AndroidHealthClinic

Naomi's Contest Log 2013

Bezoekers in dit topic

Naomi1987

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2010
Berichten
1.872
Waardering
172
Lengte
1m68
Massa
67kg
Vetpercentage
17%
Hallo DBB-ers,

Net als twee jaar geleden (toen 3e prijs), doe ik dit jaar ook weer mee aan de contest.

Ik train nu sinds vorig jaar augustus bij Medisch Fitness de Keizer, onder begeleiding van Janny Barents.
Ik heb sinds augustus afgelopen jaar al veel progressie gemaakt, maar nog lang niet genoeg om in de physique klasse uit te kunnen komen in december op de flexcup. Er is dus nog veel werk aan de winkel.
Ik ben sinds Augustus 2012 ongeveer 7kg aangekomen met bijna hetzelfde verpercentage.

Gewicht: 63,5kg
Vet: 17,9% gemeten met 4 punts meting
Lengte: 1.68

Ik eet 6 dagen in de week geheel volgens het schema dat ik van mijn trainer krijg, momenteel zit ik inclusief shake na de training op ruim 2700kcal. En 1 dag in de week eet ik de hele dag alles wat ik wil, en dan bedoel ik ook echt alles, totdat ik helemaal misselijk ben.

Ik train volgens een split-schema
Borst-triceps
Rug - Biceps
Benen --> iedere week een ander schema.

Schouders doe ik meestal zomaar ergers bij of apart, omdat ik er aan 't einde van de week achterkom dat ik deze nog niet heb gedaan.

Daarnaast worden het aantal herhalingen iedere 3 weken aangepast

Omdat ik ook in voorbereiding ben op de flex cup zal ik helaas niet kunnen cutten, omdat dit roet in het eten zou kunnen gooien. Na een periode van veel stress door werk en studie (sinds afgelopen december tot en met april) was mijn hele metabolisme van slag en kwam ik aan zonder meer te eten. Nu heb ik een nieuwe baan en ben ik gestopt met mijn studie en is mijn metabolisme weer op volle toeren, dus ik verwacht wel dat mjin vetpercentage nog iets zal zakken.

Sommige hebben in mijn logje waarschijnlijk al fotos voorbij zien komen van mijn huidige shape, voor mensen die dit niet gezien hebben even een paar fotos van mijn huidige shape

Ik hoop dat dit een leuke 'wedstrijd' gaat worden en dat we elkaar gaan motiveren om tot de mooiste resultaten te komen. Als er vragen zijn, aanbevelingen, tips etc dan hoor ik dat graag.

Opmerking: voor degene die denken, wat staat er weinig in deze constest log, dat klopt. Op verzoek van mijn trainer heb ik 1 week voor het einde van de contest, zaken weggehaald die gebaseerd zijn op zijn trainingsvisies en principes. Na overleg met de overige dames is besloten dat ik gewoon met de contest mee mag doen, aangezien ik tot een week voor de contest gewoon mijn trainingen etc gepost heb, en dus gewoon te volgen ben geweest.

IMG_1916.jpg


IMG_1918.jpg


IMG-20130506-WA0003.jpg


Benen.jpg


Uitrusten.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk, succes!

Toen ik weer voor het eerst sinds lange tijd op DBB kwam, zag ik jouw foto's pas. Maakte indruk, erg mooi :)
Ik ben benieuwd wat je hieruit haalt, succes gewenst!!
 
Heb je ergens een rib laten weghalen ofzo? Sodeju wat ben jij smal in het midden :D
 
mooie body! succes met de wedstrijd!
 
Succes met je voorbereiding.

Wat een rug zeg (jalours :()
 
Mooi hoor Naomi, succes!!! lekker knallen..ohhh das waar dat deed je allang:P
 
Super dat je ook mee doet! Succes:)
 
Goede shape al! Veel succes Naomi, leuk dat jij ook mee doet! :)
 
Ik volg erg smalle middel zeg!
 
Goede poten heb je al! Succes met de compo.
 
