XXL Nutrition

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Dus iedereen met haartjes gebruikt? Damn.. Dat zijn veel mensen.

De meesten die niet natty zijn hebben een volle baard door het gebruikt van test, Verder moet je ook beseffen dat Jef Seid al traint vanaf zijn 12de. Hij had al dikke abs op zijn 14de, en het lijkt me heel ongeloofwaardig dat hij op zijn 14de aan de steroide zat. Jeff Seid traint al 9 jaar volop. Hij heeft de beste kwaliteit supplementen. ELKE DAG.

Wat een geweldig wonderbaarlijke deductieve logica!

Ik zal jou nog eens zo'n mooi staaltje bewijs leveren:

Ik ben Natty, want ik scheer mezelf helemaal glad met de beste kwaliteit scheermesjes. ELKE DAG.

Laatst bewerkt:
Om even dit oude topic nog eens te kicken :o

Even een filmpie van een streeffysiek voor mij ,jammer dat die kerel nog weinig post op youtube
Natty bodybuilder die ook al jaaaren traint

Om even dit oude topic nog eens te kicken :o

Even een filmpie van een streeffysiek voor mij ,jammer dat die kerel nog weinig post op youtube
Natty bodybuilder die ook al jaaaren traint
Damn dikke poten en squat gains, traint legs maar 1x per 12 dagen

gvd sta ik dan met m'n daily squats going nowhere :roflol:

Damn dikke poten en squat gains, traint legs maar 1x per 12 dagen

gvd sta ik dan met m'n daily squats going nowhere :roflol:

Kerel heeft vroeger ook wel hugere frequentie en volume getraind,daarna is hij een HIT fan geworden.
Als ik zo zn squat filmpjes zie, die intensiteit die hij in 1of 2sets geeft doen weinigen hem na

Kerel heeft vroeger ook wel hugere frequentie en volume getraind,daarna is hij een HIT fan geworden.
Als ik zo zn squat filmpjes zie, die intensiteit die hij in 1of 2sets geeft doen weinigen hem na

Nattylol?

Ik heb een baard maar ik ben natty, hoe kan dit?

Ik heb geen baard en ben geen natty, hoe kan dit?

Wat een geweldig wonderbaarlijke deductieve logica!

Ik zal jou nog eens zo'n mooi staaltje bewijs leveren:

Ik ben Natty, want ik scheer mezelf helemaal glad met de beste kwaliteit scheermesjes. ELKE DAG.

Welke scheermesjes gebruik jij ? Die gillete mach 4 en andere toestanden gaan maximum een maand mee met mij.

Natty kan je niks bereiken, dit is inderdaad helemaal juist. Als je kijkt naar fitness modellen of mensen die bekend zijn in de social media scene gebruikt zowat 95%

M'n streeffysiek zoals Jeff Seid is bijvoorbeeld al nieteens haalbaar...

Natty kan je niks bereiken, dit is inderdaad helemaal juist.

Dan moet ik zeggen dat 'niks' er bij veel mensen toch heel goed uit ziet.

Misschien je verwachtingen eens realistisch bijstellen?

Wat is realistisch?

Niet de hoop koesteren dat je ooit naturel een fysiek zoals de genoemde Jeff Seid kunt behalen.
Als je lieden zoals hij namelijk als rolmodel voor ogen houdt, dan wordt dat naturel trainend inderdaad helemaal 'niks'.

Dat je tevreden kunt zijn met een -in vergelijking met juicers- 'softe' maar wel musculaire fysiek en 10-15kg extra spierweefsel op je frame bij een vet% van 10-12% (wat voor de meesten écht wel haalbaar is zonder AAS)

Dat zijn realistische verwachtingen....en dat is zeker niet niks!

Laatst bewerkt:
Het hangt er allemaal vanaf wat je doel is en wat je voor ogen hebt in combinatie met hoe veel en lang je er voor wilt gaan.
Ik train al een jaar of 8 (wel met de nodige pauzes) en ik heb niet de ambitie om op het podium te staan.
Wil je het ver schoppen in deze wereld kan je niet natty zijn, klaar. Wil je het heel ver schoppen, zul je een hoop moeten gebruiken.
Kan je natty wat bereiken? Zeker, maar het gaat gewoon onwijs langzaam en je moet er extreem veel geduld voor hebben.
Maar wat is "wat bereiken". Jeff Seid zoals hierboven vermeld stelt niet onwijs veel voor vergeleken met anderen, maar voor 99% is dat natty gewoon niet te halen. Zelfs niet na 10 jaar perfect eten en trainen.

