Fitness Seller

natural sterol complex (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ricky

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2003
Berichten
16
Waardering
0
dag beste mensen,

ik had een vraagje over een product van universal.. of iemand dit al ooit gebruikt heeft, en wat je er van kan verwachten..
tgaat om natural sterol complex.. er worden allerhande beloftes aan vastegekoppeld..
is er iemand die hier al ervaring bij heeft of er iets van afweet?

tnx...
 
is al x thread over geweest
zoek ffies met search
 
jaja.. ma die thread ging over natural sterol extreme..
dit is iets anders.. natural sterol complex.. kijk maar is op de link.. is ook ander verpakking
 
Ik ken het niet. Ben zelf bezig met methosterone force van j-tech (is vergelijkbaar met natural sterol extreme) Zit nu in week drie en merk nog niet veel. Hopelijk begint het een keer te werken anders is het echt zonde van mijn geld. Heb voor 8 weken ingekocht.
Toch schijnt het erg goed te werken dus zit nog steeds te wachten wanneer het begint te werken. Als het echt gaat knallen laat ik het je weten!
 
OK, thanx..
ik heb t nog niet gekocht, maar denk wel dat ik het is ga proberen...
misschien werkt het met wat vertraging of wat langzamer..
 
ja sorry ricky
moet ook niet snachts op t forum zitte met me duffe kop

ik heb sterol \Extreme\ zelf gebruikt
trainde r goed op.. hmm heeft me wel wat massa erbij gegeve, wat hardere spiere ook

maja zoals altijd ..dit soort supplemente het helpt wel wat
mara zonder groei je ook ...
ik neem dat soort dingetjes af en toe wel eens voor de leuk gewoon voor de ondersteuning zo moet je het zien..
n omdat die redelijk goedkoop zijn

as ik iets koop van 40 tot 100 euro dan wil ik ook echt zeker wete dat het werkt! en grote resultate oplevert:>
 
Originally posted by rastapd
ja sorry ricky
moet ook niet snachts op t forum zitte met me duffe kop

ik heb sterol \Extreme\ zelf gebruikt
trainde r goed op.. hmm heeft me wel wat massa erbij gegeve, wat hardere spiere ook

maja zoals altijd ..dit soort supplemente het helpt wel wat
mara zonder groei je ook ...
ik neem dat soort dingetjes af en toe wel eens voor de leuk gewoon voor de ondersteuning zo moet je het zien..
n omdat die redelijk goedkoop zijn

as ik iets koop van 40 tot 100 euro dan wil ik ook echt zeker wete dat het werkt! en grote resultate oplevert:>

klopt precies wat je zegt het help allemaal (het meeste dan) een beetje....alleen moet je voor dat beetje wel zwaar geld neer tellen!!!!

het is wat je er voor over hebt
 
ik heb er ook al van gehoord..
er is natural sterol COMPLEX en natural sterol EXTREME.. beide van de twee staan op een site van een supplementenwinkel "BARDOLINO"
als je bij de beschrijving gaat kijken zie je dat ze andere "beloften" erop zetten..
ik vraag mij eigenlijk af welke van de twee het best is voor spierMASSA op te bouwen...
iemand hier een antwoordje op? ???
 
sterol extreme heb ik ook al gebruikt.. het helpt wel wat volgens mij, en je krijgt er inderdaad wel hardere spieren van.. je spieren herstellen volgens mij ook beter.. minder spierpijn enzo...
 
nog altijd niemand?? :D
die natural sterol COMPLEX al geprobeerd heeft?
de link staat bovenaan deze thread in 2de post :)
 
EXtreme is beter
dat is complex + extre nieuwe toegevoegde spulletjes
soort ge update versie
 
vindt ze allebei slecht.
 
Back
Naar boven