MuscleMeat

Natural Bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

An_G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2003
Berichten
948
Waardering
1
Wanneer ben je nou niet meer natural bezig?

Met AS weet ik het cker -> geen natural meer..... maar nu las ik laatst ergens dat Bodybuilders die aan de pro-hormonen zitten wel onder natural BB gerekend worden?

Wat rekenen jullie onder Natural?
 
prohormonen zijn gewoon afgeleid van AS, dus nee; dan ben je geen natural meer. Op wedstrijden word het (nog) wel toegestaan geloof ik.
 
Man-Mountain zei:
3 maaltijden per dag :roflol: ;)

:rolleyes:

:)

KaLe zei:
prohormonen zijn gewoon afgeleid van AS, dus nee; dan ben je geen natural meer. Op wedstrijden word het (nog) wel toegestaan geloof ik.

jah daar doelde ik op, las namelijk van mensen die aan natural BB wedstrijden meededen dat ze pro-hormonen gebruikten...

Mike O'hearn is er toch ook zo bekend om, dat hij dit fysiek natural bereikt heeft? maar rekent hij (men) daar dan ook pro-hormonen onder?

In mijn ogen is dat namelijk ook niet Natural meer...
 
ik vind ook dat als je welke vorm dan ook van steroïden gebruikt of heb gebruikt dat je dan niet meer naturel bent...
 
Man-Mountain zei:
3 maaltijden per dag :roflol: ;)

Waarbij je je uiteraard houdt aan de ADH (Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid) :p

Volgens mijn ben je natural BB als je door de doping-controle komt.... toch ?? Hoe doen ze dat anders bij wedstrijden.. vragen ? (en vertrouwen op de eerlijkheid van BB'ers ?)
 
Je bent natural zolang je niets gebruikt wat op de dopinglijst staat: www.dopinglijn.be zo simpel ist mannen;)
 
met alles waarmee je met je hormonen kloot, ben je in mijn ogen geen natural meer.
 
En T3 en consoorten? Zijn geen roids, maar ben je dan nog naturel? Dacht het niet.
 
Wanneer je creatine gebruikt!!!!


;)
 
munk zei:
Je bent natural zolang je niets gebruikt wat op de dopinglijst staat: www.dopinglijn.be zo simpel ist mannen;)

Daar horen natuurlijk ook de stoffen bij die wel degelijk als doping beschouwt zullen gaan worden, maar nu nog niet bekend zijn... (THG was zo'n voorbeeld)
 
wanneer je eiwit eet
 
Als je voor een wedstrijd getest wordt op bloed en er is niets te vinden ben je naturell as easy as that :thumbs:
 
Je bent naturel als je geen paprika of bolognese bent!

Juriaan is ook wel naturel, lieve jongen enzo!
 
ik leg het verschil maar tussen natuurlijke en niet natuurlijke (hulp) middeltjes

creatine vind ik nog wel naturel
 
alles wat de wet heeft verboden te gebruiken :D
 
*HAHA*

Wat zijn sommige forum-mensjes weer eens funny :rolleyes:

Volgens hen ben ik zelfs niet natural meer :p

Heb mijn eigen beeld/mening ofcourse al... maar ik wilde weten wat MEN hieronder verstond omdat ik bijv. wil weten in hoeverre mensjes zoals O'hearn gesnoept hebben ondanks ze zeggen natural te zijn...
Verder heb je ook nog die natural-BB contests waarvan ik al vele pics gezien heb en daarvan wil ook wel weten wat deze mensen onder natural beschouwen.........

snapé vous?
 
Maar wj zijn juist die "MEN" waar je het over hebt toch ?

Maar hier nog een poging: Alles wat je gewoon bij de kruidvat kunt kopen is natural...
 
Back
Naar boven