- Lid geworden
- 4 jul 2005
- Topic Starter
Site Enhancement OilsOlie in je spieren? Wtf![]()
Bicep is wel ietwat verdacht, inderdaad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Site Enhancement OilsOlie in je spieren? Wtf![]()
Zeg dan ook gewoon niks. Ik wil best toegeven als je gelijk hebt.Het heeft weinig zin omdat je toch niet zal toegeven.
Je kunt toch iemand beter beoordelen als de kwaliteit van de foto/video beter is lijkt mij? Jij suggereert dat die foto's irrelevant zijn, maar het zijn identieke poses waarbij ze pal naast elkaar staan.Dat filmpje is misschien van slechte kwaliteit maar je kunt gewoon de verschillende poses met elkaar vergelijken. Je bent niet blind.
ie laatste shot slaat overigens nergens op
Overigens vind ik hem ook geen duidelijke winnaar in de eerst pic.
Zijn rug is ietjes wijder. Thickness van Nasser in de rug is beter. Dit is ook voornamelijk te zien in de back double bicep pic.Rug heeft veel meer detail, veel wijder, striated glutes.
Nasser zet zijn rechterbeen naar voren ipv opzij waardoor hij minder de x frame heeft en ook de quad niet te zien is.
Bovenste pic zeker Dorian. Maar onderste?Bekijk bijlage 488818Bekijk bijlage 488820
enorm verschil in detail/conditionering
Bekijk bijlage 488821Bekijk bijlage 488824
Nasser meer dikte indd maar lower back juist niet.
Dorian lage lats die tot bijna aan de glutes inserten, Nasser veel hogere lats,
Hier wel mee eens.
Bovenste pic zeker Dorian. Maar onderste?
Maar WTF, check hoe die waist van Coleman er eerst uitzag. En kijk dan naar zijn laatste stage pics.
Voor mij was dit z'n beste shape:Ik vind Jay eigenlijk een mooier fysiek hebben dan Ronnie.
Je zou toch gewoon een moord plegen voor die genetics. Vooral die first pic, fuck.2001 Arnold Classic was ook een goede show voor Ronnie
Bekijk bijlage 488845
Bekijk bijlage 488846
Die glutes haha
Had een leuk accent. (semi-homo)