Fitness Seller

Natural BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit is zeker een voorbeeld voor de natural bodybuilder.
Ook voor mij! Ik ben geen naturel en ik zou willen dat ik er zo uitzag, maar deze foto was ook genomen net na 1 van zijn wedstrijden en ik dieet nooit als iemand die wedstrijden gaat draaien.

Hoe zie je of iemand AS gebruikt??
Moeilijk te zeggen (gasten zo groot zoals de profs in de bladen en met zo'n conditie van hun lichaam is een uitzondering, dat is makkelijker)

Verder zijn de verschijnselen over het algemeen:
acne (vooral op schouders, rug en armen), vocht vast houden (vooral in gezicht), bitch tits.
En de verschijnselen bij vrouwen zoals je al zei: verlaagde stem, haargroei, clitgroei (inspecteer dat maar eens :D )
Dit zijn er enkelen.

Maar er zijn ook jongens die deze verschijnselen tegen gaan met respectievelijk accutane/retin a, adex/teslac, ndex.

Dus je zou eigenlijk niet zomaar stempels kunnen drukken op mensen die gebruiken of niet gebruiken.
 
Originally posted by bestoldschool
En de verschijnselen bij vrouwen zoals je al zei: verlaagde stem, haargroei, clitgroei (inspecteer dat maar eens :D )
Dat zie je vanzelf wel, als ze op het punt zijn dat ze ontdekken of ze links- of rechtsdragend zijn :rologen: :hair:
 
Originally posted by WoUz
Mjah dit is meer dat atletische, wat de vrouwtjes (zoals wateen net al aangaf :P ) zo mooi vinden :)
Jup, hiervan gaan mijn eierstokken wel op mijn baarmoeder trommelen ja ... LOL, ik ben er al vaker voor uitgekomen, dat ik het echte bodybuildersideaal niet mooi vind, en al helemaal niet opwindend. Niet dat ik mensen die dat doen/nastreven wil afkraken .. ik kijk daar nu eenmaal eerder met een soort bewondering en respect voor het harde werk wat ze verricht hebben, naar dan dat ik het echt mooi vind.
 
Originally posted by wateengedoe2

Jup, hiervan gaan mijn eierstokken wel op mijn baarmoeder trommelen ja ... LOL, ik ben er al vaker voor uitgekomen, dat ik het echte bodybuildersideaal niet mooi vind, en al helemaal niet opwindend. Niet dat ik mensen die dat doen/nastreven wil afkraken .. ik kijk daar nu eenmaal eerder met een soort bewondering en respect voor het harde werk wat ze verricht hebben, naar dan dat ik het echt mooi vind.

Helemaal mee eens. Pas maar op Wateengedoe dat jouw vriend dat BBideaal niet krijgt als hij met KT begint :D
 
Originally posted by remarxxx


denk niet dat hij naturel is :D


Zol, denk jij dat!? :D Laat een ding duidelijk zijn, er zal vrijwel geen prof zijn die openlijk bekend as te gebruiken...terwijl we allemaal weten dat het zo is...
 
Heel veel profs bekennen juist dat ze gebruiken.
Voorbeelden: Dave Palumbo, Bob Cicherillo, Tom Prince, Craig Titus, Chris Cormier, Lee Priest, Ronnie Coleman, Aaron Baker, Dorian Yates, Milos Sarcev, Nasser, Flex Wheeler, zelfs chairman Wayne Demilla bekent het openlijk en heeft er geen problemen mee om er voor uit te komen.
 
