AndroidHealthClinic

Nasser El Sonbaty

Bezoekers in dit topic

Chris Aceto vertelde eens iets gelijkaardigs over Flex Wheeler. Dat hij van skinny fat naar een goede shape ging in een paar weken tijd.

Kill me please :(
 
Bekijk bijlage 488563

HOW THE FUCK kan Nasser hier verloren hebben. Politics at it's finest.

Dorian met zijn vrouwen biceps en 9 maanden zwangere buik.
Afgaand op de foto's en video's had ik hem aan Nasser gegeven.
Het blijft wel lastig om te beoordelen. Sommige (overbelichte) foto's van Muscletime zijn niet optimaal. Dat de wedstrijd toen over twee dagen werd gespreid maakt het nog moeilijker.

Dorian thought Nasser “looked great from the front because he had these really good square abs and good legs, he looked really great in that pose and the double biceps as well “.

Even though Nasser looked better from the front, Dorian was still top dog in the back and side poses: “from the side, I still had more thickness because I got quite a lot of depth, and from the back, Nasser was pretty weak, at least in the upper body”.

Nasser was never known for his back, and as the saying goes, Mr. Olympias are won from the back.


Ik denk dat Dorian won omdat hij bij de (meeste) mandatory poses zijn zwaktes kon verbergen. Het zou me niet verwonderen als 5 of 6 v.d. 8 voor hem waren.

Link: Dorian 1997 Foto's

1587774114998.png
 

Bijlagen

  • 1997.jpeg
    1997.jpeg
    118,7 KB · Weergaven: 182
Laatst bewerkt:
Het blijft wel lastig om te beoordelen. Sommige (overbelichte) foto's van Muscletime zijn niet optimaal. Dat de wedstrijd toen over twee dagen werd gespreid maakt het nog moeilijker.

Dorian thought Nasser “looked great from the front because he had these really good square abs and good legs, he looked really great in that pose and the double biceps as well “.

Even though Nasser looked better from the front, Dorian was still top dog in the back and side poses: “from the side, I still had more thickness because I got quite a lot of depth, and from the back, Nasser was pretty weak, at least in the upper body”.

Nasser was never known for his back, and as the saying goes, Mr. Olympias are won from the back.


Ik denk dat Dorian won omdat hij bij de (meeste) mandatory poses zijn zwaktes kon verbergen. Het zou me niet verwonderen als 5 of 6 v.d. 8 voor hem waren.

Dorian 1997 Foto's

Bekijk bijlage 488647

de rug is inderdaad discutabel, alleen als we ‘grootte’ als uitgangspunt nemen. En ik vind groter niet altijd per sé beter.
 
Chris Aceto vertelde eens iets gelijkaardigs over Flex Wheeler. Dat hij van skinny fat naar een goede shape ging in een paar weken tijd.

Kill me please :(
Shawn rhoden reageert ook zo bizar, gaat denk ik ook echt off of low trt.
 
Het blijft wel lastig om te beoordelen. Sommige (overbelichte) foto's van Muscletime zijn niet optimaal. Dat de wedstrijd toen over twee dagen werd gespreid maakt het nog moeilijker.

Dorian thought Nasser “looked great from the front because he had these really good square abs and good legs, he looked really great in that pose and the double biceps as well “.

Even though Nasser looked better from the front, Dorian was still top dog in the back and side poses: “from the side, I still had more thickness because I got quite a lot of depth, and from the back, Nasser was pretty weak, at least in the upper body”.

Nasser was never known for his back, and as the saying goes, Mr. Olympias are won from the back.


Ik denk dat Dorian won omdat hij bij de (meeste) mandatory poses zijn zwaktes kon verbergen. Het zou me niet verwonderen als 5 of 6 v.d. 8 voor hem waren.

Dorian 1997 Foto's

Bekijk bijlage 488647

Ik vind die foto's van muscletime juist van betere kwaliteit dan die pic van jou. Je kunt veel makkelijker beoordelen in die pics dat Nasser korte metten met hem maakte in bijna elke pose.

ZEKER die laatste pic is lights out.
1587801690215.png





1587801731507.png


1587801759591.png
 
Chris Aceto vertelde eens iets gelijkaardigs over Flex Wheeler. Dat hij van skinny fat naar een goede shape ging in een paar weken tijd.

Kill me please :(
Muscle memory + elite genetics.
 
De eerste foto zou weleens van 1998 kunnen zijn.

Nogmaals 1997. (slechte kwaliteit)

 
Je moet ook niet gaan judgen op basis van foto's he.
Op die manier kan je ook 3 goede foto's posten van Dorian waarbij Nasser er slechter uit komt.


Quarter turns: 0:40-1:15 Laten we deze Nasser geven, back is voor Dorian, front voor Nasser. Sides zijn imo even maar Dorian controlled hier zijn midsection niet dus geef maar aan Nasser, nipt.
Front double: 1:40 Nasser
Front lat spread: 1:52 Dorian
Side chest: 2:05 Debateable? De chest zelf prob Nasser maar complete fysiek wordt beoordeeld, Dorian grotere benen en meer detail en dit is zijn goede arm dus van de slechte arm kan je geen puntaftrek rekenen.
Spiergroep waar het om draait is wel chest dus geef deze dan ook aan Nasser, nipt.
Back double: 2:20 Dorian
Back lat spread: 2:40 Dorian
Side tricep: 2:57 Dorian & 6:26, overduidelijk Dorian
Abs & thighs: 3:15 & 6:42 Debateable Nasser betere abs, Dorian betere benen. Dorian grotere lats maar 1 lacking biceps. Geef maar aan Nasser, ook weer nipt.
Al met al heeft Dorian duidelijk 4 poses en in het beste geval zou Nasser ook 4 pakken maar daarvan 2-3 nipt.
Dan zou je 4 om 4 hebben en om van een olympia te winnen moet je hem omver blazen en dat doet hij gewoon niet.
 
