• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Natural bodybuilding en kracht log! Fullbody Deadlift focus

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé bericht.

pineapple1025

Freaky Bodybuilder
Waardering
5.352
Lengte
1m75
Massa
80kg
Bekijk: https://www.youtube.com/watch?v=sg4ECAofP1I

Hierbij begin ik mijn calisthenics naturel bodybuilding log.

Startpunt 76 kg

3-11-2024-76kg.png

3-11-2024-76kgrug.png

Schema

Training Dagelijks
Pullup Variation10 sets of meer
Pushup Variation10 sets of meer
Abs10 sets of meer
Neck Flexion > Extension3 sets of meer
Hindu Squats1 set of meer
Overig
Gezond eten, 120+ eiwit
Creatine
Geen wiet of andere drugs

• Like
  • Bicep
Waarderingen: Bullshark, Perzik, RookworstXL en 2 andere personen
Ik gluur al een tijd mee dus ook hier ga ik graag weer volgen. Op jouw manier ben je soms best wel inspirerend met alle trainingen en wandelvierdaagsen die je dagelijks afwerkt.

Succes met je doelen en al een mooie progressie gemaakt met je cut!

• Like
Waarderingen: Schwarzeneggertje en pineapple1025
  • Topic Starter Topic Starter
3-11-2024PullupsPushupsAbsNek F>EHindu
Sets23232074
Eiwit167

Training vandaag

Wat was nu precies de reden om te stoppen met de cut? Dat wordt me niet helemaal duidelijk uit de video.
Gisterochtend was je nog heel resoluut met "this cut is far from over", wijzend naar een afbeelding van een ripped Bruce Lee.

• Like
Waarderingen: pineapple1025
Wat was nu precies de reden om te stoppen met de cut? Dat wordt me niet helemaal duidelijk uit de video.
Gisterochtend was je nog heel resoluut met "this cut is far from over", wijzend naar een afbeelding van een ripped Bruce Lee.
Bekijk: https://www.youtube.com/watch?v=oe0jABNIElg

De cut gaat verder update 1800-2400 kcal.
Het is gewoon weer omdat ik al een tijdje zonder slaap ging, dan ga ik altijd dingen veranderen. Hoort bij mijn problematiek.

Vandaag de hele dag geslapen. Wakker als het donker word :(

Ik vraag me af waarom mijn buik zo uitgezet is. Is dat slechte postuur? Gaat dat weg met meer vetverlies?

Morgen flink gas erop met de cut. 1600-2000 calorieen. Maar ik ga proberen rond 1700-1800 te zitten. Moeder heeft me wat blikjes tonijn gekocht.

Ik vraag me af waarom mijn buik zo uitgezet is. Is dat slechte postuur? Gaat dat weg met meer vetverlies?
Ik ben weer terug :)
Het is bijna of je het expres doet.... maar dat zal wel niet. Verder wel abs zichtbaar.
Ik denk dat 2 van die deurmatten met rubber aan de onderkant en vloerbedekking boven wel een goede aanschaf zouden zijn. Die zijn niet duur. Beschermt je vloer, dempt geluid en werkt tegen wegglijden.

• Like
Vet vage glitch ervaart net. Was aan het lopen op straat om af te vallen ineens liep ik maar ging ik niet vooruit de grond stond stil and ik bleef lopen op de zelfde plek soms soort van zwevend 20 minuten op de zelfde plek daar zat ik vast dus het was beangstigend maar ik ben zo soort dingen gewend. Zie ook overal voorkomende getallen.

Ik heb ook vaak dat ik op straat loop en ik kijk omlaag en dan zijn wat bomen/gebouwen anders als ik weer terug kijk

• Wow
Waarderingen: neet61
Vet vage glitch ervaart net. Was aan het lopen op straat om af te vallen ineens liep ik maar ging ik niet vooruit de grond stond stil and ik bleef lopen op de zelfde plek soms soort van zwevend 20 minuten op de zelfde plek daar zat ik vast dus het was beangstigend maar ik ben zo soort dingen gewend. Zie ook overal voorkomende getallen.

Ik heb ook vaak dat ik op straat loop en ik kijk omlaag en dan zijn wat bomen/gebouwen anders als ik weer terug kijk
Deel je dit soort dingen ook met je begeleiding? En was jij niet diegene die aangaf liever alleen over je trainingen te praten?

• Like
Het lijkt erop dat je hem bij het aanspannen ook wel gewoon vooruit duwt. Of zit hij altijd zo? Verder zou het ook lucht in je darmen kunnen zijn. Mijn vrouw heeft Crohn, en als ze weer meer last van haar darmen heeft, komt de boel ook meer naar voren, zonder dat ze zwaarder is geworden. Gewoon hard en opgeblazen. Maar weet niet of jij last van je darmen hebt?

• Like
Dit kan met meerdere dingen te maken hebben.

1. Insuline intolerantie je hebt zo vaak shit gegeten veel te veel calorieën waardoor je en enorm veel buikvet hebt opgeslagen en dat je insuline intolerant bent geworden, dat ik een extreem lange cut en lager vet % hersteld kan worden, ik heb dit probleem ook gehad in het verleden

2. Veel te veel calorieën gegeten dan je lichaam nodig hebt waardoor je lichaam enorm veel buikvet heeft opgeslagen.

3. Je eet lactose of producten die je lichaam slecht kunnen verteren waardoor je buik meer gaat opzetten.

• Like

Dit komt omdat je dagen niet slaapt en dan licht gaat hallucineren

• Like
Waarderingen: User_1234 en pineapple1025
Status
Gesloten. Neem contact op via privé bericht.
Terug
Naar boven