Fitness Seller

Natural BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Kunnen jullie foto´s plaatsen van natural bodybuilders? Ben wel benieuwd hoe het resultaat is zonder as.
 
niet echt veel zo te zien he :D
:nut:
 
Toch wel jammer want ik benieuwd wat er te halen valt zonder as. Ben ook benieuwd of er hier mensen zijn die voor en na foto´s hebben. Gisteren in wat oude Sport & Fitness gelezen en daar stonden ook wat artikelen in over naturel BB. Volgende week zal ik hier wel wat over posten.
 
ik heb een foto in het boek power dat ik thuis heb liggen
van andre elie ziet er indrukwekkend uit voor zo n oudere kerel
veel respect voor die gozer
 
Ik vind het soms wel 'n beetje jammer : dat je niet echt 100% zeker bent of die zogezegde naturels wel ECHT naturel zijn.

Ze zeggen zelf allemaal natuurlijk allemaal van wel ...
 
ja soms doen ze ook wel een paar kuurtjes en dan zijn ze een tijdje ''clean'' en dan doen ze mee aan wedstrijden voor naturels
 
Van deze kerel kan je 100% zeker zijn.

Hij heeft een website over natural BB.

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
thnx T

ziet er goed uit trouwens
 
Yep, deze zien er allemaal "naturel" uit, ma eerlijk gezegd vind ik ze niks !:(
 
Sicco Heersink is wel een mooie bb'er. Hij is wel niet mega-groot. Maar toch.. Hij is wel natural... En ziet er echt wel strak uit.
 
Ja, en wat is naturel he, sommige sportbonden vinden creatine al verdacht, of vitamine, enz.
 
wat is de url er van dan?
 
Tom, van http://www.natural-bodybuilding.net/
Hij is wel al meer als 10 jaar voor dit aan het trainen, volgens de HIT methode dacht ik... :rolleyes:
Stonden er op wijlen UltimateBody geen verslag van een natural BB contest? Ze zagen er wel niet uit moet ik zeggen. Wedstrijd = AS of vergeet het.
 
Re: Van deze kerel kan je 100% zeker zijn.

Originally posted by admin
Hij heeft een website over natural BB.

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
Mjummmmmie, dat ziet er lekker uit! :D (ik kon het niet laten alle plaatjes in de quote te laten staan ;))
 
Mjah dit is meer dat atletische, wat de vrouwtjes (zoals wateen net al aangaf :P ) zo mooi vinden :)
 
Hm die gast ziet er absoluut niet groot uit. Ik denk dat ik zelf veel groter kan worden in 10 jaar zonder AS. Met alle ReZpeKt tho :D
 
Ik had ook verwacht dat ze groter zouden zijn.
 
Originally posted by Reinier
Hm die gast ziet er absoluut niet groot uit. Ik denk dat ik zelf veel groter kan worden in 10 jaar zonder AS. Met alle ReZpeKt tho :D

Zijn schema staat ook op die site. Ik vind hem ook niet belachelijk sterk...zeker niet voor iemand die 10 jaar traint..
 
jup eigenlijk ook geen pro (al staat het in dit forum), hij zal gewoon met heel weinig begonnen zijn...
 
Originally posted by matthieu


Zijn schema staat ook op die site. Ik vind hem ook niet belachelijk sterk...zeker niet voor iemand die 10 jaar traint..
Tsja ik heb nu al grotere benen dat hij :)

waar staat dat schema van hem?
 
Back
Naar boven