AndroidHealthClinic

naposim ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by orki
ik ben er zeker van dat het de echte zijn die ik kan krijgen maar ze zijn wel een beetje duur eigenlijk maar ik heb een beetje schrik als ik ze gebruik wa nadelen da ik er kan hebben daar heb ik schrik van ik weet wel da ik er resultaten mee zal krijgen want die persoon die het verkoopt zegt da je zeker 5 kg bij zult komen en ik ken die persoon al heel lang maar de uiterlijk is belangrijk ma ben ik dan nog gezond als ik het gebruik da vind ik ook belangrijk ???
Waarom wil je perse dbol? Ik denk niet dat andere dingen niet te vinden zijn.
5 kilo..das toch niets? Daar kuur je toch niet voor. 10-15 kilo dat is een kuur.
 
Originally posted by admin

Moet je wat lezen/researchen erover, het heeft erg interessante eigenschappen...

Ik heb gelezen op een amerikaans board dat fina de volgende bijwerking heeft: beginnen hoesten, en je kan niet stoppen. Je kop wordt vuurrood en je krijgt een erg branderig gevoel in de longen... Je hoest minutenlang, en het lijkt of je bijna gaat stikken. Uiteindelijk gaat de hoestbui over... 'K weet wel niet of dit inderdaad zo is, ik vermoed dat dit overdreven is. Want amerikanen maken van een mug een olifant ;)
 
maar het zijn gewoon pillen he het is geen spuit ze hebben tegen mij gezegt dat het goeie zijn daarom da ik het wil doen
 
Originally posted by orki
maar het zijn gewoon pillen he het is geen spuit ze hebben tegen mij gezegt dat het goeie zijn daarom da ik het wil doen

Denk je dat ik dat niet weet... En het zijn "gewoon" pillen? Wat bedoel je daarmee? Dat je een prikfobie hebt en denkt dat pillen stukken veiliger zijn? Tuurlijk, pillen zijn toch zo safe, spuiten niet.
 
eerlijk gezegt ik heb die pillen (naposim) gebruikt is pas gedaan en ik woog voor da ik die pillen had gebruikt 74 KG en nu weeg ik 81 kg en ik ben ook sterker geworden ik heb heel goei resultaten maar ik heb nog niks nadeel gezien en ik heb veel gelezen van jullie dat het heel slecht is daarom vond ik het raar daarom wou ik er meer van weten en waarom da ik deze pillen heb gebruikt is ik wou eerst een kuur pakken dus een spuit maar van wie ik het heb gekocht rade mij aan da ik eerst dit moest gebruiken en dan terna als ik niet te vreden ben nog iets anders gebruiken dan pas een kuur (spuit) die zei dat da het beste was en ik denk ook dat die gelijk heeft of niet ????

orki
 
Originally posted by orki
eerlijk gezegt ik heb die pillen (naposim) gebruikt is pas gedaan en ik woog voor da ik die pillen had gebruikt 74 KG en nu weeg ik 81 kg en ik ben ook sterker geworden ik heb heel goei resultaten maar ik heb nog niks nadeel gezien en ik heb veel gelezen van jullie dat het heel slecht is daarom vond ik het raar daarom wou ik er meer van weten en waarom da ik deze pillen heb gebruikt is ik wou eerst een kuur pakken dus een spuit maar van wie ik het heb gekocht rade mij aan da ik eerst dit moest gebruiken en dan terna als ik niet te vreden ben nog iets anders gebruiken dan pas een kuur (spuit) die zei dat da het beste was en ik denk ook dat die gelijk heeft of niet ????

orki

Dude, ik begrijp je tread niet goed... Je maakt wel een erg lange zin... Niet echt aangenaam om te lezen. Gebruik je dan nooit een punt in een zin?
 
Laatst bewerkt:
Leer eens zinnen te splitsen en leestekens te gebruiken, je schrijfsT irriteert me mateloos... ;-\
 
pfffffffffffffff amai zeg
versta je mij ja of nee overwa jullie zagen man ik denk da de meeste die hier iets komen schrijven ook niet veel weten als ik zo antwoorden kriig
 
ik weet wel da ik geen punt of koma's , uitroep tekens gebruik
ik schrijf gewoon zo sorry he maar mensen die het echt zo erg vinden moeten van mij niks schrijven
ik dacht gewoon da ik hier wel iets kon bij leren maar zoveel informatie krijg ik ook niet van iedereen maarja


orki
 
1 wijze raad: stop met de pillen, ga over naar injects. (of als het niet anders kan: injects én pillen)
 
De massa gewonnen met dbol is bij het meerendeel van de gebruikers van tijdelijke aard, uitzonderingen zijn er altijd. Plus dat dbol een extra belasting op je lever levert.

Als je toch perse wilt kuren kies dan in elk geval voor injects, dat is beter voor je gezondheid.

Als jij 5 kg. wilt aankomen kun je beter van AS afblijven, dit kan je door je voeding bij te stellen ook en dat is een stuk gezonder.
 