Leuk dat je meedoet!
Ik volg. :)
 
Je bent echt prachtig! Volgens mij train je ook super hard, dus 't gaat goedkomen. Leuk dat je wedstrijden gaat doen!
 
Leuk, succes!

Toen ik weer voor het eerst sinds lange tijd op DBB kwam, zag ik jouw foto's pas. Maakte indruk, erg mooi :)
Ik ben benieuwd wat je hieruit haalt, succes gewenst!!
Dankjewel! Ik ga mn best doen!

Heb je ergens een rib laten weghalen ofzo? Sodeju wat ben jij smal in het midden :D
Haha nee, puur natuur. En er zit nog wel wat vet op mn middel, vooral aan de achterkant, dus het zal nog wel smaller worden als ik straks ga cutten voor de flex!

mooie body! succes met de wedstrijd!
Danku

Succes met je voorbereiding.

Wat een rug zeg (jalours :()
Dankjewel! Gewoon hard trainen dan krijg jij ook de rug die je wilt1


Mooi hoor Naomi, succes!!! lekker knallen..ohhh das waar dat deed je allang:P
Ckrs, gewoon door blijven knallen!
Super dat je ook mee doet! Succes:)

Goede shape al! Veel succes Naomi, leuk dat jij ook mee doet! :)

Jullie ook succes!
Ik volg erg smalle middel zeg!
:)

Goede poten heb je al! Succes met de compo.

Leuk dat je meedoet!
Ik volg. :)
Leuk! Hoe meer volgers hoe leuker!

Je bent echt prachtig! Volgens mij train je ook super hard, dus 't gaat goedkomen. Leuk dat je wedstrijden gaat doen!
Wat een compliment! Dankjewel!!:D


Vanmorgen benen getraind, nu even geen tijd om de training te posten.
Vandaag junkdag, dus heb net al 4 pannekoeken op met veeeel suiker. Tot vanavond zet ik het op een vreten...:D:D
Training volgt nog, ik ben de hele week ziek geweest, dus was wel lekker om even weer keihard benen aan te pakken!!
 
Gisteren dus benen getraind na een hele week niet fit te zijn geweest. Nog steeds wel last van mijn longen (hoesten en sneller benauwd dan normaal (astma))., maar ik moest gewoon even hard trainen.

Leg extension


Squat

Hack squat
Leg press


Leg curl

Deadlift

Voelde goed om even weer goed te trainen!
Verder gisteren een goede junkdag gehad, pannekoeken, mac donalds, stroopwafels, doctor Pepper, cola, 's avonds tapas eten. Maar zometeen weer lekker aan de brinta etc.
 
Laatst bewerkt:
Succes meid.. weer een dame in de physique!! tis zo'n gave klasse :-)
Je ziet er al heel goed uit meis..
Zet hem op he!!
 
Succes meid.. weer een dame in de physique!! tis zo'n gave klasse :-)
Je ziet er al heel goed uit meis..
Zet hem op he!!
Thanks!!


Gisteren gelukkig even kunnen trainen (we zijn druk met de tuin bezig, terras, compleet nieuw gazon, nieuwe overkappig etc....dus weinig trainen afgelopen 2 weken en de komende 2 a 3 weken, maar gisteren dus even pauze).

Rug en biceps getraind met setjes van 3 x 20 :(.
 
Laatst bewerkt:
Oehh lekker branden die reps. :D mooie training.
 
Das inderdaad wel veel reps...
Maar mooie training zeker wel! Als het voor nu even nodig is volgens je trainer... tja.. dan is het even afzien he..
sterkte en succes.
 
Das inderdaad wel veel reps...
Maar mooie training zeker wel! Als het voor nu even nodig is volgens je trainer... tja.. dan is het even afzien he..
sterkte en succes.

Tis niet per se nodig om nu 3x20 herhalingen te doen. De herhalingen wisselen iedere drie weken en nu was dit toevallig aan de beurt.

Kvoel wel flinke spierpijn..vandaag geen krachttraining in de gym gedaan maar verder gegaan met het terras leggen 50x50 betontegels van zeker 20kg per stuk. Dus ik heb wel een soort van training gehad
 
Back
Naar boven