MuscleMeat

Nasser El Sonbaty

Bezoekers in dit topic

Nasser ziet er wel beter uit inderdaad :yes:
Laat het maar niet aan de Dorian fanboys horen van dit forum.

Dorian had een goede rug, that's it. Ohja en calves. Veel te overrated en een smerige leugenaar
 
Laat het maar niet aan de Dorian fanboys horen van dit forum.

Dorian had een goede rug, that's it. Ohja en calves. Veel te overrated en een smerige leugenaar

Daar ken ik’m niet goed genoeg voor maar op de foto die je hebt geplaatst is het wel overduidelijk wie er beter uit ziet :rolleyes:
 
Dorian, heeft ook zo'n Britse aso kop. Ik kan wel 10 betere bbrs opnoemen. Dorian leeft nog wel.
Check de benen van Nasser ook even.
 
Dorian, heeft ook zo'n Britse aso kop. Ik kan wel 10 betere bbrs opnoemen. Dorian leeft nog wel.
Hij heeft zelf aangegeven dat hij geluk heeft gehad met zijn genetics. Dat was ook de enige vorm van waarheid die ooit uit hem is gekomen.
 
Je zou geeneens een Mr. Olympia 2020 moeten houden als Nasser er nu was. Gewoon de Sandow per post naar hem versturen.
Bekijk bijlage 488563

HOW THE FUCK kan Nasser hier verloren hebben. Politics at it's finest.

Dorian met zijn vrouwen biceps en 9 maanden zwangere buik.
Ik vroeg me al af waar je bleef. :P

Afgaand op de foto's en video's had ik hem aan Nasser gegeven.
 
Laat het maar niet aan de Dorian fanboys horen van dit forum.

Dorian had een goede rug, that's it. Ohja en calves. Veel te overrated en een smerige leugenaar

die heeft in Nederland ook een keer flinke klappen gekregen van Dick Vrij
 
Heel die generatie die trainde met de kennis van toen, lijkt te vroeg te gaan hemelen.

Gewoon een kwestie van jarenlange chemische lichaamsmishandeling, daar krijg je vroeger of later de rekening voor gepresenteerd.
 
Ik ben de laatste die zal zeggen dat chemical warfare geen slachtoffers maakt. Alleen valt het qua sterfgevallen, die te linken zijn aan rommel, onder Mr. Olympia deelnemers tussen 1990 en 2000 toch nog enigszins mee. Terwijl we toch alweer 20-30 jaar verder zijn.

Münzer, Matarazzo, Benaziza en Nasser liggen voor de hand.
 
Ik ben de laatste die zal zeggen dat chemical warfare geen slachtoffers maakt. Alleen valt het qua sterfgevallen, die te linken zijn aan rommel, onder Mr. Olympia deelnemers tussen 1990 en 2000 toch nog enigszins mee.

Münzer, Matarazzo, Benaziza en Nasser liggen voor de hand.

Ik denk dat die mannen gewoon jarenlang zo’n hoge dosissen gebruiken dat je lijf daar gewoon niet tegen opgewassen is.

Ze zullen echt niet met 250 mg test e cruisen :roflol:
 
Ik denk dat die mannen gewoon jarenlang zo’n hoge dosissen gebruiken dat je lijf daar gewoon niet tegen opgewassen is.
Klaarblijkelijk wel. Je zou in zo'n geval toch verwachten dat er al tussen 10 tot 15 achterover waren gevallen?
Ze zullen echt niet met 250 mg test e cruisen :roflol:
Ze sterven niet per se door AAS. Benaziza verneukte zichzelf met diuretica.
 
It is not only what your genetics are like if your aim is to turn pro or how hard you train or your consistency, it is also very important how your body reacts to all the different kinds of drugs you are ingesting for years and years. Not only the positive, anabolic effects but also the negative effects, the side effects.

You need to have a constitution like a horse. For example if Ronnie Coleman and now Jay Cutler didn't have constitutions of a horse they would have been sick a long time ago and wouldn't be able to actually continue competing like they are competing.
—Nasser
 
1587749557778.png

BB wedstrijd in 2003,bron mixfight.nl

Yates ko
Er moet ergens een foto te vinden zijn van Yates met een blauw oog. Geen idee of het met dit incident te maken had.
 
It is not only what your genetics are like if your aim is to turn pro or how hard you train or your consistency, it is also very important how your body reacts to all the different kinds of drugs you are ingesting for years and years. Not only the positive, anabolic effects but also the negative effects, the side effects.

You need to have a constitution like a horse. For example if Ronnie Coleman and now Jay Cutler didn't have constitutions of a horse they would have been sick a long time ago and wouldn't be able to actually continue competing like they are competing.
—Nasser

Dit klopt denk ik wel.
 
Sowieso! Shawn Ray zei iets gelijkaardigs.

Alleen blijven superieure genen om spiermassa te bouwen een niet te onderschatten factor. Kevin Levrone trainde op een gegeven moment maximum zes maand per jaar. Terwijl hij toch nog in de top drie eindigde. :gek:
 
Sowieso! Shawn Ray zei iets gelijkaardigs.

Alleen blijven superieure genen om spiermassa te bouwen een niet te onderschatten factor. Kevin Levrone trainde op een gegeven moment maximum zes maand per jaar. Terwijl hij toch nog in de top drie eindigde. :gek:

that’s f*cking sick. Uiteraard spelen genen een grote rol.
 
Back
Naar boven