Fitness Seller

"Natty kan je niks bereiken" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja dat bedoel ik. Er zijn dan alleen op dit forum al veel onmenselijke prestaties te meten als je daarnaar refereert :D

Haha idd. Conclusie: natty or not is een ruksite van een gefrustreerd ectotje van 1.65 op 50kg

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Respect voor je aanpak hoor Adon1s! Ik behoor tot die lompe catogorie die dat vet niet kan accepteren..

zal dus wel een deel van mijn gains in de weg zitten. Echter heb ik jaren geleden nog wel echt gebulkt...nadat ik toen weer gecut had was ik feitelijk terug bij af. En zakte bij mij de moed in de schoenen.

Nadat ik in 2013 een goede cut erop had zitten heb ik mijn vetpercentage niet meer op laten lopen, omdat ik dit het niet waard vond..:o

Echter ben ik nog steeds van mening dat zelfs 90kg droog (6-8%) voor mij een bijna utopisch doel is...ook als ik serieuze bulk-cut cyclussen ga doen..

Cutten met anavar ben je nog 95% natty :p
 
Cutten met anavar ben je nog 95% natty :p
Alles onder de gram was al natty toch..of je pakt wat pro-hormonen..ben je ook nog natty:roflol:
 
Kijk eens op instagram, genoeg 'lifetime natural' accounts die echt een dik fysiek hebben, zoals obi_vincent
 
Haha idd. Conclusie: natty or not is een ruksite van een gefrustreerd ectotje van 1.65 op 50kg ---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ---------- Cutten met anavar ben je nog 95% natty :p

95% natty = 100% niet meer natty
 
95% natty = 100% niet meer natty
Ik snap je punt. Vind het alleen wel een onderscheiding waardig om te differentieren naar % gebruik. Iemand die var pakt tegenover iemand die year round cruise blast is meer natuurlijk dan de laatste.

En wat te zeggen van de supplementen gebruikers dan of gebruikers van de supermarkt e.d. Als jij dingen eet wat niet aan een boom groeit / in de grond ben ook jij gwn geen natty meer imo als je er zo over denkt.
 
jongens jullie mogen mij gewoon volgen hoor dat is gratis, ik ben all troe natty level 1 op de mister10 schaal

rip marvin die gelijk krijgt dat er niks van me overblijft na een cut

:(
 
jongens jullie mogen mij gewoon volgen hoor dat is gratis, ik ben all troe natty level 1 op de mister10 schaal

rip marvin die gelijk krijgt dat er niks van me overblijft na een cut

:(
In 4 Aron @ 6%:thumbs:
 
Ik snap je punt. Vind het alleen wel een onderscheiding waardig om te differentieren naar % gebruik. Iemand die var pakt tegenover iemand die year round cruise blast is meer natuurlijk dan de laatste. En wat te zeggen van de supplementen gebruikers dan of gebruikers van de supermarkt e.d. Als jij dingen eet wat niet aan een boom groeit / in de grond ben ook jij gwn geen natty meer imo als je er zo over denkt.

Snap je opmerking niet helemaal mbt tot de onderscheiding waardig voor het differentiëren naar % gebruik. Aan gezien je het zelf over 95% natty hebt, het zal mogelijk een miscommunicatie zijn.

Supplementen zijn in elk geval stoffen die ook in natuurlijke voedingsmiddelen voorkomen toch ?

Als je water hebt dat schoon is en je gooit er (bijv.) 1 mg gif in (dit is een illustratie hoor, verder niet vervelend bedoeld), dan is het water niet meer schoon. Je zou het wel kunnen definiëren in flink vervuild of minder vervuild. Okay, maar in principe is schoon, schoon en vervuild, vervuild.

By the way ik heb verder niets tegen AAS hoor, zal het zelf nooit doen, maar heb even veel respect voor iemand die wel gebruikt.
 
Je kan heel veel bereiken, qua gezondheid en fitness. Niet huilie huilie doen dat je geen opgepompte spiertjes hebt. Meeste is toch olie in de vorm van synthol.
 
:treuren:Mag ik effe ?!?
 
Je kan heel veel bereiken, qua gezondheid en fitness. Niet huilie huilie doen dat je geen opgepompte spiertjes hebt. Meeste is toch olie in de vorm van synthol.

lol
 
Back
Naar boven