Fitness Seller

Natural BB'er (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat denk je minder kans te hebben op kanker en of ziektes als je nooit gekuurd hebt?
ik zeg niet dat je volle gaas moet kuren, maar als je 2 x per jaar kuurt ga je echt niet vroeger doodgaan.
in men buurt heb ik al veel mensen verloren en vaders van vrienden die gezond en wel leefden weten doovallen aan een hartaderbreuk op 40 jarige leeftijd.
pfff je leeft maar een keer, wil niet gebruiken doe je dat niet, maar denk gewoon niet dat je daardoor langer zal leven dan een vrijetijdsgebruiker.
no offence hè kerel, ik heb ook veel respect voor iemand die zen 50cm armen puur natuur heeft behaald, iedere zen ding ! ! !
 
Die hans is naturel ik heb zo mijn twijfels ???

maar die Davey ja hoor hij maakt zeker zelf deca en testenanthaat aan.

'Ja jongen genetice aanleg denk ik' whahaha

Dikke L*L :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Beast N1; ik doel hiermee op prostaatproblemen, nierproblemen, impotentie e.d.
 
ok kerel ja ik snap je standpunt, daar heb je wel gelijk in dat er natuurlijk sides zijn aan die middelen.

en ja die kerel hierboven is NOW WAY naturel, dat zie je toch zo mensen!
 
Beast N°1 zei:
ok kerel ja ik snap je standpunt, daar heb je wel gelijk in dat er natuurlijk sides zijn aan die middelen.

en ja die kerel hierboven is NOW WAY naturel, dat zie je toch zo mensen!


Wat een crap, dit is dus op zeker als naturel goed haalbaar. Ja het kost wat moeite en toewijding inderdaad.
 
Je moet je niet zo focussen op die maten. Sommige mensen met 40 cm hebben veel indrukwekkende armen dan iemand met armen van 45 cm. De lengte, de vasculariteit, het vet%, allemaal factoren die daar meespelen.

En ik vind dat het gebruik van Ph's veel te veel gehyped wordt, vooral door de naturals. Ik ben het er opzich best mee eens dat je jezelf geen natural meer kan noemen als je ph's hebt gebruikt maar het is echt geen wondermiddel hoor. De meeste die ik ken die s1 hebben gebruikt (inclusief mezelf) hebben er niks aan overgehouden. Vorig jaar was ik veel beter in vorm dan dit jaar terwijl ik vorig jaar nog "natural" was.

En krachtstats boeien mee ook niet echt, dat Hans Kroon niet supersterk is maakt toch geen hol uit. Hij heeft toch nog armen van 50 cm (niet dat dat supervet hoeft te zijn want er zijn mensen met armen van 45 cm die er ook niet uitzien)
 
gurumaster zei:
Die hans is naturel ik heb zo mijn twijfels ???

maar die Davey ja hoor hij maakt zeker zelf deca en testenanthaat aan.

'Ja jongen genetice aanleg denk ik' whahaha

Dikke L*L :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed fysiek, maar zeker niet naturel nee. Onmogelijk om zo rond te worden zonder roids.
 
Als ik 45cm bereik ben ik al tevreden :D

Ik ben nu bijna een jaartje bezig en biceps zijn gegroeid van 33 cm naar 37 cm maar nu lijken ze ff stil te staan, hopelijk komt daar in september als de bulk terug begint verandering in. Ik pak ze nogal hard aan max-ot 1 keer per week... Misschien in mijn bulk eens 2 keer per week biceps gaan trainen dan?

Grtz
DiS
 
Voor mensen met ''super'' genen is het echt wel mogelijk naturel zo te worden...er geloof me die zullen er best zijn.
 
Johny zei:
Je moet je niet zo focussen op die maten. Sommige mensen met 40 cm hebben veel indrukwekkende armen dan iemand met armen van 45 cm. De lengte, de vasculariteit, het vet%, allemaal factoren die daar meespelen.

En ik vind dat het gebruik van Ph's veel te veel gehyped wordt, vooral door de naturals. Ik ben het er opzich best mee eens dat je jezelf geen natural meer kan noemen als je ph's hebt gebruikt maar het is echt geen wondermiddel hoor. De meeste die ik ken die s1 hebben gebruikt (inclusief mezelf) hebben er niks aan overgehouden. Vorig jaar was ik veel beter in vorm dan dit jaar terwijl ik vorig jaar nog "natural" was.

En krachtstats boeien mee ook niet echt, dat Hans Kroon niet supersterk is maakt toch geen hol uit. Hij heeft toch nog armen van 50 cm (niet dat dat supervet hoeft te zijn want er zijn mensen met armen van 45 cm die er ook niet uitzien)

:yes:

cijfers zeggen niet alles, de spiegel des te meer
 
Laatst bewerkt:
DiSTuRBeD zei:
Als ik 45cm bereik ben ik al tevreden :D

Ik ben nu bijna een jaartje bezig en biceps zijn gegroeid van 33 cm naar 37 cm maar nu lijken ze ff stil te staan, hopelijk komt daar in september als de bulk terug begint verandering in. Ik pak ze nogal hard aan max-ot 1 keer per week... Misschien in mijn bulk eens 2 keer per week biceps gaan trainen dan?

Grtz
DiS

had ik maar 33cm arm gehad om mee te beginne, ik moest het doen met 29cm maanden zwoegen om die 33 te halen :o
 
kzit nu na 2 maanden op 37cm met 8-9% vet...als ik de 40+ haal voor februari ben ik tevreden:P
 
Ik ben (nog) natural en heb als ik fanatiek train 45cm armen bij een lichaamslengte van 170 cm. nu in mn rustmaand zal t hoogstend een cm of 2 schelen.
 
Back
Naar boven