AndroidHealthClinic

Naomi's Contest Log 2013

Bezoekers in dit topic

Flinke benentraining geweest....

Walking lunges
Leg press
Hack squat
Leg extension

Standing leg curl
Deadlift


Een minpunte, ik was op de weegschaal gaan staan (trainer was er niet dus geen vet gemeten), en was 2kg lichter. Nu ben ik wel meer gaan drinken, ik dronk voorheen nog geen liter buiten mn shakes om en nu ineens meer dan 2 liter op een dag, waardoor je veel vocht kwijt kan raken. Ik heb ook niet meer de sokken in mn benen staan als ik ze uittrek, maar evengoed, ik wil ZWAARDER worden en dan ga ik twijfelen of ik spiermassa kwijt ben, aangezien ik al 3 weken heel weinig train doordat we bijna iedere dag na het werk met de tuin bezig zijn.

Maar het kan ook zijn dat mn dieet gewoon te weinig is aangezien mn stofwisseling weer op het oude niveau is, en ik heb al een keer een voedingsschema van 3300kcal gehad, waarbij ik wel aankwam maar mn vetpercentage bleef zakken. Dus we kijken het nog twee weken aan, ben ik dan nog meer afgevallen dan verhoogt mn trainer mijn dieet weer.
 
Laatst bewerkt:
Mooie training met dergelijke gewichten.
Buiten lunges lijkt me lekker in dit weer (of nouja beter als binnen). Train je in een sportschool dat het mag van de eigenaar of thuis?
 
Mooie training met dergelijke gewichten.
Buiten lunges lijkt me lekker in dit weer (of nouja beter als binnen). Train je in een sportschool dat het mag van de eigenaar of thuis?
In een sportschool...we 'moeten' zelfs naar buiten van de eigenaar (hoeft natuurlijk niet per se maar is wel zijn eigen idee geweest om het zo te doen als we lunges doen)...als het koud is met dikke trui aan en sjaal om ff lekker buiten lunges doen!
 
Gisteren borst en triceps getraind 3 x 20 herhalingen pffff niet echt mijn ding! Zag wel dat ik strepen op mn borst had voor het eerst!! Jeej!!

Kben erg druk nu dus geen tijd om mijn training te posten, maar in plaats daarvan een fotootje

Bicep 12-6-2013.jpg
 
WOW! nice pic!!! gaat goed!
 
Nice guns en schouders:thumb:
 
whaow... en dan de vergelijking, van die arm met die van je avatar :rolleyes:
 
Waauw mooi hoor!
 
looks biggie :)

nice hoor.
Ben beniuewd hoe er straks uitziet op lager vp.
 
Pff ziet er goed uit die foto.
 
Thanks voor alle complimentjes! En voor een betere vergelijking heb ik even een vergelijkingsfoto gemaakt eind 2011 naast nu gezet.

Ik heb deze week een beetje weini geupdate omdat aan het begin van de week mijn vriendin van de trap is gestuiterd van boven naar beneden met een driedubbele salto met halve schroef. Dus we hadden maandagmorgen om half 7 al 2 amublances voor de deur staan. Ze moest met nekkraag om en op zo'n plank naar het ziekenhuis. Scans en fotos waren gelukkig goed dus niets gebroken, maar wel van boven tot onder gekneusd en flinke hersenschudding. Het is nog steeds een raadsel hoe ze die trap is afgevallen, ze weet het zelf niet meer. Ze heeft aan de voorkant de ribben gekneus en blauwe schenen maar had ook een dikke bult op het achterhoofd. Ik heb dus de hele week vanuit thuis gewerkt en wel 3 keer getraind maar niets gelogd. Nu dus alsnog een udpate....


Borst+triceps training 3x20 herhalingen


flyes
3 x 20 x 7kg

Incline DB press
2 x 20 x 9kg
2 x 20 x 10kg

Incline fly/dumbbell drukken nog steeds hoe deze oefening nu officieel heet. Vorige keer zat de juiste suggestie er niet bij.
3 x 20 x 6kg

Ladies peck
2 x 20 x 22,5kg
1 x 20 x 25kg (laatste herhalingen waren heel lelijk!)

