AndroidHealthClinic

Gestopt Nathalie (Natty's) DBB contestlog 2013

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk verhaal en ik volg
 
Borst & Rug high reps

.
 
Laatst bewerkt:
Echt mooie training! doe het je niet na! :D
 
Mooi 2 logs:D

Hoe ging fietsen dan?
 
veel succes Natty....
 
Succes Natty, ben benieuwd hoe je het gaat combineren..spannend! En junkdag is zooooo lekker:) let's rock and roll!
 
veel succes Natty....

Succes Natty, ben benieuwd hoe je het gaat combineren..spannend! En junkdag is zooooo lekker:) let's rock and roll!

Dank jullie wel dames:p

Ben ook benieuwd of ik alles kan combineren, gaan drukke maanden worden.
Morgen weer Junkdag:D Heb nog stuk appeltaart en suikerbrood in de vriezer, vanmiddag er maar ff uithalen.
 
Kan merken dat mijn rug en armen nog wat groter zijn worden. Heb het zoveelste shirt/blousje in de kast kunnen laten hangen. Vandaag maar even weer op pad naar wat anders.
 
Kan merken dat mijn rug en armen nog wat groter zijn worden. Heb het zoveelste shirt/blousje in de kast kunnen laten hangen. Vandaag maar even weer op pad naar wat anders.

foto's zeggen meer :eyebrow: :D :cool:
 
foto's zeggen meer :eyebrow: :D :cool:

Foto van mn bijna uitgescheurde shirts kan ik wel maken hoor...;)

Maar dat bedoelde je natuurlijk niet:eyebrow: Maak volgende keer maar wat.
 
Kan merken dat mijn rug en armen nog wat groter zijn worden. Heb het zoveelste shirt/blousje in de kast kunnen laten hangen. Vandaag maar even weer op pad naar wat anders.
Herkenbaar: kleding te strak bij schouders en armen, en als je een grotere maat pakt lubbert het aan alle kanten bij de taille. :dunno: Wanneer gaat Gorilla Wear ook kleding voor dames verkopen?
 
Herkenbaar: kleding te strak bij schouders en armen, en als je een grotere maat pakt lubbert het aan alle kanten bij de taille. :dunno: Wanneer gaat Gorilla Wear ook kleding voor dames verkopen?


better bodies heeft vrouwenlijn
gold's gym ook;)

better bodies.jpg
 
Kan merken dat mijn rug en armen nog wat groter zijn worden. Heb het zoveelste shirt/blousje in de kast kunnen laten hangen. Vandaag maar even weer op pad naar wat anders.

Lekker bezig Nat!! Dat hoor ik graag :cool:
 
Top! Ik ga je volgen en succes met de contest en voorbereiding van de wedstrijd.
 
Top! Ik ga je volgen en succes met de contest en voorbereiding van de wedstrijd.

Super! Dank je;)

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 14:19 ----------

Herkenbaar: kleding te strak bij schouders en armen, en als je een grotere maat pakt lubbert het aan alle kanten bij de taille. :dunno: Wanneer gaat Gorilla Wear ook kleding voor dames verkopen?

Ook niet echt geslaagd vanmiddag. Zijn allemaal van die shirts en blousjes van vreemde stof wat totaal niet mee beweegt. (lees voor vrouwen met armen als stokjes) Naja kom vanzelf wel weer wat tegen.

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 14:19 ----------

better bodies heeft vrouwenlijn
gold's gym ook;)

Better bodies heeft zeker mooie sportkleding.
 
Schouders, biceps & triceps

.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven