MuscleMeat

Narcisme ?

  • Topic starter Elmer
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 4K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Elmer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2003
Berichten
218
Waardering
4
Lengte
1m81
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Narcist ?

Ik voel me soms als de kruising tussen potige smurf en die smurf met z'n spiegel .
Niet dat ik klein en blauw ben maar potig ben ik wel aan het worden en daarom kijk ik vaak in
de spiegel .
Ja , ik zie me graag , vooral net na een intensieve training , alle spieren lekker strak en opgebold .
Narcime wordt zoiets genoemd .
Narcisme kan vieze , ongezonde vormen aannemen . Als je andere mensen echt minder begint
te vinden en jezelf mooier en beter , als je niet meer klaar kan komen zonder een spiegel in de hand .

Iemand met een te lage "zelf dunk" daarentegen is ook ongezond en soms heel vies , als je het niet
meer nodig vindt om je haren te kammen of je tanden te poetsen….need I say more ?

Ik heb het in een gezonde vorm , verbeter me als ik fout ben . Voor de spiegels met gewichten , niet
enkel om je oefening strakker te kunnen uitvoeren , maar ook om de spiergroep die je traint te
kunnen zien . Lekker hé ?
De plekken ontdekken waar nog wat bij mag (moet) , na de training je rug willen zien ,
Damn , da's moeilijk met maar één spiegel .
T-shirts met strakke korte mouwen en schouders naar achter als je door de winkelstraten struint .
Ja ik heb het graag als mensen naar mij kijken en niet naar die smalle .
Groei dan toch verdomme
Maar waar ik het echt allemaal voor doe is voor mezelf , moi , me my self and I…ja toch ?
Hmmm , ik zie mezelf graag

Op een gegeven moment krijgt dat narcisme toch de overhand ...
Je krijgt groeidrang , een enorme zin om massa te kweken , je begint de knepen van het vak te leren .
fitness is niet meer genoeg ; Fit ben je ondertussen al ,
Groeien wil ik Potverdomme

Mensen kijken niet meer naar je omdat je mooi bent maar omdat je bizar groot geworden bent , freak .
De meeste mensen "claimen" het zelfs niet mooi te vinden , freak !
Dit is het beste bewijs dat je het enkel voor jezelf doet .
Over smaken en kleuren valt niet te twisten….
niemand krijgt BB proporties uit zichzelf .
Je dwingt je lijf , je dwingt de natuur , je bent als het ware aan het beeldhouwen , je mooi aan't maken .
Narcisme dus , only a (happy) few know what you're doing en de hele wereld kan de pot op .
Groei dan toch verdomme

JA , ik zie me graag !
 
freak:D

maar toch lees ik dat je t niet enkel voor jezelf doet. je kicked op de een of andere manier op hoe er naar je gekeken wordt he:)

leuk stuk
 
hey elmer, ik zie jou ook graag hoor!













maar mezelf nog liever ;)
 
nu begin ik te blozen...'k zal binnen kort eens een fotootje posten
 
dandyman zei:
freak:D

maar toch lees ik dat je t niet enkel voor jezelf doet. je kicked op de een of andere manier op hoe er naar je gekeken wordt he:)

leuk stuk
euh...yep :o toegegeven
 
Elmer zei:
nu begin ik te blozen...'k zal binnen kort eens een fotootje posten

Ik ben benieuwd ;)
 
Wat zijn BB'ers toch altijd bescheiden mensen he :)
 
Rob G zei:
Wat zijn BB'ers toch altijd bescheiden mensen he :)
bescheidenheid siert de mens zeggen ze wel es , dus ...ook weer puur uit narcisme :banana:
 
Back
Naar boven