Originally posted by WoUz
Mjah dit is meer dat atletische, wat de vrouwtjes (zoals wateen net al aangaf :P ) zo mooi vinden :)

het mag wel wat breder zijn hoor :p
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by NaiaD


het mag wel wat breder zijn hoor :p
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Mjah vind ik ook wel, dat atletische zoals op die foto is weer net iets te klein, gwoon zo mooi atletisch met iets meer massa is wel mooi, dat het nog een beetje vol is, niet dat je alleen maar wat spiertjes heb die je bij elk mager scharminkel kan zien :)
Naturel kom je ook niet verder dan gwoon een atletisch lichaam (met eventueel wel iets meer massa met de jaren...) en dat vind ik wel best :)
 
Ach, in je eigen fitness is het goed te zien wie naturel is en wie niet hoor... Niemand wint op een paar maand plots 20kg. zonder AS, en sommigen zijn zo stom gewoon op de wc ff spuitje te zetten.

Trouwens, acne - ja - maar daar heb ik ook last van en da's niet van de as maar eerder van mn eigen hormoontjes :-/
 
Originally posted by bestoldschool
Scott Trout, ook naturel en nog aardig droog ook :mad:

dies idd erg droog !

dat ziet er ook niet slecht uit, mooi in verhouding
 
Originally posted by f*cking ecto
Deze foto's staan op het forum van BB.com.

Deze gast is 16 en zegt dat ie een 'natural' is. Wel een goede prestatie voor iemand van 16.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Hmmz valt toch wel mee?Wel veel voor 16 ja!
Zoiets ben ik ook alleen (veel) meer abs...ben bijna 18, heb wel een sport achtergrond,heb anderhalf jaar gefitnessd toen ik 8 was :)Train nu ongeveer 1,5 jaar intensief,(daarvoor klote ik maar wat aan altijd :) en altijd judo/windsurfen gedaan.
 
Originally posted by stillgrowing


Hmmz valt toch wel mee?Wel veel voor 16 ja!
Zoiets ben ik ook alleen (veel) meer abs...ben bijna 18, heb wel een sport achtergrond,heb anderhalf jaar gefitnessd toen ik 8 was :)Train nu ongeveer 1,5 jaar intensief,(daarvoor klote ik maar wat aan altijd :) en altijd judo/windsurfen gedaan.

hmmz ik weet niet maar zo groot ben je niet..

dit ventje is 160 cm lang ofzo met een gewicht van 95 kg..
traint al vanaf zijn 10e en hij schijnt naturel te zijn..
zoek maar es op de naam Railz op het bodybuilding.com

Hij is heel groot voor zijn leeftijd..

wou dat ik er nu zo uitzag..
maja word aan gewerkt :p
 
160! en 95 Kg! jesus, zou je echt niet zeggen anders..... als dat waar is> Respect!
 
Originally posted by admin
Nee geloof me die gebruikt, en niet zo'n beetje, schandalig voor zijn leeftijd...
Hang je wel eens rond op dat forum? Ik wel, en ik kan met behoorlijk grote zekerheid zeggen dat Railz NIET gebruikt
 
Ik hang elke dag zo'n half uur rond op BB.COM, en ik kan door ervaring met foto's en PM's op dat forum met vrij grote zekerheid bevestigen dat ie liegt. :)
 
hmm admin niet om je te beledigen of je kennis in twijfel te nemen..

Maar die jongen Railz traint al vanaf ze 10e is nu 16...

leeft er voor..

En heeft een moeder die in dat wereldje zit..

Doet wedstrijden die getest zijn en krijgt hulp van de grote namen op het bord van bb : str8flexed en abdominator

Dus waarom zou hij niet naturel kunnen zijn?

Het is echt wel mogelijk
 
100% zeker ben je natuurlijk nooit, maar het lijkt me iig sterk.
 
dat had ik in het begin ook...

heel erg zelfs..

maar als je str8flexed en abdominator kent..

die zijn bij hem geweest enz...

en die jongen is echt 16
..

en natural
 
Originally posted by admin
Ik hang elke dag zo'n half uur rond op BB.COM, en ik kan door ervaring met foto's en PM's op dat forum met vrij grote zekerheid bevestigen dat ie liegt. :)
Klinkt interessant, kan je wat concreter zijn?
 
Back
Naar boven