MuscleMeat

Natural BB

Bezoekers in dit topic

Heb net ook eens gekeken op BB.com.
Die Railz, dat kan makkelijk, zo bijzonder is dat ventje niet. Zeker niet als hij al 6 jaar traint.
Maargoed, just my opinion.
 
Originally posted by WoUz
Heb net ook eens gekeken op BB.com.
Die Railz, dat kan makkelijk, zo bijzonder is dat ventje niet. Zeker niet als hij al 6 jaar traint.
Maargoed, just my opinion.

kweenie hoor, hij is toch wel groot voor 16. Maaruh, 6 jaar trainen is ook wat voor te zeggen.
Twijfelgeval.
 
Originally posted by nilsjei1234


hmmz ik weet niet maar zo groot ben je niet..

dit ventje is 160 cm lang ofzo met een gewicht van 95 kg..
traint al vanaf zijn 10e en hij schijnt naturel te zijn..
zoek maar es op de naam Railz op het bodybuilding.com

Hij is heel groot voor zijn leeftijd..

wou dat ik er nu zo uitzag..
maja word aan gewerkt :p

Dan zou hij er uit moeten zien als Lee priest.
En zo ziet hij er niet uit hoor.
Wie zegt dat hij pas 16 is. Geloof er niks van. Fatsoenlijke sportschool laat mensen dan niet eens toe!
 
Originally posted by nilsjei1234
hmm admin niet om je te beledigen of je kennis in twijfel te nemen..

Maar die jongen Railz traint al vanaf ze 10e is nu 16...


Vandaar dat ie maar 160 is zeker?
 
Precies, groeistoornis door teveel exogene steroiden op jonge leeftijd want wie is er nu 160 cm lang?
 
hmmz :S

luister nu eens naar me...

Die onzin dat trainen de groei schaadt enz..

Dat is dus niet zo..

maar die jongen traint vanaf zijn 10e goed en nu is hij 16..

Als je toch 6 jaar traint en er serieus mee bezig bent kan je zon resultaat makkelijk behalen..

ik train nu 1 jaar ben nu 16..

Over 2 jaar kan ik er wel zo uitzien als die jongen nu
 
Denk ik niet, zijn lats zijn duidelijk zichtbaar, dat haal je niet zo snel als naturel, bovendien op je 10 tot 12 jaar heb je als man lage test levels waardoor je dan niet snel spiergroei zal merken.
Die 160 cm komt niet door training, maar vooral doordat ie aan de roids zit IMO of tenminste de pro hormonen
 
denk idd prohormonen. Dat wordt toch nog steeds niet als roids gezien in Amerika, dus op zich is hij in zijn eigen ogen dan clean.
 
luister nou eens..

weet jij wie str8flexed en addominator zijn?

2 echte naturals 100 %

deze mensen helpen die jongen met zijn training, dus dan kan je er wel van uitgaan dat die jongen natural is...

En als je een moeder hebt met zoveel verstand ervan..
 
Flikker toch op, die gast is echt niet natural, je moet niet alles geloven wat ze zeggen..
 
str8flexed is een gozer die naast zijn schoenen loopt... jeezz wat een over het paard getild ventje.
 
hmmz volgens mij is str8flexed natural...

Die is zo toegewijd dat wil je niet weten....

en hij doet ook allerlei natural wedstrijden...
 
dat zegt toch niks, als ik 10 jaar kuur en 2 jaar niet en goed blijf eten en trainen en doe een natural wedstrijd vinden ze ook niks, ben ik dan een natural??
 
Idd een farce die naturel wedstrijden...
 
luister naar mij...

wrm gelooft niemand dat die jongen naturel is..

Het kan echt makkelijk

en dat str8flexed naturel is weet ik 100 % zeker..

moeten jullie alle atrikelen van hem maar eens gaan lezen
 
Ik snap niet waarom er gedacht word dat die knaap aan de AS zit....
Wat is er zo bijzonder aan dan? Zo groot is hij niet na 6 jaar trainen (ook al is hij net 16)
Iemand met een beetje aanleg en wat discipline ziet er in 3 jaar trainen minstens zo goed/groot uit....
 
Originally posted by WoUz
Ik snap niet waarom er gedacht word dat die knaap aan de AS zit....
Wat is er zo bijzonder aan dan? Zo groot is hij niet na 6 jaar trainen (ook al is hij net 16)
Iemand met een beetje aanleg en wat discipline ziet er in 3 jaar trainen minstens zo goed/groot uit....

naja een beetje aanleg en wat discipline is misschien iets te weinig

maar een toegewijd iemand met goede genen kan er wel zo uitzien binnen 3 ja
 
Zulk opgeblazen lichaam? Zonder roids op die leeftijd? Is echt heel zelden hoor en bereik je nooit in 3j op die leeftijd IMO.
Nee echt dat is een roid body
 
Originally posted by admin
Zulk opgeblazen lichaam? Zonder roids op die leeftijd? Is echt heel zelden hoor en bereik je nooit in 3j op die leeftijd IMO.
Nee echt dat is een roid body

Ja lijkt me ook... Ik bedoel maar, hij is 16 he, Zn testosteron gehalte is nu pas zon beetje op niveau.
 
Maar admin, een stukje terug in deze thread schreef je dat je bewijzen had in de vorm van PM's ofzo? Ben daar wel benieuwd naar
 
Back
Naar boven