MuscleMeat

Natural Health Company Eiwit Aardbei! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jabba

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2003
Berichten
261
Waardering
0
Natural Health Company Wey Eiwit (van de banner bovenin dit forum)

OMGGG de lekkerste aardbei eiwit die ik OOOIT gehad heb... man wat is dat lekker.... smaak echt precies naar aardbeien schepijs.... man ik lust er om het uur wel eentje :D

echt een aanrader!!!
 
ik dacht dat whey alleen goed was voor na de training? Da breekt toch zeer snel af, zodat het lichaam een overgrote deel niet kan verteren toch ? Of zit ik verkeerd..
 
Originally posted by capricik
ik dacht dat whey alleen goed was voor na de training? Da breekt toch zeer snel af, zodat het lichaam een overgrote deel niet kan verteren toch ? Of zit ik verkeerd..

zie je goed hoor..

maar ja dat ie goed smaakt is altijd mooi meegenomen..
 
Ha jabba leuk om te horen dat je tevreden ben.

Ben je in de shop geweest of post order ?
 
Originally posted by Zwier
Ha jabba leuk om te horen dat je tevreden ben.

Ben je in de shop geweest of post order ?


Ik ga steeds naar de shop in arnhem, heb me stempel kaart al bijna vol :D

ook de gratis bladen zijn echt beter!! dan wil je wel terugkomen!!
 
Originally posted by capricik
ik dacht dat whey alleen goed was voor na de training? Da breekt toch zeer snel af, zodat het lichaam een overgrote deel niet kan verteren toch ? Of zit ik verkeerd..

Nou als je de hele nacht 7 a 8 uur niks gehad hebt zuigt je lichaam voeding op als een spons. dus s'morgens een shake en na je training zijn de beste tijden!
 
Originally posted by Jabba



Ik ga steeds naar de shop in arnhem, heb me stempel kaart al bijna vol :D

ook de gratis bladen zijn echt beter!! dan wil je wel terugkomen!!

Maar je weet zeker dat je niet voor dit bedrijf werkt? ;)
 
Originally posted by Jabba



Ik ga steeds naar de shop in arnhem, heb me stempel kaart al bijna vol :D

ook de gratis bladen zijn echt beter!! dan wil je wel terugkomen!!

welke shop in Arnhem?
war zit ie dan???
 
Ik werk er wel voor... Maar we hebben niet als doel puur verkopen maar zijn zelf ook allemaal bezig met training en voeding. Vaak weten mensen geen wijs meer uit wat ze wel en niet moeten nemen en daar begeleiden we in. Zo vaak komen jongens voor creatine en gaan ze met een gainer of eiwit na buiten...Tevens krijg je er voedingsschemaen tips voor je voeding bij afhankelijk van je doel.

Arnhem zitten we op Weverstraat 8

Vlak bij het terras.


Jabba doe Tjeerd (grote jongen die daar werkt) de groeten van mij.
 
hoelang zit die dan in Arnhem?
zal toch niet te lang zijn denk ik.
 
Originally posted by Jabba


Nou als je de hele nacht 7 a 8 uur niks gehad hebt zuigt je lichaam voeding op als een spons. dus s'morgens een shake en na je training zijn de beste tijden!

thanks for the advice :)
 
Nope zijn we sinds kort open. Heeft ook nog artikel over gestaan in muscle en fitness.
 
Hij is idd echt onwijs lekker




Maar ik kan m heel moeilijk mixen met water. Ik kan sochtends ook moeilijk de blender gebruiken want daar zullen mn ma en broer niet blij mee zijn:mad:
Darbiij heb ik gen idee hoeveel water erbij moet, vanochtend met 300 ml water geprobeert te mixen maar t was geen succes. Iemand enig idee met hoeveel mn dat moet, stat er namleijk niet bij. Ik kan t wel weer proberen maar deze manier zal sneller en beter gaan.

Ik heb m nu door mn kwark heen en die smaakt wederom Jummie....Zekers een aanrader..alleen dat mixen.....:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
gewoon met melk mixen, elke dag geoorloofde milk shake drinken oownz :D
 
Originally posted by dandyman
Hij is idd echt onwijs lekker




Maar ik kan m heel moeilijk mixen met water. Ik kan sochtends ook moeilijk de blender gebruiken want daar zullen mn ma en broer niet blij mee zijn:mad:
Darbiij heb ik gen idee hoeveel water erbij moet, vanochtend met 300 ml water geprobeert te mixen maar t was geen succes. Iemand enig idee met hoeveel mn dat moet, stat er namleijk niet bij. Ik kan t wel weer proberen maar deze manier zal sneller en beter gaan.

Ik heb m nu door mn kwark heen en die smaakt wederom Jummie....Zekers een aanrader..alleen dat mixen.....:rolleyes:


Ik mix al m'n shakes met een shaker beker werkt perfect, sneller dan met een blender en net zo lekker.
 
Originally posted by man_of_magic



Ik mix al m'n shakes met een shaker beker werkt perfect, sneller dan met een blender en net zo lekker.

Maar niet met elk merk gaat dat even makkelijk ik heb nu whey van dymatize en dat mix voor geen meter in zo'n beker terwijl ik meestal ultimate heb en dat mix goed.

welk merk heb jij ???

Groeten bigboy25.
 
En die bekers kan je neem ik aan alleen in de supplementenwinkels (zo noem ik ze maar:D ) halen of bestellen via t internet?

aha, hier kan je ze ook bestellen! althans, ik zie shaker staan
 
Laatst bewerkt:
Ik las dat er ook fructose in de ingredienten zit. Ik weet dat dextrose anders is dan fructose maar is t dan toch nog noodzakelijk om dat erbij te doen. En hoeveel mg is een theelepeltje?
 
Originally posted by bigboy25


Maar niet met elk merk gaat dat even makkelijk ik heb nu whey van dymatize en dat mix voor geen meter in zo'n beker terwijl ik meestal ultimate heb en dat mix goed.

welk merk heb jij ???

Groeten bigboy25.

Gewoon effe de staafmixer erin rammen :D
 
Originally posted by bigboy25


Maar niet met elk merk gaat dat even makkelijk ik heb nu whey van dymatize en dat mix voor geen meter in zo'n beker terwijl ik meestal ultimate heb en dat mix goed.

welk merk heb jij ???

Groeten bigboy25.

Ik heb nu al whey van EAS, J-TECH, Labrada, Natural Sports Products erin gemixed en dat gaat allemaal perfect !!!(ben al met m'n 2e shaker beker bezig :D )

Ik vul 'm eerst met 200 ml water/melk dan poeder erbij en dan nog is 200/300 ml water/melk......mixed echt perfect !
 
Back
Naar boven