Fitness Seller

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Paulvri

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
2 mei 2011
Berichten
855
Waardering
33
Lengte
1m84
Ontzettend veel bodybuilders, fitness models etc claimen natty te zijn terwijl iedereen die er een klein beetje verstand van heeft, meteen doorheeft dat dat niet zo is. We weten allemaal wel de reden hiervan.

De website "nattyornot.com" heeft een aantal interessante artikels slaan die de nagel op de kop slaan.
Hieronder enkele voorbeelden:

http://nattyornot.com/truth-natural-bodybuilders-remain-skinny-small-forever/

http://nattyornot.com/stories-from-the-gym-naturals-look-the-same-year-round/

http://nattyornot.com/bodyweight-gains-and-their-effect-on-strength/


Hoe meer je de artikels leest, hoe meer je je realiseert dat je natural eigenlijk niet veel kan bereiken tegenwoordig. Althans dat is bij mij het geval. Natuurlijk moet je je voeding goed hebben, al jaren ervaring hebben en weten waarmee je bezig bent voor je gaat kuren.
De drang stijgt op een bepaald moment wel om hiermee aan te vatten.

Zijn er mensen die van zichzelf kunnen zeggen dat ze nooit of te nooit zullen beginnen met kuren?


(Noot: dit topic is niet om deze website te promoten, of steroid users te bashen, wil gewoon weten wat de menigen hierover zijn)
 
Ik weet 100% zeker dat ik nooit ga kuren, want ik vind het de gezondheidsrisico's voor mij persoonlijk niet waard. Volgens mij kan je als naturel ook zeker wel goede resultaten bereiken. Als je echt groot wil zijn met een laag vetpercentage moet je inderdaad wel gaan kuren.
 
Ik weet 100% zeker dat ik nooit ga kuren, want ik vind het de gezondheidsrisico's voor mij persoonlijk niet waard. Volgens mij kan je als naturel ook zeker wel goede resultaten bereiken. Als je echt groot wil zijn met een laag vetpercentage moet je inderdaad wel gaan kuren.

+1

Mijn mening is ook waarom zou ik gaan kuren als ik toch geen wedstrijdambities heb?
 
Ik denk dat dit soort websites je niet verder gaan helpen.
Wat ik er uit proef is een stuk frustratie in de schrijvers die het niet lukken om iets verder te komen.
Niet veel bereiken als naturel vind ik zelf onzin. Je kan wel heel veel bereiken. De ene wat meer dan de ander maar je kan behoorlijk ver komen.

Dat je niet zo ver zal of kan komen als een gebruiker, ja dat klopt. Maar dat betekent niet dat de naturel niets kan bereiken.
Training optimaal en voeding optimaal dan kom je vrij ver (uitzonderingen daar gelaten).
 
Ik weet zeker dat ik nooit zal gaan gebruiken, het fysiek wat ik voor ogen heb moet natty makkelijk te bereiken zijn.
Ik heb geen haast, train niet alleen voor de gains ook omdat ik er voldoening uithaal (tis een soort van verslaving).

Ben van mening dat je ook een keer tevreden moet kunnen zijn en dan gewoon lekker op onderhoud verder trainen.
Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.
 
natty niks kunnen bereiken lol
 
Weet dat ik mijn streef fysiek nooit natty ga behalen, cycles zou ik wel doen. Maar ga nooit cruisen en blasten.
 
Weet dat ik mijn streef fysiek nooit natty ga behalen, cycles zou ik wel doen. Maar ga nooit cruisen en blasten.

waarom wel cyclen en niet cruisen en blasten
 
Ik weet ook zeker dat ik nooit anabolen ga gebruiken. De side effects schrikken mij af.. En ik hoef ook niet zo'n opgeblazen anabool te worden.

Wow jij bent wel het toonbeeld dan van wat een natty kan bereiken (afgaande op je stats), Stunna I am stunned. Zo kan het dus ook :D
 
+1

Mijn mening is ook waarom zou ik gaan kuren als ik toch geen wedstrijdambities heb?


mooie quote van een PR bber, of die weer anabolen zou gebruiken als hij zijn leven over zou doen.

''why be Clark Kent when you can be superman?''
 
Wow jij bent wel het toonbeeld dan van wat een natty kan bereiken (afgaande op je stats), Stunna I am stunned. Zo kan het dus ook :D


Hoop sarcasme:cool:
 
Ik weet ook zeker dat ik nooit anabolen ga gebruiken. De side effects schrikken mij af.. En ik hoef ook niet zo'n opgeblazen anabool te worden.

jij wilt zeker ook zo groot en gespierd worden als die beckham bohhh
 
Naturel kun je heus wel veel bereiken. Zorg er gewoon voor dat je een goede 5 dagen split hanteert, bijv borst/armen/buik, rug/armen/buik, schouders/armen/buik, benen/armen/buik en buik/armen. Benen niet verplicht.

Daarnaast 8 maaltijden per dag, geen vetten. Zo kun je natural groot worden als Mike o'Hearn. Hij is natty.
 
Back
Naar boven