MuscleMeat

Natural gainz - 109kg-82kg (-27kg) mijn verhaal

Bezoekers in dit topic

Jongens, het gaat goed met mij! Ik ga nu op reis en ga me eens goed laten gaan, op vlak van voedig bedoel ik.. het was tot nu toe een constante strijd met mezelf om iedere dag opnieuw met mijn voeding bezig te zijn.. maar nu begin ik toch aan de “fitness levenstijl” gewend te raken. Dus na de reis zal ik de draad terug opnemen waar ik hem heb laten liggen, en keihard doorgaan! Doch ben ik er zeker van dat ik in mijn onderbuwstzijn toch nog bezig zal zijn met mijn voedig op reis.

Anders over mijn progress in de gym - veel voorruitgang is er niet tot nu toe.. zal eens moeten veranderen van reps en sets, bv hogere reps of zwaarder gewicht en korte reps. Maar ik verlang wel al tot binnen enkele maanden om terug te gaan bulken en misschien wat gains bij maken! Al liggen mijn verwachtingen niet te hoog.. slow progress is still progress! ;)

Hier foto’s van mijn fysiek deze ochtend.
Bekijk bijlage 433254
Bekijk bijlage 433255
Ik zal het in jou geval niet doen man.. Je bent geen ecto en ik ben bang dat je na je reis een enorme inhaalslag zou moeten maken om terug vet te verliezen, ik denk namelijk zo aan jou lichaam te zien en je verleden dat je vrij snel gewicht zult ''gainen''
Houd je kcal een beetje binnen perken en probeer niet te gek te doen. Je zult er spijt van krijgen anders

Uiteraard hoeft je voeding niet uit Brinta en bananen met kip en rijst te bestaan op vakantie, een broodje doner does the trick so to… Maar houd wel beetje in de gaten dat je niet compleet over boord gaat met het totaal aantal kcal.
 
Ik zal het in jou geval niet doen man.. Je bent geen ecto en ik ben bang dat je na je reis een enorme inhaalslag zou moeten maken om terug vet te verliezen, ik denk namelijk zo aan jou lichaam te zien en je verleden dat je vrij snel gewicht zult ''gainen''
Houd je kcal een beetje binnen perken en probeer niet te gek te doen. Je zult er spijt van krijgen anders

Uiteraard hoeft je voeding niet uit Brinta en bananen met kip en rijst te bestaan op vakantie, een broodje doner does the trick so to… Maar houd wel beetje in de gaten dat je niet compleet over boord gaat met het totaal aantal kcal.

Maar misschien is het ook wel eens goed om te zien wat er let mijn lichaam gebeurt na een week van fuck it, i’m going all in?
 
Je hebt wel een hele toffe fysiek man, ik zou er toch een beetje zuinig op zijn ;)
 
doe t niet.
 
Ik zal een gouden middenweg moeten zoeken
 
Niets mis met een weekje nergens op letten.

Kloppen je stats nu? Denk dat je wel wat hoger zit dan 10%.
 
Niets mis met een weekje nergens op letten.

Kloppen je stats nu? Denk dat je wel wat hoger zit dan 10%.
Geen idee eigenlijk, heb zo’n tangetje thuis en volgens dat zit ik op 10-11% maar als dat klopt is een ander verhaal
 
Maar misschien is het ook wel eens goed om te zien wat er let mijn lichaam gebeurt na een week van fuck it, i’m going all in?
Nee niet doen. Je bent een snel gainer denk ik
Houd het zo
 
Ok jongens op reis gaat alles goed! Ik dacht dat ik mij eens goed ging kunnen laten gaan, maar het tegengestelde is echter waar. Zoveel keuze hier om te eten. En dan vooral ook veel gezonde dingen! Van die ongezonde toestanden heb je thuis ook iedere dag de mogelijkheid om te eten. Dus daarom verkies ik hier het betere voedsel! Iedere ochtend eieren, qwark, vers fruit, ... zalig gewoon. Smiddags verkies ik vaak een slaatje en savonds terug lekker gezond eten! Dus met mijn fysiek is alles top tot nu toe! Ik moet vaker op reis gaan :D zou mijn gains zeker goed doen.
F83FA077-164C-4FF0-86E8-9C670A4D0F28.jpeg

110244D9-A843-4E7F-82CE-E17BE6E0AC8E.jpeg
 
Back
Naar boven