Maar de vraag is ook of je dat perse als doel moet zien. Ik doe het puur voor mezelf en wil het gewoon leuk houden.
Na 2 jaar trainen was ik weer bijna 2 jaar gestopt omdat het me allemaal te langzaam ging en ik erachter kwam dat ik niet de beste genen heb voor deze sport.
Toen heb ik mijn mindset veranderd en heb ervoor gekozen om weer lekker hard te trainen en goed te eten en de beste versie te worden die IK kan worden.
Ik volg nog steeds de bekende jongens en ook de Olympia, weet er alles van. Maar meer als hobby en wil mezelf niet meer vergelijken met bv een Jeff Seid zoals hierboven genoemd.
Ik ben van mening dat je daar alleen maar ongelukkiger van wordt en uiteindelijk doe je het toch om je juist beter te voelen?

Vind ik mezelf groot/gespierd/droog genoeg? Nee, zeker niet na al die jaren hard werken.
Maar ben ik er tevreden mee? Door de manier hoe ik er in sta wel.

Niet de hoop koesteren dat je ooit naturel een fysiek zoals de genoemde Jeff Seid kunt behalen.
Als je lieden zoals hij namelijk als rolmodel voor ogen houdt, dan wordt dat naturel trainend inderdaad helemaal 'niks'.

Dat je tevreden kunt zijn met een -in vergelijking met juicers- 'softe' maar wel musculaire fysiek en 10-15kg extra spierweefsel op je frame bij een vet% van 10-12% (wat voor de meesten écht wel haalbaar is zonder AAS)

Dat zijn realistische verwachtingen....en dat is zeker niet niks!
Toch vind ik het zelf ook moeilijk een rolmodel voor ogen te nemen bij 10-12%, of uberhaupt voorbeelden die geloofwaardig naturel zijn.

Dan kijk ik liever richting 8% (6%?) en kuurders wat qua kilo's theoretisch nog haalbaar is, maar realistisch weet ik niet...

Toch vind ik het zelf ook moeilijk een rolmodel voor ogen te nemen bij 10-12%, of uberhaupt voorbeelden die geloofwaardig naturel zijn.

Dan kijk ik liever richting 8% (6%?) en kuurders wat qua kilo's theoretisch nog haalbaar is, maar realistisch weet ik niet...

Nu ben ik een te dikke powerlifter natuurlijk, maar ik heb er in het verre verleden toch echt naturel bij gestaan met circa 12%, 1,82m en tegen de 100kg wegend.
Daarbij, ik was overigens niet de enige, maar dit was wel in een tijd dat AAS lang niet zo algemeen geaccepteerd en gebruikt werden als tegenwoordig.

Ik vind het daarom echt in en in triest dat de BB wereld dusdanig verziekt is door drugs, dat we niet eens meer willen en kunnen geloven dat dit kan.:(

Nu ben ik een te dikke powerlifter natuurlijk, maar ik heb er in het verre verleden toch echt naturel bij gestaan met circa 12%, 1,82m en tegen de 100kg wegend.
Daarbij, ik was overigens niet de enige, maar dit was wel in een tijd dat AAS lang niet zo algemeen geaccepteerd en gebruikt werden als tegenwoordig.

Ik vind het daarom echt in en in triest dat de BB wereld dusdanig verziekt is door drugs, dat we niet eens meer willen en kunnen geloven dat dit kan.:(
Same here, 1.88m en +100 kg natty altijd tussen de 12 a 14 % gestaan...
En nooit als een bezeten gek van alles zitten uitrekenen van voeding, of al die andere bs...

Natty is zeker wel wat te behalen, voor veel mensen alleen niet datgene wat je zou willen. Er zitten gewoon genetic freaks tussen. Ken een jongen van afrikaanse afkomst die nog nooit in een sportschool had gestaan van ongeveer 1,70 85 kilo met bf 15% ongeveer. Dat zijn stats waar menig persoon in de gym jaloers op is.

Zelf heb ik slechte genetics voor spieropbouw maar wel voor kracht, vooral pushes. Zo bench ik 3x8x110 op 1,77 79kilo 14/15% bf.

Goede vriend van mij , 1,82 lengte 92 kilo 12% bf ook natuurlijk, wel na 7 jaar serieus trainen en voeding. Er is natural best veel mogelijk alleen de moeite en de tijd die je er in moet steken zijn 5x meer dan met kuren en je moet accepteren dat er altijd mensen zijn die er sneller beter harder droger bij staan dan jij, ook al heb je dezelfde stats. En dan komt er een punt waarop je als natural misschien een halve kilo spier op een jaar pakt of niets meer en een kuurder vrolijk 4-6 kilo erbij knalt.

Back
Naar boven