Fitness Seller

"Natty kan je niks bereiken" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lold @ ook maar overwegen dat jeff seid natty is

brb eieren zitten vol met carbs en hij kan ongeveer geen1 oefening fatsoenlijk uitvoeren maar ongetwijfeld heeft hij zn fitness model physique inclusief year round leanheid bereikt door zn kennis en kunde
 
lold @ ook maar overwegen dat jeff seid natty is

brb eieren zitten vol met carbs en hij kan ongeveer geen1 oefening fatsoenlijk uitvoeren maar ongetwijfeld heeft hij zn fitness model physique inclusief year round leanheid bereikt door zn kennis en kunde

:roflol:
"Eigeel moet je niet eten omdat daar 3g carbs in zit" :roflol:
 
Hier gaat het naar mijn mening vooral om. Als je geen goede genen hebt, dan kan je serieus met je training bezig zijn en alsnog als eindpunt hebben
of
een droog maar niet massief fysiek
of
een massief maar niet droog fysiek.

Bij Coolbuilder werken zijn genen mee, dat is ongetwijfeld zo als ik kijk naar de vorm van de chest en de separatie. Ik vind het dan niet redelijk om te zeggen dat iedereen dit maar kan halen omdat hij het ook gehaald heeft.

Wat bedoel je daar precies mee?
 
KumaR. Je had het over seperatie.

Ik train chest 2x per week. Maandag 4 oefeningen onderkant 1 bovenkant, donderdag 3 bovenkant 1 onderkant. Ik weet niet of dit te trainen is, of dat dit net als vorm dus genetics is. Maar chest is altijd een spiergroep die ik 2x per week verdeeld gepakt heb, voor 5 jaar nu al

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

lold @ ook maar overwegen dat jeff seid natty is

brb eieren zitten vol met carbs en hij kan ongeveer geen1 oefening fatsoenlijk uitvoeren maar ongetwijfeld heeft hij zn fitness model physique inclusief year round leanheid bereikt door zn kennis en kunde

Misschien pakt hij zo zwaar alleen voor de camera en heeft hij niet door hoe verneukt zn rom is?

---------- Toegevoegd 11 July 2015 om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst 10 July 2015 om 23:53 ----------

2e58as9.jpg


Mijn broertje na 2 jaar en een paar weken trainen!
100% natuurlijk.
1.84m , 78kg, vetpercentage 9%
 
KumaR. Je had het over seperatie.

Ik train chest 2x per week. Maandag 4 oefeningen onderkant 1 bovenkant, donderdag 3 bovenkant 1 onderkant. Ik weet niet of dit te trainen is, of dat dit net als vorm dus genetics is. Maar chest is altijd een spiergroep die ik 2x per week verdeeld gepakt heb, voor 5 jaar nu al

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------



Misschien pakt hij zo zwaar alleen voor de camera en heeft hij niet door hoe verneukt zn rom is?

---------- Toegevoegd 11 July 2015 om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst 10 July 2015 om 23:53 ----------

2e58as9.jpg


Mijn broertje na 2 jaar en een paar weken trainen!
100% natuurlijk.
1.84m , 78kg, vetpercentage 9%

Gast , dit is echt nooit natty of hij heeft al topgenen.
 
Lolwat, hoe is dit niet natty? Ik heb een vergelijkbaar fysiek in 14 maanden behaald. Zoveel massa zit er niet op, kan makkelijk.
 
Lolwat, hoe is dit niet natty? Ik heb een vergelijkbaar fysiek in 14 maanden behaald. Zoveel massa zit er niet op, kan makkelijk.

Nee, inderdaad.. Sommige mensen hebben veel aders en andere niet. Het is maar hoe je het brengt. Heb je smalle joints dan lijkt 78kg al een stuk meer.. Toch netjes van mn broertje dat hij dit bereikt heeft. Beter dan mij na 2 jaar
 
beetje goed chest/arm genen en het is indd helemaal niet onmogelijk.
 
En als voeding,training vanaf het begin al optimaal is dan kan je al veel bereiken, helaas geldt voor veel mensen(inclusief mezelf) dat voeding gewoonweg kut is in het begin en er een hoop gezuip bij komt kijken.
 
En als voeding,training vanaf het begin al optimaal is dan kan je al veel bereiken, helaas geldt voor veel mensen(inclusief mezelf) dat voeding gewoonweg kut is in het begin en er een hoop gezuip bij komt kijken.

Dit had ik dus ook, in het begin niet op voeding gelet, veel opstap geweest, veel alcohol ed. 1 jaar gwn helemaal verkloot. Op een jaar maar 3 kg bijgekomen. Daarna serieus gebulkt van 68 naar 77 kg in een half jaar, wel wat vet bijgekomen. Maar mijn fysiek is echt slecht vergeleken met dat fysiek.