Originally posted by admin
1 wijze raad: stop met de pillen, ga over naar injects. (of als het niet anders kan: injects én pillen)


Hier is je antwoord en (zeer) wijze raad orki.
Stel je verder niet zo aan betreffende je schrijfsT, wil je antwoorden formuleer dan is wat beter, het is hier geen kleuterschool!! We hebben het over AAS en niet over snoepgoed!
 
Ik weet niet of jullie het door hebben maar hij stelt eerst een vraag over wat D-bol (napo) precies is en wat het doet, en dan schrijft ie in eens dat hij er al een kuur mee heeft genomen.
Laat Orki lekker gaan a.u.b.
 
Maar insuline is toch bijna niet aan te komen of wel?
IGF-1 heet dat toch?
 
Originally posted by RiVer
Maar insuline is toch bijna niet aan te komen of wel?
IGF-1 heet dat toch?

Als je geen podium aspiraties hebt vergeet insuline, zet het uit je hoofd. Mocht je wel podium ambities hebben gebruik het dan alleen wanneer je uitgebreide studie / research hebt gedaan over dit "goedje".

En er aan komen is het probleem niet. En ze zijn zeker niet hetzelfde ;

Wat is IGF-1 (Insulineachtig GroeiFactor)?

Insulineachtig GroeiFactor 1 (IGF-I) is een zogenaamd 'peptide hormoon', net zoals HCG, groeihormoon en insuline. Peptide hormonen zijn hormonen die zijn opgebouwd uit eiwitten. IGF-I wordt voornamelijk in de lever aangemaakt maar ook in vele andere organen.

De aanmaak wordt gestuurd door de concentratie aan groeihormoon (GH) in het bloed. Als de concentratie GH in het bloed stijgt, dan reageert de lever door de productie van IGF-I te verhogen en aan het bloed af te geven. De toegenomen IGF-I stimuleert vervolgens de omzetting van glycogeen (opgeslagen suiker in de spieren en lever) in glucose (suiker in het bloed) alsook die van vetten in vetzuren (vetten gereed voor verbranding).
Kort gezegd stimuleert IGF-I de afgifte van suiker, eiwitten en vetten aan het bloed. Dit in tegenstelling tot de werking van insuline die juist de opname van suiker, eiwitten en vetten bevordert. De botgroei en spiermassa worden tevens beïnvloedt door IGF-I.

Wat is insuline?

Het is een hormoon, die gevormd wordt in de alvleesklier of pancreas. De cellen die insuline maken noemt men bètacellen. Ze bevinden zich in groepjes die als eilandjes over de pancreas verspreid liggen. Naar de naam van de onderzoeker, die ze het eerst beschreven heeft, worden ze de eilandjes van Langerhans genoemd.
Via het bloed bereikt insuline de cellen, waarop het moet inwerken. Het heeft voornamelijk effect op spier-, vet- en levercellen. Op de celwand zijn er ontvangers of
receptoren waaraan insuline zich vastbindt. Het is als een sleutel (insuline) die in het slot (receptor) gestoken wordt en de deur open maakt. Zodra dit is gebeurd, kan de
suiker in de cel dringen en er worden gebruikt als energiebron.


Groet Smalluser :thumb:
 
bedankt iedereen voor de goei raad
ik weet goed genoeg dat het niet echt gezond is
maar was wel gezond !!! ik denk geen enkel van die matriaal gezond is, mijn bedoeling is niet alleen 5 kilo bijkomen
ik wil meer bijkomen maar ik dacht dat dit minder slecht was dan direkt een kuur te nemen(spuit)
ik snap het gewoon niet meer .
wa zou ik dan gebruiken wa raden jullie mij aan ?????

ps: marcel 36
ik weet het marcel je hebt gelijk maar ik wou het nog niet zeggen daarom eigenlijk.
ik had mij er al over geinformeerd maar tegen mij hebben ze gezegt dat het niet slecht was daarom was ik er mee begonnen en ik was nieuwsgierig wa jullie er vonden zo te zien vinden jullie het ongezond??
 
Originally posted by orki
.... ik snap het gewoon niet meer .
wa zou ik dan gebruiken wa raden jullie mij aan ?? ....

Je traint al 2 jaar en je bent 22 jaar oud en 1m83/80Kg.

Wat ben je vooruitgegaan in die 2 jaar ?
Ik zou helemaal nog niks gaan gebruiken als je pas 2 jaar bezig bent maar trainen en eten en "ijzer vreten".

Je zal versteld staan hoe je natuurlijk vooruit kan gaan ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
ik ben al heel vel vooruit gegaan ik mag hellemaal niet klagen over me zelf maar ik zou meer willen
mijn arm is al 39cm opgespannen als ik niet heb getraind
ik pak nu ook dubbel zo veel gewichten wa ik vroeger pakte maar toch ben ik niet kontent
 
Back
Naar boven