Fitness Seller

Natural BB'er

Bezoekers in topic

Rebel_x

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 okt 2003
Man-Mountain zei:
Hans kroon is een bitch die al 30 jaar naturel traint en nog minder spiermassa heeft als je oma. T ergste is nog heel veel gasten hier verafgoden hem
We weten het nu wel..

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
haha, dat ze aan natural wedstrijden meedoen wil nog niet zeggen dat ze nooit gekuurd hebben. Ohja.. en in Amerika word het gebruik van ProHormonen als natural gezien.

lionel

High on Meth
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
2 jan 2005
KaLe zei:
Ohja.. en in Amerika word het gebruik van ProHormonen als natural gezien.

Daar had ik niet aan gedacht, heb je helemaal gelijk in. Dank voor je verduidelijking.

Iguana

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 nov 2004
KaLe zei:
haha, dat ze aan natural wedstrijden meedoen wil nog niet zeggen dat ze nooit gekuurd hebben. Ohja.. en in Amerika word het gebruik van ProHormonen als natural gezien.

Nee idd!!!!
Gewoon jarenlang kuren ff jaartje naturel beuken en ze kunnen meedoen aan een naturel wedstrijd niemand die ooit wat vind. :cool:

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2004
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
een iets breder morris mendez en je hebt mijn droomfysiek. ja ook hij is te bruin haha :D

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
Man-Mountain zei:
Hans kroon is een bitch die al 30 jaar naturel traint en nog minder spiermassa heeft als je oma. T ergste is nog heel veel gasten hier verafgoden hem

nee, dat is niet het ergste. Het ergste is dat veel mensen een hekel aan Hans Kroon hebben omdat Hans tegen anabolen is. Mensen trekken al conclusies over iemand aan de hand van een foto van iemand met een broek aan zonder dat ze feiten kennen. Ik geloof niet dat er iemand op dit board is die hem "verafgood", dat verzin je zelf. Maar ik heb meer respect voor hem dan voor iemand met 35 cm armpjes die er zo nodig een spuit in moet zetten omdat het niet snel genoeg gaat.

Dat eeuwige gebitch als een stel onvolwassen pubers... oh wacht, dat zijn veel mensen op dit board ook... ok, nuff said.

(persoonlijk zal de fysiek van Hans Kroon me mijn reet roesten, ik kan er alleen niet tegen dat er geen respect is voor zijn manier van werken, aangezien dat betekent dat men ook geen respect voor mij heeft omdat ik geen 70 centimeter benen heb of wat dan ook).

B.A. Baracus

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 apr 2004
Maakt mij geen reet uit wat ze over Kroon denken. Ik heb er respect voor dat hij tijdens die 20 jaar met alle tegenslagen vandien nooit naar een spuit heeft gegrepen en steeds heeft opengestaan voor allerlei nieuwigheden in de sport.

En hij ziet er idd niet superbreed uit, maar het beeld van zijn fysiek zou je al veel anders interpreteren als we niet steeds werden overspoeld door foto's van non-natural pro's op dit forum of tijdschriften.
Het is niet omdat een bepaalde contest die zogenaamd natural is dat de deelnemers dat ook zijn.

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2004
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
B.A. Baracus zei:
Maakt mij geen reet uit wat ze over Kroon denken. Ik heb er respect voor dat hij tijdens die 20 jaar met alle tegenslagen vandien nooit naar een spuit heeft gegrepen en steeds heeft opengestaan voor allerlei nieuwigheden in de sport.

En hij ziet er idd niet superbreed uit, maar het beeld van zijn fysiek zou je al veel anders interpreteren als we niet steeds werden overspoeld door foto's van non-natural pro's op dit forum of tijdschriften.
Het is niet omdat een bepaalde contest die zogenaamd natural is dat de deelnemers dat ook zijn.

eens!

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Kroon, Breitenstein en andere naturals hebben een fysiek die de meesten nooit zullen halen. De massa waarschijnlijk wel, maar dan nog is het hard werken om tot het totaalplaatje te komen. Kroons stats lijken misschien niet indrukwekkend, maar dat roept hij volgens mij zelf ook niet. Hij geeft alleen maar aan wat natural haalbaar is, waarschijnlijk zijn een groot gedeelte van die stats dus te overtreffen. Dat is de uitdaging die je als natural hebt.

Respecteer gewoon die gasten, ze trainen hard en zijn met dezelfde doelen bezig waar de meesten hier op het board ook mee bezig zijn. Als je Hans Kroon wilt bashen, ga langs zijn gym en vertel hem rechtstreeks dat er niks deugt aan zijn geboekte progressie.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
naturel is zeker mooi maar ikzelf zal daar geen voorkeur aan geven respect voor de mensen die dat wel doen ik zou echt geen 20jaar kunnen trainen voor armen over de 50cm.Dat wil ik sneller bereiken.

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
EricR zei:
Respecteer gewoon die gasten, ze trainen hard en zijn met dezelfde doelen bezig waar de meesten hier op het board ook mee bezig zijn. Als je Hans Kroon wilt bashen, ga langs zijn gym en vertel hem rechtstreeks dat er niks deugt aan zijn geboekte progressie.

Adresgegevens:

Fitnesscentrum Noord
Nobelstraat 94
3039 SP Rotterdam

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
mss kan Hans ook naar de meet komen ;)

firedsoul

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 dec 2004
Lengte
1m83
Ik vind dat niks 20 jaar trainen voor 50 cm armen. Verwacht het zelf over een jaartje of 2 te hebben maar ik kuur sindskort ook. Ik denk als je echt serieus bent over groot worden dat ook de beste optie is.

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
sja..kheb nu 45 cm...verder lijk ik nie te willen komen...die 50 is zooooooooover weg:mad:

FrederX

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2003
RobertHosper zei:
sja..kheb nu 45 cm...verder lijk ik nie te willen komen...die 50 is zooooooooover weg:mad:

vooral als je dan ook nog eens onder de 6% zit :P

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
eeeh...nee:(:sob:

Mobile99

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 apr 2004
Ik ga ook voor een zo groot mogelijke fysiek, maar ik wil er nooit een spuit in knallen. Dat is het me niet waard. Ik hecht erg veel waarde aan een goede gesteldheid, nu en als ik 50+ (leeftijd, niet armen ;) )ben. Ik heb geen zin in de mogelijke nadelen van steroïden of ph-gebruik. Simple as that.

Naar boven