Fitness Seller

Natural BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus 2 dagen een lager metabolisme? Is heel wat anders dan 2 weken een lager testo.

Er staat niet dat je 2 dagen een lager metabolisme hebt, maar doordat het zo langzaam wordt verwerkt (metabolized) heeft het 2 dagen lang een impact op sportieve prestaties. En bij mannen heeft dit misschien ook wel met testosteron te maken.
 
mock zei:
Er staat niet dat je 2 dagen een lager metabolisme hebt, maar doordat het zo langzaam wordt verwerkt (metabolized) heeft het 2 dagen lang een impact op sportieve prestaties. En bij mannen heeft dit misschien ook wel met testosteron te maken.
hehe, wilde ik er net neerzetten. Mensen mensen lees eens iets fatsoenlijk. Als je iets niet weet in het engels vraag het dan gewoon aan iemand anders.
 
I feel offended :(
Ja, maar dan gaat dit dus gewoon over verwerken van een biertje. Nou, dat is 1,5u per biertje. Gaat dus over afbraak van alcohol wat reflecteert op sportieve prestaties?
 
Er is meer te bereiken op een naturel manier en op jonge leeftijd dan men denkt. En je hoeft er helemaal niet zo absurd veel voor te laten. Stappen en een biertje kan best wel 's. Daar pas je je training en voeding gewoon op aan. Ben het eens met de mening dat je, zeker in je tienerjaren, er gewoon van moet genieten. Ikzelf heb er veel voordeel mee gehad (dat ik trainde he) :D Komt goed uit op het strand en in de discotheek ;)
Nu ben ik veel gediciplineerder geworden en merk dat wel aan m'n gains. Aanklooien doe ik niet meer en ga zelden stappen en drinken doe ik ook maar heel af en toe (met nieuwjaar een glaasje champagne)...


Check foto's van mij toen ik 15 was in de gallery!
 
Laatst bewerkt:
matthieu zei:
Zijn schema staat ook op die site. Ik vind hem ook niet belachelijk sterk...zeker niet voor iemand die 10 jaar traint..
ieder lichaam heeft zijn grens, in het begin gaat het razendsnel, maar na een paar jaar kruipt het vooruit, als je progressie bleef maken aan dat razend tempo van in den beginne, dan kon ik waarschijnlijk niet meer door de deur, maar ik kan er nog wel door hoor. in den beginne naturel, halverwege mijn loopbaan iets minder naturel :rolleyes: , en suplementen gewreten als een gek :cool: na een verplichte sabbat bijna alles verloren, na al jaren naturel met een heel eigen kijk en idee over alles wat ze ons willen laten wreten. ben nu zelfs iets groten dan toen! :D
 
dit is een goede vriend van mij, de foto komt van een paar jaar terug. Ik weet zeker dat hij naturel is. Hij gebruikt helemaal niks en leeft ook geen BB lifestyle. Zo zie je maar dat het voor een heel groot deel genetisch bepaald wordt hoe je lijf eruit komt te zien..ik bedoel ik vind dat hij best doet en hij heeft er echt niet veel voor hoeven doen of laten!!

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
acidreign zei:
hehe was mijn bedoeling ook.. toen ik op men 15de begon met trainen wou ik bijkomen en begon ik muscle&fitness te kopen (dom boekje eigenlijk aangezien iedereen opgespoten is) naja stond wat ik over proteine en creatine ...

Ging ik potten halen, kwam ik thuis en werd me vader compleet gek...
dus heb dit kalm moeten opbouwen, nu (na 5 jaar) zegt ie er niets meer van en kan ik naar hartelust potjes kope :d

nu dus eindelijk pas begonnen met deftige (heel deftige) voeding ondertussen al 3 maandjes bezig en het gaat lekker

maja toen ik 16 was ging ik ook af en toe eens zuipe, je moet toch genieten van het leven ook nietwaar
alles met mate :)

Mijn moeder wrd helaal gek toen ik op mijn 18e eiwitten ging shaken in de keuken, ze wilde die rommel in de prullebak gooien na 1 maand shake te ik erop los of het de gewoonste zaak is

gr warrior :D
 
Back
Naar boven