Fitness Seller

Natural gainz - 109kg-82kg (-27kg) mijn verhaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb hier nog een kleine update jongens! heb een bodyfat-metertje besteld en volgens die meting zit ik op 11-12% al kan ik dit moeilijk geloven!
wat denken jullie?
 
Laatst bewerkt:
ik heb hier nog een kleine update jongens! heb een bodyfat-metertje besteld en volgens die meting zit ik op 11-12% al kan ik dit moeilijk geloven!
wat denken jullie?
14 denk ik
 
Je bovenlchaam is wel redelijk imo.. Als nog geen bb fysiek natuurlijk maar wel gewoon goed. Je benen lijken alleen enorm achter?
 
Je bovenlchaam is wel redelijk imo.. Als nog geen bb fysiek natuurlijk maar wel gewoon goed. Je benen lijken alleen enorm achter?
wel ik ga niet zeggen dat ze achter komen, maar het kan wel beter.. zal ze volgende keer ook eens tonen, maar ben wel een serieus inhaal maneuver aan het maken ivm mijn benen :D
heb ook nog toestellen te kort in mijn gym voor benen, maar dat komt goed!
 
hey jongens! vandaag net onder de 90kg gedropt met mijn lichaamsgewicht! (89,8)
om dat te "vieren" heb ik enkele foto's genomen dat ik terug kan bijhouden voor mijn progressie op te volgen!
dus dit is momenteel mijn fysiek (niet getraind), doel is om nog zeker 5kg verder te cutten..
de vooruitgang begint zichtbaar te worden!
IMG_0321.JPG

IMG_0326.JPG

IMG_0340.JPG

IMG_0338.JPG

IMG_0339.JPG
 
Laatst bewerkt:
IMG_0344.JPG

IMG_0346.JPG

IMG_0350.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nog een update, 89-90kg momenteel.. abs beginnen te komen.. begin wel te twijfelen als ik zou verder cutten of nu onderhouden deze winter, en dan volgend jaar de cut verderzetten.. persoonlijk zou ik graag doorgaan tot 85kg omdat dat mijn eerste doel was. Het duurt gewoon iets langer dan ik gedacht had :D
IMG_4829.JPG

IMG_4839.JPG

IMG_4842.JPG
 
Netjes, mag wat mij betreft wel droger.
Je borst is wat vettig.
 
zeer nette progressie! Ik zou lekker doorcutten tot de abs eruit knallen.
 
Netjes, mag wat mij betreft wel droger.
Je borst is wat vettig.
ja het doel is om door te gaan zeker nog tot 85kg, ik kom al van ver, daarom dat ik niet kon wachten met al een update video te maken! maar er volgt zeker nog een video van 90-85kg en mss nog lower. eenmaal 85kg zal ik zien wat ik doe (verder cutten of onderhouden, omdat het winter word) maar volgende zomer ga ik voor mooi droog +-10%
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Update 88-98kg, ik graag moeilijk lager in bodyweight! Denk dak ik me nog iets harder zal moeten focussen, en hier en daar wat aanpassingen doen in mijn voedingsschema
972D08F3-959B-4DD2-8EB1-BF8EC01D0637.jpeg
8ADA9318-5E45-4460-AD67-5C2CC76A0E17.jpeg
EB51F42B-5F8C-44F9-808D-D49A03622E92.jpeg
FDE1A5A5-A74C-4968-8FAD-806D6272DD9E.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Heb nieuwe foto’s toegevoegd, zie reactie hierboven :D
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
De tering wat een vooruitgang, echt top bezig man
 
hey jongens! ik heb een video gemaakt over mijn transformatie tot nu toe! ik heb er een hoop werk in gestoken dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden! :D dit is mijn transformatie in 6 maanden!
laat gerust weten wat jullie ervan vinden! en waarschijnlijk zal ik nog een video maken van nu tot de zomer van 2018.
 
netjes man
 
hey jongens! ik heb een video gemaakt over mijn transformatie tot nu toe! ik heb er een hoop werk in gestoken dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden! :D dit is mijn transformatie in 6 maanden!
laat gerust weten wat jullie ervan vinden! en waarschijnlijk zal ik nog een video maken van nu tot de zomer van 2018.

Respect hoor ga zo door ;)
 
Back
Naar boven