XXL Nutrition

NASpharma Test E (Andro)

  • Topic starter BB_
  • Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 2K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.384
Waardering
45.318
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
BB'ers,

Ik heb in Turkije bij de apotheek onderstaande gekocht. De authentication codes zeggen 100% real via de website. Daar ik dit merk echter niet ken en weinig over kan vinden, ben ik toch benieuwd naar wat anderen hiervan denken. G2G?
IMG_20190930_131820 (1).jpg

IMG_20191001_111532.jpg
 
Geen idee of het echt of nep is.
Het is ug toch? Waarom zou je dat in turkije kopen?
 
Ik krijg ook nog steeds mailtjes van de apotheek op Kreta die me allerhande UG aanbiedt en zelfs MTII :roflol:

Maar goed, als de codes kloppen is het real. Over de kwaliteit valt verder niet te twisten hier.
 
Ik krijg ook nog steeds mailtjes van de apotheek op Kreta die me allerhande UG aanbiedt en zelfs MTII :roflol:

Same xd intussen al 3 jaar geleden dat ik er geweest ben maar krijg zo nu en dan nog steeds mails
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Dat underground gebeuren van Mike was volgens mij maar een fase hoor. Zie het nu niet meer voorbij komen in ieder geval
 
En de douane doet ook niet moeilijk met deze zooi in je handtasje? ???
 
Code klopt dan zou het real zijn . Turkse apotheek is niet altijd betrouwbaar aangezien het een ug product is en geen hg . Zelfs in de hg verkopen ze je nog een namaak
 
En de douane doet ook niet moeilijk met deze zooi in je handtasje? ???
Ik zou het niet in je handbagage meenemen. Ik had 't in m'n koffer. Het plan was eerst opsturen, maar postkantoor was dicht en het was de laatste avond ('s nachts vertrek), dus dan maar zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven