MuscleMeat

Natural BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal altijd een moeilijk uit te zoeken onderwerp blijven.

Er zijn AAS gebruikers die er uit zien als een naturel en er zijn naturele die er uitzien als AAS gebruikers.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Ilya
denk idd prohormonen. Dat wordt toch nog steeds niet als roids gezien in Amerika, dus op zich is hij in zijn eigen ogen dan clean.

Good point.
Die Yanks kijken toch ff ander tegen "clean" aan als wij.
 
Originally posted by Wout
Maar admin, een stukje terug in deze thread schreef je dat je bewijzen had in de vorm van PM's ofzo? Ben daar wel benieuwd naar
Tja ik heb ze niet bewaard, en als ik ze bewaard heb dannog breek ik niet de 'pm wet' waar is het anders een PM voor???
 
Originally posted by nilsjei1234
luister naar mij...

wrm gelooft niemand dat die jongen naturel is..

Het kan echt makkelijk

en dat str8flexed naturel is weet ik 100 % zeker..

moeten jullie alle atrikelen van hem maar eens gaan lezen

Er is er maar 1 die weet of die gast natural is, en dat is hij zelf.. En bij deze gasten zet ik hele grote twijfels..
 
Daarvan is geen wetenschappelijk bewijs dat die bestaat en ik ben een man van de wetenschap :)
 
Originally posted by soulreaver


Er is er maar 1 die weet of die gast natural is, en dat is hij zelf.. En bij deze gasten zet ik hele grote twijfels..

tuurlijk kan het wel..

geef toe he tmoet echt wel mogelijk zijn..
 
Originally posted by soulreaver
.... Er is er maar 1 die weet of die gast natural is, en dat is hij zelf ....

:thumb: Weer een quote om in te lijsten :thumb: zo is het en niet anders ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Berend Breitenstein

Ooit een boek van 'm gelezen

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by nilsjei1234
luister naar mij...

wrm gelooft niemand dat die jongen naturel is..

Het kan echt makkelijk

en dat str8flexed naturel is weet ik 100 % zeker..

moeten jullie alle atrikelen van hem maar eens gaan lezen

makkelijk???
 
hij bedoelt natuurlijk gewoon dan het zeer mogelijk is :rolleyes:
 
ja weet ik ook wel, maar als het makkelijk zou zijn dan zou iedereen wel snel groot zijn.
 
tja, egt een beer wordt je niet als natural volgens mij
 
Ik ben hier nieuw, maar dat sprookje over op je 10e trainen tot je 16e en dan zo freaky uitzien kon ik niet over mee heen laten.

Hier een mooi verhaal erg oud maar dat boeit niet.

Chobanian won in 2001 een wedstrijd die het naturel bodybuildingmagazine Natural Muscle Magazine had uitgeschreven. Hij verscheen toen op de cover van het blad en groeide uit tot een symbool. Eind januari 2003 arresteerden agenten hem echter nadat ze pakjes met anabolen hadden onderschept die voor Chobanian bestemd waren. [ErGs]


De pakjes kwamen uit India, bleek tijdens de rechtszaak. Chobanian had ze besteld via het web. Het eerste pakket dat de post onderschept bevatte tweeduizend pillen en 250 vials, allemaal anabolen. In het huis van de atleet vonden agenten meer anabolen, valium en het opiaat codeïne. Tenslotte arriveerde even later nog een pakje uit India, dit keer met achthonderd pillen met anabole steroïden.


Het staat niet vast of Chobanian dealde. Wel vonden de agenten een lijst waar misschien klanten op stonden.


De sporter moet nu in ieder geval een drug treatment program gaan volgen. Als straks in maart de rechter uitspraak doet, kan Chobanian maximaal drie jaar in de gevangenis verdwijnen. Met een beetje geluk krijgt hij een voorwaardelijk van drie jaar. De kansen voor de bodybuilder liggen echter niet zo goed. Chobanian heeft al een voorwaardelijk omdat hij zijn vrouw heeft afgetuigd.
 
De kans is wel groot dat hij gebruikt heeft. Want zoals er al gezegd werd "hij ziet er erg vol uit". En bij naturals zie je dat niet snel.
 
Originally posted by nilsjei1234
hmmz :S

luister nu eens naar me...

Die onzin dat trainen de groei schaadt enz..

Dat is dus niet zo..

maar die jongen traint vanaf zijn 10e goed en nu is hij 16..

Als je toch 6 jaar traint en er serieus mee bezig bent kan je zon resultaat makkelijk behalen..

ik train nu 1 jaar ben nu 16..

Over 2 jaar kan ik er wel zo uitzien als die jongen nu

Zo'n lichaam is zeker niet makkelijk te behalen. Je moet wel weten dat die gozer 95 kilo weegt met een lengte van 1.60!!
Dat zou betekenen wanneer hij 1.80 (met dezelfde genen) zou zijn dat hij dan rond de 115 a 120 kilo zou zitten
??? ???
 
Originally posted by WoUz
Ik snap niet waarom er gedacht word dat die knaap aan de AS zit....
Wat is er zo bijzonder aan dan? Zo groot is hij niet na 6 jaar trainen (ook al is hij net 16)
Iemand met een beetje aanleg en wat discipline ziet er in 3 jaar trainen minstens zo goed/groot uit....


Ik vind het een beetje zielig als je tussen je 10 en 16 leeft als een bodybuilder. Het zijn de wonderjaren, de mooiste tijd van je leven. Je krijgt nooit meer de kans die een tweede keer mee te maken. Op die leeftijd moet je kattekwaad uithalen en voetballen en achter de wijffies zitten en biertjes drinken... (sorry, maar zo denk ik daar nu echt over) Ok, hij zal er later de vruchten van plukken, maar hij mist ook iets dat hij nooit meer kan inhalen, vind ik.
 
Een mooi antwoord van Oli waar niet op gereageerd wordt...
Tuurlijk kan je wel bb´en/fitnessen maar je leven moet er nog niet om draaien.
 
Back
Naar boven