XXL Nutrition

Naomi's Contest Log 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wowie... nice foto!!!!
 
Gisteren rug en biceps getraind, toch maar niet voor de 100kg deadlift gegaan, aangezien ik afgelopen week ook 2 keer door mn rug ben gegaan. Maar wel setjes met 70kg gedaan en mn trainer heeft ernaast gestaan en gekeken of ik mn rug goed recht/hol hield.

Na de rugtraining 30 minuten cardio.

Morgen gaan we beginnen met poseren voor de flex cup. De quarterturns heb ik afgelopen jaar geoefend toen een vriendin van me in de wedstrijdvoorbereiding zat en moest poseren, toen heb ik ook mee gedaan. Maar nu gaan we de echte poses oefenen, aangezien ik in de physique klasse uit wil komen. Ben heel benieuwd! Vooral ademhaling en buik onder controle krijgen vind ik lastig. Hopelijk kan ik er snel iets van opsteken dat ik er ook voor de contest nog iets aan heb.

Voeding gaat zoals altijd eigenlijk wel goed, hou me gewoon strak aan mn schema +- 2700kcal. En nu met de cardio erbij heb ik het gevoel dat ik iedere dag droger wordt, maar mn gewicht gaat nog wel omhoog. Ben beniewd wat de volgende meting zegt.
 
Poseren is een vak apart;)
Succes ermee.
Is echt zweten alles keihard aanspannen.
Gewoon extra cardio:)
 
Het klinkt allemaal echt goed!
Hoop dat het poseren ook een beetje lukt. Is nog een training op zich! :D
 
succes morgen met het poseren! :)
 
Ooooh leuk, echte poseerles! :) Gaaf dat je voor de physique klassse gaat en dat het allemaal zo goed loopt met je voeding en training! Je oogt al mooi droog op die laatste foto! :thumb:
 
Hoe zijn je poseerlessen gegaan? Lastig he al die details waar je op moet letten. Zult vast en zeker ook aardig wat spierpijn gaan krijgen:P
Na een paar lessen gaat het je zeker beter af;)

Mooie pic ook weer trouwens. Echt jelly op je buik hoor! Die gaat bij mij langzaam:(
 
Poseren is echt een vak apart, veek tips en trics al gekregen maar dat zal nog wel weken duren voordat je het echt goed ten uitvoer kan brengen. Het moeilijkste is om geen lichaamsdelen vergeten aan te spannen, zeker omdat je nog zo erg op de houding moet letten. Als je eenmaal weet hoe je moet staan lijkt het me makkelijker alles aan te spannen.

Maar we gaan gewoon iedere week oefenen en dan zou het iedere week een stukje beter moeten gaan. En het wordt natuurlijk ook leuker naarmate je droger wordt, omdat je dan alles beter aan ziet spannen.

Gisteren voor het poseren nog snel borst en triceps getraind en 15 minuten cardio (kon niet langer omdat we om 20.30 gingen poseren, vond ik niet zo erg :P)

Hier een fotootje van het poseren.
046d0e7c-4bdb-44a7-9fcb-a761b186c86b_zpsae3e80b7.jpg
 
Bekende pose:)

Succes met poseren.
Paar keer per week?
 
Lijkt me dat je echt kramp krijgt op den duur bij het poseren. Ziet er wel goed uit!
 
Bekende pose:)

Succes met poseren.
Paar keer per week?

Bekende pose?? Is gewoon een tricepspose toch?
Vooralsnog 1 keer per week poseren, we hebben ook nog even he tot december. En ik oefen thuis de dingen die ik meekrijg natuurlijk ook.

Lijkt me dat je echt kramp krijgt op den duur bij het poseren. Ziet er wel goed uit!
Ja vooral in mn rug voel ik het, had de dag erna ook mega spierpijn over mn hele ribben.
Het is zoooo lastig om alles keihard aan te spannen maar er niet als een debieltje uit te zien.


Gisteren rug en biceps getraind.
 
Laatst bewerkt:
Nou die eerste plaats komt bij jou zeker in zicht!
Mooie pose en super lijf! *jaloers*
Sterke training!
 
ik zie nu pas je foto.... wauw echt mooi, mooie triceps ook vooral :heart:
 
Gisteren keihard benen getraind, met als hoogtepuntje 100kg squat met de voeten dichtbij elkaar (vervanger van de frontsquat die ik niet kan doen ivm mn schouder). Maar eigenlijk moet ik dacht gewoon niet doen omdat mijn rug dat niet leuk vind, dus laatste setje netjes met 80kg gedaan.


de laatste twee oefeningen voor de quads hadden we de leg press machine nodig maar daar waren net twee mannen op begonnen. Dus toen kreeg mn trainer het idee dat we naar buiten ging om lunges te doen. Dus de 14kg DBs mee naar buiten en stappen maar. Mn trainer heeft een filmpje gemaakt van het laatste setje, misschien dat ik 'm plaats als ik er niet al te lelijk op sta ahha, want ik kon echt niet meer.

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 07:41 ----------

ik zie nu pas je foto.... wauw echt mooi, mooie triceps ook vooral :heart:
:)Dankje!
 
Lekker naomi zo'n benen training. Lunges zijn heerlijk buiten met t mooie weer. Nu wel benieuwd naar dat filmpje:P
 
wat leuk lunges buiten doen! Benieuwd naar het filmpje :)
En mooooi die squat!
 
-
 
Laatst bewerkt:
Zeer zeker leuk om te zien! Doe het je niet na! :D
 
Gisteren rug en biceps getraind, was gewoon een lekkere training 3 x 8 herhalingen. Was weer blij met de 3 x 8 DB deadlift met 34kg.

Vandaag moet ik weer wegen en meten. Ik ben benieuwd, want gisteravond woog ik ineens 65,8kg dat heb ik nog nooit op de weegschaal zien staan ongeacht junkdag/vochtvasthouden/'s avonds laat wegen etc.
Dus ik hoop dat het spieren zijn die erbij zijn gekomen en niet teveel vet.
 
Back
Naar boven