XXL Nutrition

Natural Health Company Eiwit Aardbei! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Jabba


Gewoon effe de staafmixer erin rammen :D


Dat doe ik normaal ook maar ik neem ook een shake mee naar de sportschool en om nou ook nog een mixer mee te nemen :D




@ man-of-magic ik mix het nu ook eerst een beetje water dan whey en dan weer water en dat gaat beter:thumb:




Groeten bigboy25.
 
Mee naar de sportschool?

ow bij ons verkopen ze die shakes gewoon in de kantine, lekker vers gemixt en koud..... veel beter!
 
Originally posted by dandyman
Ik las dat er ook fructose in de ingredienten zit. Ik weet dat dextrose anders is dan fructose maar is t dan toch nog noodzakelijk om dat erbij te doen. En hoeveel mg is een theelepeltje?

stel m gewoon nog een x:D
 
Originally posted by dandyman
Ik las dat er ook fructose in de ingredienten zit. Ik weet dat dextrose anders is dan fructose maar is t dan toch nog noodzakelijk om dat erbij te doen. En hoeveel mg is een theelepeltje?

laten we eens gek doen he, nog een x
 
Originally posted by dandyman
Ik las dat er ook fructose in de ingredienten zit. Ik weet dat dextrose anders is dan fructose maar is t dan toch nog noodzakelijk om dat erbij te doen. En hoeveel mg is een theelepeltje?

Waarom wil je fructose in een shake doen? Of was dat de vraag?
 
Originally posted by burn


Waarom wil je fructose in een shake doen? Of was dat de vraag?

neen, t volgende staat op mn bus wheyproteine:

weiproteine drinkpoeder als voedingsupplement met fructose en zoetstof: natriumsaccharide

oftewel er zit fructose in en mijn vraag is dus of ik dan nog dextrose moet toevoegen ondanks dat dat twee verschillende suikersoorten zijn. en hoeveel ml 1 theelepel is?
 
Originally posted by dandyman


neen, t volgende staat op mn bus wheyproteine:

weiproteine drinkpoeder als voedingsupplement met fructose en zoetstof: natriumsaccharide

oftewel er zit fructose in en mijn vraag is dus of ik dan nog dextrose moet toevoegen ondanks dat dat twee verschillende suikersoorten zijn. en hoeveel ml 1 theelepel is?

Hoeveel fructose zit er dan in? Ik denk heel weinig.
Dextrose wil je na de training omdat het snel opgenomen wordt en fructose wil je juist niet na de training. Dat is een langzamer soort suiker en wordt eerst in de lever opgeslagen en dus niet in de spieren.
 
Originally posted by Jabba
Mee naar de sportschool?

ow bij ons verkopen ze die shakes gewoon in de kantine, lekker vers gemixt en koud..... veel beter!

Bij ons zijn het shakes van slechte kwaliteit eiwitten dus geen whey en dat mixen ze met halfvolle houdbare melk :mad:

Dus daarom neem ik zelf een shake mee met whey en dextrose:D



Groeten bigboy25.
 
He dandyman je kan toch ook je shakie de avond van te voren maken en dan in een shakebeker doen(die je bij de Blokker ook kan of kon kopen).
 
Heb al een shakebeker aangeschaft. wat een ideaal ding man. principe van cocktailtje maken en klaar is dandy
 
waar heb je die precies aangeschaft en hoe werkt het precies? :D
 
ik heb eergister via de email een bestelling geplaatst en nog niks gehoord (Natural health company whey), duurt het altijd zo lang??
 
Originally posted by Reinier
waar heb je die precies aangeschaft en hoe werkt het precies? :D

Ik heb m voor 2 euro 70 geloof ik aangeschaft bij Natural Health Company Arnhem. Gewoon kwestie van laagje water erin, wheypoder erbij gevolgd dor nog een beetje water en shake it baby. net als een cocktail. Whey blijft niet plakken zoals bij mn blender laat staan als je t met een vork gaat mixen.

makkelijk mee te nemen als een bidon:thumb:
 
Back
Naar boven