MuscleMeat

Gestopt NaturalGainz Contest log! Van dikzak naar fitzak. 112kg-90kg

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

NaturalGainz

Dutch Bodybuilder
Waardering
914
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Heyhey allemaal.

Na een hele tijd afwezig te zijn van zowel dit forum, als van fitnessen… ben ik hier terug om mezelf op het rechte pad te zetten.

Eventjes mijn stats hier neerpennen
- 32 jaartjes oud
- 182cm
- 112kg
- bf 30%-ish

Ik train sinds mijn 16 jaar, met ups en veeeeel dows…. Beter gezegd train ik met downs en soms met ups 😅
Voornamelijk deed ik vaakst een 3 day split schema borst biceps, rug triceps, benen schouders.

Je kan eigenlijk stellen dat ik de afgelopen 4 jaar amper nog iets gedaan heb ivm met fitnessen. Één keer heb ik me herpakt gedurende enkele weken maar ik heb toen na die enkele weken terug opgegeven… nu zijn we opnieuw een heel eindje verder en gaat mijn fysiek nog steeds bergaf. Dus dacht ik enkele dagen terug om opnieuw een beetje aan mijn fysieke uiterlijk te werken.

Trainen in een openbare gym doe ik niet meer, ik ben meer een homegym kerel. Door bouwplannen heb ik het gebouw waar mijn homegym in was moeten afbreken om daar iets nieuws op te zetten. Ik ga nu proberen opnieuw een leuke homegym uit te bouwen in de kelder onder dit nieuwe gebouw. Dus voorlopig moet ik het met weinig materiaal doen. 😬☹️

Voorbereiding tot nu toe is nul komma nul. Enkel heb ik wel een nieuwe zak whey besteld voor de shakies, en een nieuwe zak creatine (omdat mijn oude een baksteen was geworden). Dus bij deze weten jullie dan ook meteen de supplementen die ik gebruiken zal.

Mijn doel is 90kg lichaamsgewicht, maar ik ben realistisch en weet dat dit in deze 12 weken durende contest niet haalbaar zal zijn. (Dat kom neer op 1,9kg per week gewichtsverlies…) we zullen zien waar ik kom.. is de contest gedaan en ben ik er nog niet, dan ga ik gewoon lekker door.