van de week gaat trainen niet lukken ivm de tuin. Zaterdag moeten de graszoden gelegd worden, dus de tuin moet daarvoor helemaal voorbereid zijn. En het terras ligt er nog steeds niet in, dus vanavond wordt het weer geen gym maar verkapte krachttraining in de tuin.
 
Allemachtig wat veel herhalingen! Knap!
Zit daar eigenlijk nog iets achter, of is het puur voor jezelf om af te zien? Ben wel benieuwd, maar hoe dan ook is het erg knap. Ik doe het je niet na hahaha
 
Omg wat een volume. Misschien dat je het eerder in je log al hebt verteld maar ik ben nogal lui... Why????????
 
3 x 50 x 50kg is idd pittig! Ik vind alleen 4 x 80 herhalingen op de legpress (na 20 herhalingen voetenstand wisselen) erger. Maar die zit in een van de andere 5 benentrainingen die mijn trainer heeft gemaakt.

Vrijdagavond staan er weer benen op het programma, rest van de week gaat trainen niet lukken ivm de tuin. Zaterdag moeten de graszoden gelegd worden, dus de tuin moet daarvoor helemaal voorbereid zijn. En het terras ligt er nog steeds niet in, dus vanavond wordt het weer geen gym maar verkapte krachttraining in de tuin.


4x80 legpress is ook niet niks. Lekker hoor!
Vrijdag ook weer high reps op de benen dan of heb je dan een andere training weer?

Succes met sjouwen!
 
Is een beetje traning á DTP style die reps ;)
 
Allemachtig wat veel herhalingen! Knap!
Zit daar eigenlijk nog iets achter, of is het puur voor jezelf om af te zien? Ben wel benieuwd, maar hoe dan ook is het erg knap. Ik doe het je niet na hahaha

Omg wat een volume. Misschien dat je het eerder in je log al hebt verteld maar ik ben nogal lui... Why????????

Mijn trainer (zie foto), heeft 5 benenschema's en je begint gewoon bij 1 en de week erop krijg je nummer 2 etc. En de trainingen verschillen per week.
In het begin was ik echt een halve dag van slag na zo'n benentraining, inmiddels kan ik het beter hebben haha:D

4x80 legpress is ook niet niks. Lekker hoor!
Vrijdag ook weer high reps op de benen dan of heb je dan een andere training weer?

Dan weer een andere training inderdaad. Weet zou uit mijn hoofd niet wat de volgende is.

Succes met sjouwen!

Is een beetje traning á DTP style die reps ;)
Never heard of DTP style haha, maar heb het even opgezocht!
 
Laatst bewerkt:
OP naar de gym voor de benentraining!!!!!!!!!!!!!!!

Daarna graszoden leggen in de tuin *wish me luck* ik denk dat ik vanavond als een babytje kan slapen!
 
Back
Naar boven