One arm cable extension
3 x 20 x 12,5kg per arm

triceps pushdown
3 x 20 x 15kg



Rug training --> ik moest eigenlijk nog 3x20 maar trainde met een andere wedstrijddame (trainingsmaatje en een vriendni van me) en zij moest 5x6 dus hebben we lekker 5 x 6 gedaan! Vind ik ook leuker!

Bent over row
5 x 6 x 50kg

Cable one arm pulldown arm op dezelfde manier als met de lat pulldown naar beneden trekken
2 x 6 x 15kg per arm
2 x 6 x 20kg per arm net te zwaar om het echt netjes te doen, 15kg is net te licht grrr
1 x 6 x 15kg per arm hele langzame herhalingen met arm in hoek van 90graden vasthouden.

DB deadlift nog nooit zo zwaar gepakt, altijd een beetje bang geweest voor mijn rug. Maar toch maar eens geprobeerd zwaarder te gaan, dus dumbbells van 30kg gepakt :, wel lekker!
5 x 6 x 30kg


straight arm pulldown rug was behoorlijk op na de vorige oefening.
5 x 6 x 20kg

cable curl one arm
1 x 6 x 15kg
4 x 6 x 17,5kg

Concentration curl
1 x 6 x 10kg
3 x 6 x 12kg
1 x 6 x 10kg

Hammer curl
5 x 6 x 8kg


BENENTRAINING!!!!

Leg press 4 standen iedere voetenstand op de plaat 20 herhalingen. 20 smal boven op de plaat, 20 breed, 20 tenen naar buiten en 20 tenen naar binnen

1 x 4 x 20 x 75kg
1 x 4 x 20 x 82,5kg
1 x 4 x 20 x 90kg
1 x 4 x 20 x 97,5kg

Squat 12 smal, 12 voeten helemaal wijd met tenen naar buiten. Door de rugtraining van de dag ervoor was mijn rug behoorlijk moe en dus niet zo zwaar gepakt. Voelde niets in mijn benen, alleen mn rug eigenlijk, maja
4 x 2 x 12 x 50kg

Leg extension FST7 methode, dus 7 setjes, 30 seconden rust en in die 30 sec. benen rekken
1 x 10 x 30kg
1 x 10 x 30kg
1 x 10 x 30kg
1 x 10 x 30kg
1 x 10 x 30kg
1 x 10 x 35kg
1 x 10 x 35kg

Machine binnenkant benen
4 x 12 x 35kg

Leg curl
1 x 12 x 40kg
1 x 12 x 45kg
1 x 12 x 45kg
1 x 12 x 50kg

DB Deadliftja hoorrr weer de deadlift!! Alsof ik nog geen spierpijn had en nu ook nog 20 herhalingen!! :O. Niet zwaar gepakt maar echt gelet op de rek in mn hamstrings!
4 x 20 x 20kg


Tot zover mijn update! Vandaag junkdag dus heeeeerlijk de hele dag alles eten wat ik wil.
Maandag heb ik een afspraak met mijn trainer voor een nieuw trainingsschema, gaat hij naar mijn lichaam kijken, welke spiergroepen welke oefeningen nodig hebben en op die manier stellen we het nieuwe plan op voor de komende weken.
Deze week ga ik ook beginnen met cardio, grrrrrrrrr hekellllllll, maarja het moet. Heb nu ook lang genoeg geen cardio gedaan haha. En de 25ste staat een meting gepland om te kijken of mijn voeidingsschema aangepast moet worden.

Biceps 2011 vs 2013.jpg
 
Poeh heavy! Gelukkig valt het nog mee kwa verwondingen.. Zo te horen had het ook heel anders af kunnen lopen.. Hopelijk is ze er snel bovenop.. Ze is nu wel gewoon weer thuis?
 
Nice Naomi! Mooie progressie te zien aan die foto's zeg! :thumb:
 
Poeh heavy! Gelukkig valt het nog mee kwa verwondingen.. Zo te horen had het ook heel anders af kunnen lopen.. Hopelijk is ze er snel bovenop.. Ze is nu wel gewoon weer thuis?
Ja, heb de hele week voor zuster gespeeld! Gisteren is ze voor het eerst weer even buiten geweest.
 