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Nee, inderdaad.. Sommige mensen hebben veel aders en andere niet. Het is maar hoe je het brengt. Heb je smalle joints dan lijkt 78kg al een stuk meer.. Toch netjes van mn broertje dat hij dit bereikt heeft. Beter dan mij na 2 jaar

Ja is heel netjes , mag hij trots op zijn. :)
 
Genen, genen, genen..
 
Genen, genen, genen..

Ik heb er ook nooit echt zo in geloofd eigenlijk, totdat ik merkte dat mijn traps groeide als een gek en mijn kuiten maar klein bleven. Wat precies de lichaamsbouw is van menig man in mijn familie, stierennek en dunne onderbeentjes :rolleyes:
 
Of hun trainen gewoon een tikkeltje beter. Misschien hebben ze dagelijks WEL goede voeding? Altijd het gezeik over genen...
 
Of hun trainen gewoon een tikkeltje beter. Misschien hebben ze dagelijks WEL goede voeding? Altijd het gezeik over genen...
De grootste variatie die ik persoonlijk heb gezien tussen de resultaten van mensen die ik heb begeleid was niet zo zeer te wijten aan dedication, voeding of training, maar toch echt genen. De grootste vooruitgang heb ik nochtans gezien bij een jongen die ik begeleidde die aardig trainde, maar z'n voeding niet echt serieus nam.
 
Of hun trainen gewoon een tikkeltje beter. Misschien hebben ze dagelijks WEL goede voeding? Altijd het gezeik over genen...
gewoon nee..

De grootste variatie die ik persoonlijk heb gezien tussen de resultaten van mensen die ik heb begeleid was niet zo zeer te wijten aan dedication, voeding of training, maar toch echt genen. De grootste vooruitgang heb ik nochtans gezien bij een jongen die ik begeleidde die aardig trainde, maar z'n voeding niet echt serieus nam.
dit dus..
 
De grootste variatie die ik persoonlijk heb gezien tussen de resultaten van mensen die ik heb begeleid was niet zo zeer te wijten aan dedication, voeding of training, maar toch echt genen. De grootste vooruitgang heb ik nochtans gezien bij een jongen die ik begeleidde die aardig trainde, maar z'n voeding niet echt serieus nam.

Je kan het natuurlijk ook omdraaien. Ik weet niet of dit het geval was, maar genen is natuurlijk een gemakkelijk excuus om bij iemand te plaatsen die wel passie voor de sport heeft en op simplistische wijze zijn voeding invult, maar wel de juiste zaken eet. Als jij niet goed weet hoe je met voeding hormonen en herstel moet beinvloeden en iemand doet het zelf beter dan gaat hij ook beter vooruit. Misschien nam hij z'n voeding wel serieus maar was dat volgens jou niet serieus?

Ik ken zelf ook zo iemand waar jij misschien van zou zeggen (en nu ook meerdere om mij heen) dat hij goeie genen heeft. Ik zie het toch anders, die jongen:
- Eet elke dag 2 haringen (vol creatine en goede vetten);
- Eet elke dag minimaal een half pak brinta, merendeel direct na de training;
- Eet elke dag 4 bakken kwark, 2 biefstukken en 2x per dag groene groenten, nog wat eiwitpoeder en wat sneeen brood.
- Hij telt alleen zijn kcal's niet.

Naar mijn mening heeft bovenstaande veel meer potentie om te groeien dan de standaard voedingschematjes die ik hier dagelijks voorbij zie komen en waar ik m'n vraagtekens bij zet. Hij zit trouwens na 1,5 jaar trainen op ca 145kg bankdrukken, vind ik niet slecht, had ik zelf ook na 1,5 jaar trainen. Heeft vrij weinig met genen te maken, bij mij kwam het door een pak a 500gr brinta op een dag weg te kanen. Ik begon ook met 50kg bankdrukken en werd niet sterk toen ik niet goed at en trainde.
 
een pak brinta per dag? pff krijg er spontaan buikpijn van haha.
 
Daar hebben we adon1s weer.
 
De grootste variatie die ik persoonlijk heb gezien tussen de resultaten van mensen die ik heb begeleid was niet zo zeer te wijten aan dedication, voeding of training, maar toch echt genen. De grootste vooruitgang heb ik nochtans gezien bij een jongen die ik begeleidde die aardig trainde, maar z'n voeding niet echt serieus nam.

Neemt niet weg dat een hoop altijd genen als excuus nemen terwijl ze op andere vakken nog een hoop kunnen verbeteren
 
Ja daar is adon1s weer. Je mag mijn tip mbt brinta wel gebruiken voor je toekomstige atleten, misschien gaan ze dan wel net zo goed vooruit als mensen die ik tips geef.


een pak brinta per dag? pff krijg er spontaan buikpijn van haha.

Om iemand flink te leren eten en voor 's ochtends bij het ontbijt ideaal :D Neem na de training geen brinta meer maar rijst ca 300gr ongewogen.. Hoeveelheden neem je natuurlijk alleen op de momenten dat het er echt toe doet. Timing is essentieel.
 
Back
Naar boven