AndroidHealthClinic

Natural BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Oom Oli



Ik vind het een beetje zielig als je tussen je 10 en 16 leeft als een bodybuilder. Het zijn de wonderjaren, de mooiste tijd van je leven. Je krijgt nooit meer de kans die een tweede keer mee te maken. Op die leeftijd moet je kattekwaad uithalen en voetballen en achter de wijffies zitten en biertjes drinken... (sorry, maar zo denk ik daar nu echt over) Ok, hij zal er later de vruchten van plukken, maar hij mist ook iets dat hij nooit meer kan inhalen, vind ik.

Verdorie wat komt r tegenwoordig veel zinnige praat uit onze Oli! Ik sta r gewoon van te kijken! Goede post kerel!
 
*** Oli zei:
Ik vind het een beetje zielig als je tussen je 10 en 16 leeft als een bodybuilder. Het zijn de wonderjaren, de mooiste tijd van je leven. Je krijgt nooit meer de kans die een tweede keer mee te maken. Op die leeftijd moet je kattekwaad uithalen en voetballen en achter de wijffies zitten en biertjes drinken... (sorry, maar zo denk ik daar nu echt over) Ok, hij zal er later de vruchten van plukken, maar hij mist ook iets dat hij nooit meer kan inhalen, vind ik.


hey hey ik ben 15 en ik laat ook een heleboel dingen voor bb vallen, maar ik heb niet het idee dat ik iets mis, als mensen van mijn leeftijd zig daarnou goed bij voelen??




IKsZ ji woont in pijnacker he :rolleyes:
waar train je ??
 
nou is het niet dat ik leef als een pro, ik zit wel achter wijfies aan en voetbal, maar ik merk wel dat ik meer beperkingen heb , die ik mezelf opstel dan anderen om me heen die niet aan bb doen. maar dat is ook te zien ;)
 
BBnoel zei:
nou is het niet dat ik leef als een pro, ik zit wel achter wijfies aan en voetbal, maar ik merk wel dat ik meer beperkingen heb , die ik mezelf opstel dan anderen om me heen die niet aan bb doen. maar dat is ook te zien ;)


Pcies, je kunt best aan bb doen en af en toe een keer zuipen of wat dan ook.
Alhoewel ik dat (bijna) nooit deed op mn 15e en later ook niet echt heb gedaan,
IK ben nu 18 maar heb nooit spijt gehad dat ik op mn 14e ben begonnen met trainen en heb niet echt het idee dat ik mezelf tekort heb gedaan door nooit te gaan zuipen ofzo....
En tjah...je doet het goed of je doet het niet goed he..
Het is gewoon een kwestie van grenzen voor jezelf stellen tot hoe ver je wilt gaan en tot waar je je beperkingen legt
Als je van je zelf weet wat je wilt, en hoe je dit kunt bereiken en wat je er voor over hebt en moet laten dan is bodybuilding de mooiste sport die er bestaat!
 
Als je 16 bent en je bouwt een basis op, en dat je je gewoon in de hand houd qua frituur enzo (wat ik sowieso moet doen anders ben ik binnen 1 maand een michellinmannetje). Dan kan lekker zuipen en feesten echt geen kwaad :D.. vanaf je 20e kan je altijd nog uber worden..
 
Tractortje zei:
Als je 16 bent en je bouwt een basis op, en dat je je gewoon in de hand houd qua frituur enzo (wat ik sowieso moet doen anders ben ik binnen 1 maand een michellinmannetje). Dan kan lekker zuipen en feesten echt geen kwaad :D.. vanaf je 20e kan je altijd nog uber worden..


hehe was mijn bedoeling ook.. toen ik op men 15de begon met trainen wou ik bijkomen en begon ik muscle&fitness te kopen (dom boekje eigenlijk aangezien iedereen opgespoten is) naja stond wat ik over proteine en creatine ...

Ging ik potten halen, kwam ik thuis en werd me vader compleet gek...
dus heb dit kalm moeten opbouwen, nu (na 5 jaar) zegt ie er niets meer van en kan ik naar hartelust potjes kope :d

nu dus eindelijk pas begonnen met deftige (heel deftige) voeding ondertussen al 3 maandjes bezig en het gaat lekker

maja toen ik 16 was ging ik ook af en toe eens zuipe, je moet toch genieten van het leven ook nietwaar
alles met mate :)
 
Ben 17, en heb de periode als voetbalsupporter, en flink zuipen al meegemaakt. Zie nu pas wat voor schijn dat gezuip is. Kijk mij eens stoer zijn. Heb zelf een 'vriend' van me meegemaakt die nadat ik gestopt was met zuipen tegen me zei tijdens het stappen: 'doe eens gezellig man je drinkt niet eens iets'. Mijn reactie: 'ach jongetje toch, dus als je drinkt bent je gezellig en anders niet?' Toen stond-ie toch met zijn bek vol tanden. Vindt dat je wel moet weten wat je mist, hoe het anders kan, en aan de hand daarvan bepaalt hoe je leeft. Ik voel me in grote lijnen prima bij mijn leventje nu, dus waarom zou ik stoppen met sporten?
 
wist je dat na een avondje doorzakken je testosteronwaarden zo laag zijn dat je 1-2 geen progressie boekt met trainen :eek:
 
Mugje zei:
wist je dat na een avondje doorzakken je testosteronwaarden zo laag zijn dat je 1-2 geen progressie boekt met trainen :eek:

1-2 dagen?
 
ik heb gelezen dat het 2 weken effect heeft op je testosteron gehalte, ik drink zo i zo niet. ik vin het egt nutteloos
 
ff serieus, ik vin het ook zonde, of je doet het goed, of niet, want anders ga je er veel tijd in steken en aan de andere kant verdrink je het weer.
wat ik dan zo zonde vin is dat er veel tijd in gaat zitten maar dat je er niet het maximale uit kan halen, daar kan ik me erg aan ergere
 
Ik ben ook juist 16geworden. Drink bijna nooit. Nooit zat. Zoals al gezegd, je werkt keihard om iets te bereiken maar verpest het dan wel door te zuipen. Is toch niet logisch vind ik.
 
2 weken lang je testo lager door alcohol? Heb je misschien ff een bron die je kan posten, ben zeer benieuwd.
 
BBnoel zei:
ik heb gelezen dat het 2 weken effect heeft op je testosteron gehalte, ik drink zo i zo niet. ik vin het egt nutteloos

Bron? :)
Ik drink overigens elk weekend vrij stevig, maar maak gewoon vorderingen (mits ik goed eet natuurlijk)
 
er is iets dat 2 weken effectop je heeft door alcohol, ik zal het ff zoeken
 
k*t je heb gelijk


Although alcohol is absorbed rapidly it is metabolized very slowly and its effects may still impact athletic performance up to 48 hours after the last drink.
 
Dus 2 dagen een lager metabolisme? Is heel wat anders dan 2 weken een lager testo. Natuurlijk nog steeds niet ideaal. Ik was al een fobie jegens alcohol aan het ontwikkelen, maar dat hoeft nu dus niet meer :D
 
1-2 weken :D en bron zoek ik van het weekend wel op, daar heb ik nu geen tijd voor :(
 
Back
Naar boven