Je moet ook niet gaan judgen op basis van foto's he.
Op die manier kan je ook 3 goede foto's posten van Dorian waarbij Nasser er slechter uit komt.


Quarter turns: 0:40-1:15 Laten we deze Nasser geven, back is voor Dorian, front voor Nasser. Sides zijn imo even maar Dorian controlled hier zijn midsection niet dus geef maar aan Nasser, nipt.
Front double: 1:40 Nasser
Front lat spread: 1:52 Dorian
Side chest: 2:05 Debateable? De chest zelf prob Nasser maar complete fysiek wordt beoordeeld, Dorian grotere benen en meer detail en dit is zijn goede arm dus van de slechte arm kan je geen puntaftrek rekenen.
Spiergroep waar het om draait is wel chest dus geef deze dan ook aan Nasser, nipt.
Back double: 2:20 Dorian
Back lat spread: 2:40 Dorian
Side tricep: 2:57 Dorian & 6:26, overduidelijk Dorian
Abs & thighs: 3:15 & 6:42 Debateable Nasser betere abs, Dorian betere benen. Dorian grotere lats maar 1 lacking biceps. Geef maar aan Nasser, ook weer nipt.
Al met al heeft Dorian duidelijk 4 poses en in het beste geval zou Nasser ook 4 pakken maar daarvan 2-3 nipt.
Dan zou je 4 om 4 hebben en om van een olympia te winnen moet je hem omver blazen en dat doet hij gewoon niet.

Jij bent gewoon een fanboy
 
Je moet ook niet gaan judgen op basis van foto's he.
Op die manier kan je ook 3 goede foto's posten van Dorian waarbij Nasser er slechter uit komt.


Quarter turns: 0:40-1:15 Laten we deze Nasser geven, back is voor Dorian, front voor Nasser. Sides zijn imo even maar Dorian controlled hier zijn midsection niet dus geef maar aan Nasser, nipt.
Front double: 1:40 Nasser
Front lat spread: 1:52 Dorian
Side chest: 2:05 Debateable? De chest zelf prob Nasser maar complete fysiek wordt beoordeeld, Dorian grotere benen en meer detail en dit is zijn goede arm dus van de slechte arm kan je geen puntaftrek rekenen.
Spiergroep waar het om draait is wel chest dus geef deze dan ook aan Nasser, nipt.
Back double: 2:20 Dorian
Back lat spread: 2:40 Dorian
Side tricep: 2:57 Dorian & 6:26, overduidelijk Dorian
Abs & thighs: 3:15 & 6:42 Debateable Nasser betere abs, Dorian betere benen. Dorian grotere lats maar 1 lacking biceps. Geef maar aan Nasser, ook weer nipt.
Al met al heeft Dorian duidelijk 4 poses en in het beste geval zou Nasser ook 4 pakken maar daarvan 2-3 nipt.
Dan zou je 4 om 4 hebben en om van een olympia te winnen moet je hem omver blazen en dat doet hij gewoon niet.
Nee laten we gaan judgen op basis van aan video gemaakt met een magnetron.

Beetje een loos argument, gezien 't feit de foto's van veel betere kwaliteit zijn.

Nou, post die foto's maar dan.
 
Van mij had Nasser ook wel mogen winnen in 1997 als ik de foto’s en video’s zie en de verhalen hoor... Maar het probleem met de IFBB is een beetje dat een regerend kampioen in een rolstoel met 1 been en een bierbuik het podium op gerold moet worden wil hij verslagen worden. Aan de ene kant snap ik dat wel, want als je elk jaar een nieuwe Mister O zou hebben, zou de titel misschien minder prestigieus worden, maar aan de andere kant moet imo gewoon de beste man op die dag winnen, ongeacht afkomst/verleden/sponsoren etc etc etc. Maar helaas zit de groten mensenwereld zo niet in elkaar.
 
Nee laten we gaan judgen op basis van aan video gemaakt met een magnetron.

Beetje een loos argument, gezien 't feit de foto's van veel betere kwaliteit zijn.

Nou, post die foto's maar dan.

Het heeft weinig zin omdat je toch niet zal toegeven.
Dat filmpje is misschien van slechte kwaliteit maar je kunt gewoon de verschillende poses met elkaar vergelijken. Je bent niet blind.
Maar goed; hier snel even wat gevonden

1587823436546.png

1587822975695.png

1587823598197.png


"Gratz Dorian, you won"

Nu moet ik er ook wel bij zeggen dat ik het niet erg had gevonden zoals spambod ook zegt als ze hem aan Nasser hadden gegeven. Maar goed als ik pose voor pose kijk snap ik het opzich wel.
 
Back
Naar boven