Fitness Seller

naposim ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

orki

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
71
Waardering
0
kan iemand mij meer info willen geven over naposim metandienona anabolizant streroidic 5 mg
 
weet niemand iets over deze produkt ??? wie kan mij helpen
 
Beste Orki dat is wat ze ook wel DIANABOL noemen, een oraal anabool, maar als je een willekeurige zoekmachine opstart en het woord naposim opzoekt komt er genoeg informatie.
 
bedankt marcel maar is da heel slecht voor je gezondheid ?? als ik naar die site kijk vind geen informatie in het nederlands ik ben niet zo goed in talen dus:-( sommige zeggen da het heel slecht is en sommige van niet zou ik het gebruiken ik train al 2 jaar en ben 22jaar oud en ik ben 1m83 en ik weeg 80Kg ik ben wel gespierd maar ik zou meer willen zou ik naposim gebruiken????? daarom da ik eerst wil rond vragen wat het is als ik er veel nadelen zou hebben dan voordelen ik hoop da je mij verder kunt helpen en tot nog eens byeeeeeeeeeeee

orki
 
Injecteren, veel minder belastend voor je lever.
En als je toch dbol gebruikt dan ook altijd bij injecteren anders is je kuur niet veel waard.
 
Ik zou eens op WWW.BODYPAGE.NL kijken, staat genoeg info op over AAS (androgene anabolen steroiden), op sites als deze wordt heel veel tegenovergestelde informatie gegeven.
Je kunt gewoonweg op deze manier niet genoeg info vergaren.

En er zijn genoeg Nederlandse sites over Dianabol geschreven!!
 
bedankt marcel36 ik heb daar wel veel informatie gevonden ;-)
 
zijn er hier personen die al naposim hebben gebruikt ??
 
Als je voor dbol zou gaan zou ik zelf niet kiezen voor naposim. Is een hoop fake op de markt. Zelf zou ik dan kiezen voor apuxuh.

succes
 
Ja een paar jaar terug heb ik Naposim gebruikt. Was toen nog erg goed spul maar is tegenwoordig een stuk minder. Als het al echt is want zoals diver zegt er is veel fake van.
 
Dat is het probleem tegenwoordig; populaire steroiden zijn meestal niet de beste, maar men kiest wel voor wat men van horen kent.. sustanon, deca, dbol, winstrol etc terwijl er veel betere producten te vinden zijn op de markt.
 
equipose, insuline,...
 
insuline moet je als recreatiesporter van afblijven.

Iedereen onderschat de gevaren van insuline, niet alleen nu maar ook op langere termijn.
 
Ik bedoel dat er alternatieven zijn voor deze producten, die veel beter werken en niet duurder of ongezonder zijn.
Ik ga hier niet de hele lijst geven maar sustanon --> testoviron deca--> equipoise, d-bol--> fina , tren etc...
 
Originally posted by admin
Ik bedoel dat er alternatieven zijn voor deze producten, die veel beter werken en niet duurder of ongezonder zijn.
Ik ga hier niet de hele lijst geven maar sustanon --> testoviron deca--> equipoise, d-bol--> fina , tren etc...

De amerikanen zijn gek van fina... Ik vraag me af wat er zo goed aan is.
 
ik ben er zeker van dat het de echte zijn die ik kan krijgen maar ze zijn wel een beetje duur eigenlijk maar ik heb een beetje schrik als ik ze gebruik wa nadelen da ik er kan hebben daar heb ik schrik van ik weet wel da ik er resultaten mee zal krijgen want die persoon die het verkoopt zegt da je zeker 5 kg bij zult komen en ik ken die persoon al heel lang maar de uiterlijk is belangrijk ma ben ik dan nog gezond als ik het gebruik da vind ik ook belangrijk ???
 
Originally posted by Geoffke


De amerikanen zijn gek van fina... Ik vraag me af wat er zo goed aan is.
Moet je wat lezen/researchen erover, het heeft erg interessante eigenschappen...
 
Back
Naar boven