XXL Nutrition

Naomi's Contest Log 2013

Bezoekers in dit topic

Fijn dat de training lekker was!
enne.. nooit in de avond wegen! waarom doe je dat eigenlijk? kan zo verschillen per dag en geeft never nooit een reeel beeld.
als ik mijn weegschaal vanmorgen moet geloven...kon het niet laten na gisteren even een check te doen omdat ik gisteren weer mijn hele schema had gegeten en van het weekend te wienig... zou ik afgevallen zijn. :(... maar heb ook veel gezweten wat ook zo weer een paar ons kan schelen... dus op zich snap ik je vaker wegen wel.. maar nooit avond doen! ;)
 
Oh ik vind het gewoon leuk om te kijken wat mn gewicht doet, ik ben niet gefixeerd op gewicht aangezien ik sinds vorig jaar augustus alleen maar zwaarder ben geworden. Ik wil juist ook zwaarder worden dus in de avond is het de ideale gelegenheid om nieuwe records te vestigen haha.

Vorige contest zat ik geloof ik rond de 55kg en nu dus rond de 65kg scheelt 10kg!

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 07:13 ----------

Leuk om te zien, Naomi. Bikkel! :bow: :thumb:
Thanks!!
 
Geniaal die lunges :roflol:

Taaie meisjes, ik hou ervan :heart:
 
Geweldig die inzet en doorzettingsvermogen :thumbs:

Top
 
Gisteren meting gehad, ik was 1,2kg zwaarder op 65,2kg dan twee weken geleden en vetpercentage was iets gedaald naar 18,4%!! Dus ik ben blij, voeding is dus niet aangepast, gewoon op een dikke 2600 kcal blijven.


Verder gisteren bort en triceps getraind en 35min cardio.
Vandaag schouders en cardio en poseren.
 
Laatst bewerkt:
Wow je gaat echt goed!!! mooi dat je vet% omlaag is! spieren erbij he! TOP! :thumb:

Je pakt het wel heel professioneel aan allemaal voor de fotoshoot. Ik moet maar zien hoe ik erbij sta....:rolleyes:
maar vast niet zo best nog. Ik blijf in " bulk modus" met mijn schema... dus ja.. we shall see.

Succes met trainen en poseren!
 
Goed bezig! Succes volgende week en geniet van je junkdag :D
 
Creatine er wel uit en na de shoot weer in.
Je wilt zoveel mogelijk vocht kwijt toch? ;)
 
Voor degenen die het misschien nog niet is opgevallen de posts in mijn log zijn aangepast. Op verzoek van mijn trainer heb ik posts aangepast die ingaan op zijn trainingsvisie, voedingsprincipes etc.

Ik heb echter wel tot een week voor de shoot gelegd, dus hoop dat ik nog gewoon mee mag doen met de wedstrijd.
 
Zo de laatste koekjes van mn junkdag net achter de kiezen! En zoals altijd weer behoorlijk misselijk van al het suiker. Nog een weekje knallen en dan kijken hoe ik er zaterag uitzie. Hoop last minute nog een hoop vocht kwijt te raken. Nog nooit mee geexperimenteerd dus hoop dat de gekozen aanpak goed gaat uitwerken :)
 
Hahaha... zoetigheid he!
Je gaat er zaterdag top uitzien hoor!
 
Gisteren met weinig koolhydraten op rug en biceps getraind, maar pffff dat merk je echt meteen in je kracht en uithoudingsvermogen. Moest al lagere gewichten pakken :rolleyes::(

Daarna nog 45 minuten cardio gedaan, met ipad en motivatiefilmpjes van Dana Linn Bailey redelijk goed vol te houden :)

Vandaag borst en triceps en poseren oefenen in de gym met de andere atleten die voor de flexcup of andere wedstrijd in voorbereiding zijn.
 
Vandaag laden!!!!!

Hier vast een sneakpeak van voor het laden.

Buik voor lade 26-7-2013 (klein).jpg
 
Kijk eens aan.
Gaat goed hoor.
Veel succes met laden.
Als het goed is ga je elke dag beter en beter uitzien:D
 
Ik ga morgenvroeg al fotos maken! haha dus zoveel dagen heb ik niet meer :)
 
Lijkt me ook sterk dat een vrouw 3 dagen lang zich vol moet proppen met carbs:D

Anyway, veel succes.

Sowieso goed fysiek;)
 
ziet er goed uit naomi! :D
 
Dikke schouders!
 
Dikke schouders!
Haha Ik voel me heel klein en plat nog!
Ben 4kg lichter dan 4 dagen geleden --> veel vocht kwijt!
Maar ben nu aan het laden dus zou nog veel ronder moeten worden allemaal.
 
Eng lijkt me dat :D Maar wel heel goed om al s te proberen, voordat t bij een echte wedstrijd moet.
 
Back
Naar boven