AndroidHealthClinic

Natural BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin
jup eigenlijk ook geen pro (al staat het in dit forum), hij zal gewoon met heel weinig begonnen zijn...
Ik dacht ook al, als hij een pro was train ik nog ff een paar dagen en dan doe ik ook mee ;) haha

j/k
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Deze foto's staan op het forum van BB.com.

Deze gast is 16 en zegt dat ie een 'natural' is. Wel een goede prestatie voor iemand van 16.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Die gast zit zwaar aan de AS dat zie je toch...en dan jezelf gaan vergelijken met Arnold wat een zielepoot!
 
hier nog 2...

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit is erg...armen zijn bijna even breed als zijn benen :rolleyes:
 
ja niet echt geloofwaardig...en als je vraagt/zegt dat ie gebruikt, gaat iedereen tegen je in...:rolleyes: :D
 
Nee geloof me die gebruikt, en niet zo'n beetje, schandalig voor zijn leeftijd...
 
denk wel dat ie een 'natural' is

mod van BB.com forum, tranit al jaren.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Je kan wel behoorlijk groot en droog zijn zonder AS. Maat van mij is 98 kg met 5,5% vet en 1.76m. zonder ooit gebruikt te hebben, dat weet ik 100% zeker, maar hij heeft een extreme genetische aanleg. die groeit al van een glas water..
 
Ik vond Stan McQuay altijd wel een mooie natural bodybuilder.
Tenminste men zei dathij natural was en het was ook altijd mijn doel om er zo uit te zien, maar de beste man heeft net de NPC in de States gewonnen (in zijn gewichtsklasse dan), dus ik denk dat hij is geswitched naar AS of men heeft altijd gelogen.
Hij deed meestal mee met de Musclemania wedstrijden en werd zo prof.
Ik zal straks een plaatje toevoegen zodat je zelf kunt oordelen over natural of niet
 
Originally posted by soulreaver
Je kan wel behoorlijk groot en droog zijn zonder AS. Maat van mij is 98 kg met 5,5% vet en 1.76m. zonder ooit gebruikt te hebben, dat weet ik 100% zeker, maar hij heeft een extreme genetische aanleg. die groeit al van een glas water..

nijs!
 
Originally posted by bestoldschool
Ik vond Stan McQuay altijd wel een mooie natural bodybuilder.
Tenminste men zei dathij natural was en het was ook altijd mijn doel om er zo uit te zien, maar de beste man heeft net de NPC in de States gewonnen (in zijn gewichtsklasse dan), dus ik denk dat hij is geswitched naar AS of men heeft altijd gelogen.
Hij deed meestal mee met de Musclemania wedstrijden en werd zo prof.
Ik zal straks een plaatje toevoegen zodat je zelf kunt oordelen over natural of niet

denk niet dat hij naturel is :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
heb 'm ook een paar keer in bodybuildingsbladen gezien, maar toen zag hij er wat minder massief uit...
 
Wat is dan definitie voor natural? Als je niets neemt dat op de verboden lijst staat? Dus komt er een nieuw product uit dat nog niet vermeld staat en je gebruikt dit ben je natural? Laat me niet lachen!!
Op GH controleren ze niet in alle sporten. Vinden ze dus niks en ben je natural? Hahaha
 
Scott Trout, ook naturel en nog aardig droog ook :mad:

cowboy1.jpg
 
nog bedankt voor de foto van Stan, remarxxx
 
Als je natural zo groot als Scott Trout kan worden dan vind ik dat nog veel, zeker wel respect voor hem.

Zou dit een voorbeeld moeten zijn voor de natural bodybuilder?
Of kan je zelfs nóg groter worden dan hem?

Hoe zie je eigenlijk of iemand aas gebruikt?

Laatst praatte ik met een vriend die ook aan bb doet, we hadden het over een programma waar een bodybuildster in voor kwam. Ik vertelde hem dat ze aas gebruikte maar hij wilde dat maar niet geloven, terwijl ze er niet meer 'natuurlijk' uit zag (veels te groot)en een zware stem had. In dit geval was het natuurlijk overduidelijk.
 
Back
Naar boven