Succes met de verzorging.

Trainen gaat lekker zie ik.
Vooral een indrukwekkende voor en na foto's. Je ziet goed het resultaat van je harde werken.

Keep it up
 
Jeetje... wat naar voor haar. Maar fijn dat jij er voor haar bent!

Super trainigen! en wow... wat een pics! Jij gaat hard vooruit! :thumb:
 
Succes met de verzorging.

Trainen gaat lekker zie ik.
Vooral een indrukwekkende voor en na foto's. Je ziet goed het resultaat van je harde werken.

Keep it up
Thanks!!

Jeetje... wat naar voor haar. Maar fijn dat jij er voor haar bent!

Super trainigen! en wow... wat een pics! Jij gaat hard vooruit! :thumb:
Danku! Kan mij eigenlijk niet snel genoeg gaan, maarja groeien heeft gewoon echt tijd nodig (en heel veel hard werk en netjes eten :P)


Gisteren heeft mn trainer een nieuw trainingsschema gemaakt, met meer nadruk op de punten die hard aangepakt moeten worden; o.a. wijdte vd lage lats, bovenkant borst, etc.

Ben dit weekend ook begonnen met de laadfase van creatine, ben benieuwd of het wat gaat doen voor me.

Gisteren nadat het schema klaar was meteen borst getraind;

Pull over
5 x 6 x 22kg

Bankdrukken kin; laten zakken richting kin, en de ellebogen naar voren gedrukt houden (PFfffff zwaar!)
3 x 6 x 25kg
2 x 6 x 27,5kg

Chest press
1 x 6 x 25kg
1 x 6 x 30kg
1 x 6 x 35kg
1 x 6 x 35kg
1 x 6 x 40kg

Daarna moest ik schuin bankdrukken maar die was bezet, dus zij mn trainer ga hier maar herhalingen maken om de pomp er goed in te houden.

dus nog 3 setjes van +- 15 met ik denk rond de 20-25kg gewicht, kon niet zien hoe zwaar hij 'm gezet had.

Schuin bankdrukken
5 x 6 x 30kg

One arm tricep DB extension met twee armen gaat 't altijd wel goed, met een arm zwabbert hij alle kanten op, dus maar met een licht gewichtje.
5 x 6 x 5kg

One arm cable extension
5 x 6 x 7,5kg
1 x 6 x 10kg

Dippen
5 x 6 x BW + 20kg
 
Mooie training!
 
Gisteren rug en biceps

BOR
6 x 50kg
6 x 50kg
6 x 50kg
6 x 50kg
6 x 50kg

Lat pully achter
6 x 35kg
6 x 40kg
6 x 45kg
6 x 45kg
6 x 45kg

Lat pully voor met iets kortere stand met handvaten aan de zijkant
6 x 35kg
6 x 40kg
6 x 40kg
6 x 45kg
6 x 45kg

Lying DB row bij het omhoogtrekken van de gewichten ook met je borst van het bankje af om de onderste rugspieren even goed aan te spannen
6 x 14kg
6 x 14kg
6 x 14kg
6 x 16kg
6 x 16kg

Deadlift DB
6 x 28kg per hand
6 x 28kg
6 x 30kg
6 x 30kg
6 x 30kg

Bicep DB curl
6 x 10kg...is net te licht, maar er is geen 11 en 12 is net te zwaar
6 x 10kg
6 x 10kg
6 x 12kg toch maar geprobeerd, kon echt net, de laatste herhaling was alleen geen porum
6 x 10kg

Barbell curl
6 x 20kg
6 x 22,5kg
6 x 22,5kg
6 x 22,5kg
6 x 22,5kg

Hammer curl
6 x9kg
6 x9kg
6 x9kg
6 x9kg
6 x9kg

Daarna nog een half uurtje cardio, ik zweet normaal niet zo maar gisteren dus echt wel! Maar ik heb het toch maar mooi gedaan, ik kijk echt iedere minuut op de tijd die aftelt maar het schiet zo niet op. Als ik eraan denk hoe vaak ik nog op dat ding moet staan tot de flex cup GRRRRRRRRRRRRR
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven