MuscleMeat

"Natty kan je niks bereiken" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Naturel kun je heus wel veel bereiken. Zorg er gewoon voor dat je een goede 5 dagen split hanteert, bijv borst/armen/buik, rug/armen/buik, schouders/armen/buik, benen/armen/buik en buik/armen. Benen niet verplicht.

Daarnaast 8 maaltijden per dag, geen vetten. Zo kun je natural groot worden als Mike o'Hearn. Hij is natty.
Wrm benen niet verplicht, die zijn juist ontzettend belangrijk omdat het de grootste spiergroep van je lichaam is waarbij ontzettend veel groeihormoon en testosteron wordt aangemaakt wanneer je ze traint wat zal helpen bij de groei van je bovenlichaam.

Bovendien als je een massief en breed bovenlichaam hebt ziet het er toch niet uit als je geen.grote legs hebt
 
Wrm benen niet verplicht, die zijn juist ontzettend belangrijk omdat het de grootste spiergroep van je lichaam is waarbij ontzettend veel groeihormoon en testosteron wordt aangemaakt wanneer je ze traint wat zal helpen bij de groei van je bovenlichaam.

Bovendien als je een massief en breed bovenlichaam hebt ziet het er toch niet uit als je geen.grote legs hebt
Ze kijken meer naar je armen en borst. Alleen slaat dat schema nergens op want er wordt maar 1x borst gepakt. Moet minimaal net zo vaak als armen en het liefst vaker.
 
Wrm benen niet verplicht, die zijn juist ontzettend belangrijk omdat het de grootste spiergroep van je lichaam.

Geen benen want ik draag toch een lange broek? :) of voor de mensen die een stevig bovenlichaam met daaronder potloodjes mooi vinden :)
 
Ja zo heeft ieder ze eigen smaak he
 
Wrm benen niet verplicht, die zijn juist ontzettend belangrijk omdat het de grootste spiergroep van je lichaam is waarbij ontzettend veel groeihormoon en testosteron wordt aangemaakt wanneer je ze traint wat zal helpen bij de groei van je bovenlichaam.

Bovendien als je een massief en breed bovenlichaam hebt ziet het er toch niet uit als je geen.grote legs hebt
Ehm..de troll van DJR89 was zo obvious...

..dat er nog mensen in trappen:roflol:
 
Mijne is van 34 naar 31cm gekrompen door annabollen hoor.
:roflol:

Bent echt dom als je denkt dat je lul krimpt

Toch heb ik meerdere malen gehoord dat mensen moeite krijgen met erecties of klaarkomen.

Ik zou toch oppassen met chemicaliën je lichaam in pompen en gewoon naturel proberen te blijven. Die paar extra spieren zijn de mentale en fysieke gezondheidsrisico's niet waard.
 
is dit jouw excuus omdat je geen gains hebt?
enkeltje beverwijk
90c924a3a8d78aa52f219ad5f1034b08.400x272x1.jpg
 
Meeste mensen ontwikkelen die extreem met bodybuilding bezig zijn, Body dysmorphic disorder.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stoornis_van_de_lichaamsbeleving
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bigorexia

Steeds een stapje verder, obsessief alles tellen, niet willen afwijken, enorme stress indien trainen niet lukt.
Het lijkt zogenaamd heel erg dedicated, het eind resultaat is bijvoorbeeld Zyzz die een acute hartstilstand kreeg.

En er lopen tig van zulke sporters rond, wel of geen gear, de bodybuilding levensstijl is erg tricky.
Grote gros lopen met een vorm van diepe onzekerheid die aan de oppervlakte word weg gepolijst.

Langere termijn haalt de tijd je toch wel in, onvermijdelijk ...
Ik ben van mening dat mensen die er zwaar afgetraind bijlopen niet tevreden over zichzelf zijn en het zo proberen op te lossen.
.


Ik ben hier ook enorm gevoelig aan. Eens ik aan mijn voeding begin zou ik zelf bijna niet meer buiten komen of vermijden van naar sociale feesten tegaan omdat ik niet zou moeten afwijken
 
Ik ben hier ook enorm gevoelig aan. Eens ik aan mijn voeding begin zou ik zelf bijna niet meer buiten komen of vermijden van naar sociale feesten tegaan omdat ik niet zou moeten afwijken

Hahaha:eyes:
 
Jullie onderschatten echt wat natty mogelijk, kijk dan goed fysiek vanaf 20 seconde
 
Jullie onderschatten echt wat natty mogelijk, kijk dan goed fysiek vanaf 20 seconde
Kan natty zijn kan ook niet maar boeit eigenlijk niet moet je ook hard voor trainen..
 
Kan natty zijn kan ook niet maar boeit eigenlijk niet moet je ook hard voor trainen..
Precies dit..

Is ook zeker niet voor iedereen weggelegd.

Laat maar iemand hier op het forum zien welk natty is met een zelfde conditioning
 
Precies dit..

Is ook zeker niet voor iedereen weggelegd.

Laat maar iemand hier op het forum zien welk natty is met een zelfde conditioning
wow nice stats dl je 225 KG? sinds wij dezelfde stats hebbe ben ik een shock ik dl zelf maar 140 kg wow..?
 
wow nice stats dl je 225 KG? sinds wij dezelfde stats hebbe ben ik een shock ik dl zelf maar 140 kg wow..?
Weet niet of dit serieus is..maar is een kwestie van blijven trainen.. :)
 
Back
Naar boven