AndroidHealthClinic

natural sterol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tans

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2002
Berichten
73
Waardering
0
yoooo

[Link niet meer beschikbaar]

een kameraad kwam hiermee langs in de week en hij was al 2kg bijgekomen op een maand en ook in kracht vooruitgegaan

wat denken jullie hiervan ??

mzzls
 
Dat placebo's soms voldoende zijn om nieuwe groei te stimuleren ...
 
mmm interessant!! en die 2 kilo is geen vocht, maar pure massa??
 
Ja dit vind ik ook wel interessant...iemand meer info misschien hierover?
 
Kijken jullie naar de tekst of naar de ingredienten?
 
De tekst kunnen ze zo mooi maken als ze zelf willen...zegt natuurlijk nog niets over de eventueel te behalen resultaten. Ben dan meer geinteresseerd naar de ingredienten. Dus als iemand hier misschien wat meer over kan vertellen?

Heb zelf namelijk geen flauw idee wat sommige precies inhouden of doen?! (nog een leek op dat gebied).
 
Originally posted by woltmide
Heb zelf namelijk geen flauw idee wat sommige precies inhouden of doen?!
Niet veel lijkt me... ik zou alleszinds niet kunnen zeggen wat er werkzaam van is (op de te lage zink-magnesium-b6 combo na).
 
Ikzelf zou het ook niet weten...
En ik heb die jongen al niet meer gezien sinds toenj dus weet ik ook niet of het pure massa is of vocht .

mzzzls
 
Whahahaha, kijk ff naar de doseringen. echt bull shit. Animal stack zou cker beter moeten zijn als dit, en animal stack is ook dikke shit
 
Originally posted by Tans

wat denken jullie hiervan ??

Ik heb het ook een keer geprobeerd, maar ik heb er geen zak aan gehad. Ze voorspellen goude bergen, maar je mag al blij wezen als je een hobbeltje krijgt. Tenminste, dat is mijn ervaring hiermee.
 
Op basis van methoxy flavonen wat je eiwit opname zou verbeteren. Maar meeste onderzoeken spreken dit tegen.

Verder zit er wat spullen in die je verbranding en energie wat verhogen waardoor je wat zwaarder en heftigger kan trainen.
 
Die resultaten zijn of fake, of sterk persoonsgebonden. Zoals ik al eerder zei, ik heb er slechte ervaringen mee. En dan slecht in de zin van: geen resultaat. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat heeft. De één reageert bijvoorbeeld ook veel minder sterk op creatine als een ander.
 
Originally posted by Big Cat
Dat placebo's soms voldoende zijn om nieuwe groei te stimuleren ...

:D

Idd, er is nog geen onafhankelijk onderzoek (zelf geen afhankelijk onderzoek) geweest waarin is aangetoont dat planten/insecten sterols een positief effect op menselijke spiergroei hebben.
 
Er zitten wel wat werkzame stoffen in efedrine cafienne e.d

Maar koop daar een stackertje voor en niet zon product.
 
Dumb universal somwhere in the univers. Ik kreeg er soms alleen koppijn van en soort energie boost. Ik ben er in een maand nog geen kilo mee vooruit gegaan. Je kunt dat geld beter in een avondje uit stoppen.
 
Back
Naar boven