MuscleMeat

natural of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem80

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
5.972
Waardering
87
Lengte
1m94
Massa
134kg
Dat vraag ik me bij sommige mensen af.
Vooral de heren die meedoen met de sterkste man wedstrijden en powerliften.
Ik denk zelf dat er bijzitten die gewoon belachelijk sterk zijn van zichzelf en gewoon clean zijn.
Hoe denken jullie hierover?
 
steek je rechter hand is vooruit en buig dan langzaam je elleboog word het al warm :D :D :D
 
welke kant opbuigen :D :D :D :confused:
 
Als je op een bepaald niveau komt gebruikt iedereen !
 
Als je op een bepaald niveau WILT KOMEN gebruikt iedereen !!
 
Topsport gebruikt zoiezo... als je het podium op wilt is dat met bb vrijwel niet te doen om dat zonder gebruik te doen...tenzij je wilt falen natuurlijk...
 
Ik weet het niet. Tuurlijk zal het grootste deel wel eens wat hebben gebruikt.. Maar volgens mij niet iedereen. Dat die niet aan de echte top zullen komen is weer wat anders, maarja.
Mijn oudste broer bv is ook behoorlijk groot en sterk, doet niet aan krachtsport en heeft ook nog nooit as ofzo gebruikt.. Maar wie en wat, daar durf ik me niet over uit te laten.

edit:
Ik heb t echt nu over sterkste man wedstrijden etc, dus niet bodybuilding.
 
close finish trouwens he
 
Originally posted by jamesz
close finish trouwens he

Je bedoelt bij sterkste team wat afgelopen weekend uitgezonden is op zowel eurosport als rtl5? Dat was zeker close, dat is trouwens al in juli geweest. Maar ik blijf het leuk vinden om er naar te kijken.
 
ik denk dat al die gasten wel gebruiken ja... Er zit weinig krachtverschil tussen deze atleten.

btw kheb het ook op eurosport en RTL5 gezien en het blijft leuk om er naar te kijken. Het is ook motiverend. Volgende week weer sterkste man op RTL5 en ze zullen dit soort evenementen vaker uitzenden op RTL5. Das mooi. Nu alleen bodybuilding nog ;)
 
Probeem is ook dat veel topatleten zelf niet precies weten wat ze gebruiken.Ze krijgen iets voorgeschreven en slikken het maar.

En idd op de TOP sport gebruikt iedereen.Want als er 1000 genitsch perfect zijn 200 doen ervan hardlopen
50 gebruiken en 30 komen er door de test heen.
 
ik denk dat al die gasten wel gebruiken ja... Er zit weinig krachtverschil tussen deze atleten.

+++> Wat wil je, wat die mannen presteren zit absoluut tegen de menselijke limiet aan !
 
Back
Naar boven