AndroidHealthClinic

Natural gainz motivatielog - My journey to shredzzz | Episodes

Bezoekers in dit topic

NaturalGainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jul 2017
Berichten
708
Waardering
914
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
hallo,

dus zoals al gezegd ben ik niet nieuw, maar als er mensen zijn die wat motivatie nodig hebben, of wat informatie, of gewoon een babbel. dan welkom hier in deze topic!

Als jullie zoeken naar motivatie om gewicht te verliezen of voor spieropbouw, kijk dan even naar mijn transformatievideo! of toch wat ik al bereikt heb tot nu toe. want ik ben nog niet waar ik wil zijn! dus hopelijk levert dit een beetje motivatie!

ik ben ook begonnen sinds kort met een reeks afleveringen te maken waarin ik mijn verhaal en ervaringen deel, in mijn zoektocht om shredded te worden tegen de zomer! af en toe zal ik hier een video posten en kan ik jullie daardoor hopelijk een beetje motiveren want dat is mijn doel!

mijn doel ik ook om tegen deze zomer een echt leuke en motiverende video te kunnen maken, over de weg die ik heb afgelegd en waar ik ben beland. een video van maximum 5 minuten, dus kijk er al maar naar uit!

dus hier op de eerste pagina zal mijn transformatie video posten, en de eerste 3 afleveringen.
dan zal ik telkens mijn volgende video posten verder in deze topic!

youtube kanaal : Brecht
Transformatie video

afleveringen 1-3
 
Laatst bewerkt:
Netjes, en mooie home gym!
 
Hele gave home gym!

Voor mij heeft het ‘naturel’ #natty gedoe op internet geen meerwaarde. Knappe prestatie hoe dan ook!
 
Zo dat ziet er netjes uit man!

Ik ben nu zelf weer 6 maanden bezig en 15 kg afgevallen! Dit is zeker een motivatie om die laatste kilo's kwijt te raken.
Heb je nou ook spiermassa gewonnen tijdens het diëten? Lijkt bij mij namelijk wel het geval te zijn, terwijl ik lees dat je tijdens een calorie deficit eigenlijk geen massa kan pakken.

* Edit: Filmpje goed bekeken! Ziet er zeker wel uit alsof je massa het gepakt!
 
Laatst bewerkt:
Zo dat ziet er netjes uit man!

Ik ben nu zelf weer 6 maanden bezig en 15 kg afgevallen! Dit is zeker een motivatie om die laatste kilo's kwijt te raken.
Heb je nou ook spiermassa gewonnen tijdens het diëten? Lijkt bij mij namelijk wel het geval te zijn, terwijl ik lees dat je tijdens een calorie deficit eigenlijk geen massa kan pakken.

* Edit: Filmpje goed bekeken! Ziet er zeker wel uit alsof je massa het gepakt!

ik weet niet als ik veel massa bijgekomen ben.. want het gewicht die ik gebruikte bij sommige oefeningen ging wel een klein beetje achteruit.. daaraan veronderstelde ik dat ik massa verloor. (bv bench kom ik op 108kg 3x130KG duwen. en op 88kg was dat nog 1x) maar dat was wel miniem. ik denk als je niet te extreem in defecit gaat dat je wel je massa redelijk kan behouden en misschien zelf ook een beetje opbouwen.
 
Erg toffe resultaten en leuk fimpje broeder, maar ik kan het niet laten om te zeiken over de uitvoering van je side raises. Beter kap je daar heel snel mee.
 
Erg toffe resultaten en leuk fimpje broeder, maar ik kan het niet laten om te zeiken over de uitvoering van je side raises. Beter kap je daar heel snel mee.
Ik zal er eens op letten, misschien had ik daar een iets te zwaar gewicht vast, waardoor ik mijn oefening niet goed uitvoerde..
 
Afleveringen 4-7 zal ik hier posten, en dan zal ik iedere keer ik een nieuwe video heb deze in deze topic plaatsen.
 
nieuwe video mensen!
 
haha top! nog centen over voor een smith?
hmmmm dat zal nog niet voor direct zijn.. anders vermoord mijn vrouw me nog nog :D voorlopig kan ik nog zonder.
in mijn volgende video zal je de leg extension zien =D
 
We gaan voor shreddz deze zomer! Volg me hier, en laats iets weten :D
 
nieuwe transformatie video! voor de geïnteresseerden!
 
Thanks, We blijven doorgaan hé! Ik moet aan die 80kg graken :D hoe stel jij het?
Goh nog altijd bezig met de homegym. Eind deze maand komen er nog enkele toestellen bij waaronder 5stack en legpress. Zal dan eens wa fotos tonen.Training opnieuw aant opbouwen. Op zoek nr ideale schema nog...
 
Back
Naar boven