Fitness Seller

Natural BB'er

Bezoekers in dit topic

Ik ben wel enorm teleurgesteld in de foto's die ik zie.

Voor mij is KaLe nog het ultieme voorbeeld!
 
delguy zei:
Ik ben wel enorm teleurgesteld in de foto's die ik zie.

Voor mij is KaLe nog het ultieme voorbeeld!
Ik vind de Saint anders ook een uitstekend voorbeeld van een goeie naturel fysiek, evenals zijn krachtprestaties:)
 
(Soulfly) zei:
Ik vind de Saint anders ook een uitstekend voorbeeld van een goeie naturel fysiek, evenals zijn krachtprestaties:)
Dank je wel, man. Respect.
 
ja Saint my idol! Post nog eens wat nieuwe foto's als je wil, volgens mij heb jij een klassieke fysiek dus een paar klassieke foto's en ik ben nog meer fan dan ik al was!
 
Berend Breitenstein is naturel, maar hij heeft wel een k*tkop en echt heel indrukwekkend vind ik het niet, sorry
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik weet niet of ze toen al gebruikte, maar:

John Grimek:
jg30.jpg
 
Kale's 42 cm biceps zijn wel indrukwekkend... maar hoop niet dat dat de max is want dan kan ik nog "maar" 5 cm groeien en eerste jaar 4 cm gegroeid, dus volgend jaar misschien nog 1-2 cm erbij?

Saint: ja ge zijt extreem droog en als je aan wedstrijden meedoet is dat altijd een topprestatie.

Grtz
DiS
 
Ik kwam naturel in 2 jaar op 41 cm nu met een kuurtje is het inmiddels 42,5..
Maar altijd dat gezeik van wat kan ik naturel behalen bleeeh ga trainen tot er snot uit je ogen komt en staar je niet blind op anderen..
 
Iguana zei:
Ik kwam naturel in 2 jaar op 41 cm nu met een kuurtje is het inmiddels 42,5..
Maar altijd dat gezeik van wat kan ik naturel behalen bleeeh ga trainen tot er snot uit je ogen komt en staar je niet blind op anderen..

ik denk dat als je naar 6% bf gaat dat je niet aan de 40 cm zal komen aan je huidige bf te zien :cool:
 
Mja ik prefereer niet om er als een gevild konijn bij te lopen dus helaas;)
 
Laatst bewerkt:
DiSTuRBeD zei:
Kale's 42 cm biceps zijn wel indrukwekkend... maar hoop niet dat dat de max is want dan kan ik nog "maar" 5 cm groeien en eerste jaar 4 cm gegroeid, dus volgend jaar misschien nog 1-2 cm erbij?

noway de max, man. Ik train ook pas 4,5 jaar. Dus er kan nog heeeeeel wat beef op (zijn op het moment 43-43,5).


Aantal indrukwekkende naturals van dit board (waarvan ik foto's heb gezien):

the_ur
3Xl (50+ armen !!)
Saint
Big_T

en ik zal er nog wel een aantal vergeten zijn...
 
KaLe zei:
noway de max, man. Ik train ook pas 4,5 jaar. Dus er kan nog heeeeeel wat beef op (zijn op het moment 43-43,5).


Aantal indrukwekkende naturals van dit board (waarvan ik foto's heb gezien):

the_ur
3Xl (50+ armen !!)
Saint
Big_T

en ik zal er nog wel een aantal vergeten zijn...

Rubbensossa heeft ook 45+
 
Iguana zei:
Rubbensossa heeft ook 45+

rubensossa heeft van de PH'tjes lopen snoepen. Geen natural dus ;)
 
KaLe zei:
rubensossa heeft van de PH'tjes lopen snoepen. Geen natural dus ;)

! Wist ik niet!
Nee idd ik vind dat soms wel es jammer dan roept men ik ben NATUREL heb alleen wat phs gehad.. :rolleyes:
Ik vind Phtjes zelfs een grotere stap dan een kleine winny kuur bv. :D
 
Iguana zei:
! Wist ik niet!
Nee idd ik vind dat soms wel es jammer dan roept men ik ben NATUREL heb alleen wat phs gehad.. :rolleyes:
Ik vind Phtjes zelfs een grotere stap dan een kleine winny kuur bv. :D

maar 45+ is zeer zeker mogelijk natural!!
 
Iguana zei:
! Wist ik niet!
Nee idd ik vind dat soms wel es jammer dan roept men ik ben NATUREL heb alleen wat phs gehad.. :rolleyes:
Ik vind Phtjes zelfs een grotere stap dan een kleine winny kuur bv. :D

Mee eens! PH is over het algemeen minder moeilijk te verkijgen, en daardoor laagdrempeliger.

ontopic: Zijn er eigenlijk pro's natural?
 
Lol bij mij is het juist andersom qua verkrijgen!
En nee ik vrees dat geen enkele pro naturel is;)
 
mn trainingsmaatje heeft armen van 43cm met 8% hij is 1.73m en super groot.. hij is wel een neger.. dat zal er wel mee te maken hebben..

en als je ziet wat ie eet.. stelt niets voor.. oneerlijk
 
Back
Naar boven