XXL Nutrition

Natural BB'er

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 apr 2005
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
wat denk je minder kans te hebben op kanker en of ziektes als je nooit gekuurd hebt?
ik zeg niet dat je volle gaas moet kuren, maar als je 2 x per jaar kuurt ga je echt niet vroeger doodgaan.
in men buurt heb ik al veel mensen verloren en vaders van vrienden die gezond en wel leefden weten doovallen aan een hartaderbreuk op 40 jarige leeftijd.
pfff je leeft maar een keer, wil niet gebruiken doe je dat niet, maar denk gewoon niet dat je daardoor langer zal leven dan een vrijetijdsgebruiker.
no offence hè kerel, ik heb ook veel respect voor iemand die zen 50cm armen puur natuur heeft behaald, iedere zen ding ! ! !

gurumaster

Mega noob
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
28 nov 2004
Waardering
51
Die hans is naturel ik heb zo mijn twijfels ???

maar die Davey ja hoor hij maakt zeker zelf deca en testenanthaat aan.

'Ja jongen genetice aanleg denk ik' whahaha

Dikke L*L :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mobile99

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 apr 2004
Waardering
0
Beast N1; ik doel hiermee op prostaatproblemen, nierproblemen, impotentie e.d.

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 apr 2005
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
ok kerel ja ik snap je standpunt, daar heb je wel gelijk in dat er natuurlijk sides zijn aan die middelen.

en ja die kerel hierboven is NOW WAY naturel, dat zie je toch zo mensen!

eduardjanssen

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
29 nov 2003
Waardering
0
Beast N°1 zei:
ok kerel ja ik snap je standpunt, daar heb je wel gelijk in dat er natuurlijk sides zijn aan die middelen.

en ja die kerel hierboven is NOW WAY naturel, dat zie je toch zo mensen!

Wat een crap, dit is dus op zeker als naturel goed haalbaar. Ja het kost wat moeite en toewijding inderdaad.

Johny

Contest Winner '04
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2002
Waardering
1
Je moet je niet zo focussen op die maten. Sommige mensen met 40 cm hebben veel indrukwekkende armen dan iemand met armen van 45 cm. De lengte, de vasculariteit, het vet%, allemaal factoren die daar meespelen.

En ik vind dat het gebruik van Ph's veel te veel gehyped wordt, vooral door de naturals. Ik ben het er opzich best mee eens dat je jezelf geen natural meer kan noemen als je ph's hebt gebruikt maar het is echt geen wondermiddel hoor. De meeste die ik ken die s1 hebben gebruikt (inclusief mezelf) hebben er niks aan overgehouden. Vorig jaar was ik veel beter in vorm dan dit jaar terwijl ik vorig jaar nog "natural" was.

En krachtstats boeien mee ook niet echt, dat Hans Kroon niet supersterk is maakt toch geen hol uit. Hij heeft toch nog armen van 50 cm (niet dat dat supervet hoeft te zijn want er zijn mensen met armen van 45 cm die er ook niet uitzien)

Tiran86

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
19 apr 2004
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
gurumaster zei:
Die hans is naturel ik heb zo mijn twijfels ???

maar die Davey ja hoor hij maakt zeker zelf deca en testenanthaat aan.

'Ja jongen genetice aanleg denk ik' whahaha

Dikke L*L :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goed fysiek, maar zeker niet naturel nee. Onmogelijk om zo rond te worden zonder roids.

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
14 jan 2004
Waardering
488
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
  • Topic Starter Topic Starter
Als ik 45cm bereik ben ik al tevreden :D

Ik ben nu bijna een jaartje bezig en biceps zijn gegroeid van 33 cm naar 37 cm maar nu lijken ze ff stil te staan, hopelijk komt daar in september als de bulk terug begint verandering in. Ik pak ze nogal hard aan max-ot 1 keer per week... Misschien in mijn bulk eens 2 keer per week biceps gaan trainen dan?

Grtz
DiS

TonyYeyo

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 mei 2005
Waardering
0
Voor mensen met ''super'' genen is het echt wel mogelijk naturel zo te worden...er geloof me die zullen er best zijn.

Brolly

DON
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
30 aug 2004
Waardering
1
Johny zei:
Je moet je niet zo focussen op die maten. Sommige mensen met 40 cm hebben veel indrukwekkende armen dan iemand met armen van 45 cm. De lengte, de vasculariteit, het vet%, allemaal factoren die daar meespelen.

En ik vind dat het gebruik van Ph's veel te veel gehyped wordt, vooral door de naturals. Ik ben het er opzich best mee eens dat je jezelf geen natural meer kan noemen als je ph's hebt gebruikt maar het is echt geen wondermiddel hoor. De meeste die ik ken die s1 hebben gebruikt (inclusief mezelf) hebben er niks aan overgehouden. Vorig jaar was ik veel beter in vorm dan dit jaar terwijl ik vorig jaar nog "natural" was.

En krachtstats boeien mee ook niet echt, dat Hans Kroon niet supersterk is maakt toch geen hol uit. Hij heeft toch nog armen van 50 cm (niet dat dat supervet hoeft te zijn want er zijn mensen met armen van 45 cm die er ook niet uitzien)
:yes:

cijfers zeggen niet alles, de spiegel des te meer

Laatst bewerkt:

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 apr 2005
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
DiSTuRBeD zei:
Als ik 45cm bereik ben ik al tevreden :D

Ik ben nu bijna een jaartje bezig en biceps zijn gegroeid van 33 cm naar 37 cm maar nu lijken ze ff stil te staan, hopelijk komt daar in september als de bulk terug begint verandering in. Ik pak ze nogal hard aan max-ot 1 keer per week... Misschien in mijn bulk eens 2 keer per week biceps gaan trainen dan?

Grtz
DiS
had ik maar 33cm arm gehad om mee te beginne, ik moest het doen met 29cm maanden zwoegen om die 33 te halen :o

TonyYeyo

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 mei 2005
Waardering
0
kzit nu na 2 maanden op 37cm met 8-9% vet...als ik de 40+ haal voor februari ben ik tevreden:P

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Waardering
511
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ik ben (nog) natural en heb als ik fanatiek train 45cm armen bij een lichaamslengte van 170 cm. nu in mn rustmaand zal t hoogstend een cm of 2 schelen.

Bovenaan