Fitness Seller

Gestopt NaturalGainz Contest log! Van dikzak naar fitzak. 112kg-90kg

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen!
IMG_8742.jpeg

Ga je de youtube videos weer oppakken? Leuk om te zien

vandaag was een mindere dag moet ik eerlijk toegeven.

Vandaag met vrienden gaan bootje varen, niet veel gegeten voor ontbijt… dan vanaf de middag cocktails gedronken. Niet overdreven veel maar toch genoeg om me er niet goed bij te voelen. Wel ook opnieuw niet zo veel gegeten. Dan vanavond als ik thuis kwam nog een durum gegeten (welliswaar met kip en currieketchup)..

Om mijn dag toch enigszins goed te maken nog 20 minutjes touwtje gesprongen. We zullen zien in de loop van volgende week wat de gevolgen zijn.
IMG_8777.jpeg
Maar nog steeds “GAME ON BITCHES” :hedbang: :cool:

ik eet dit merk graag, maar deze smaak vind ik toch maar niks hoor. Iemand dit al eens gegeten?
image.jpg

• Like
Waarderingen: BB_
Vind lindahls kwark allemaal wel lekker, helaas te duur 🤷‍♂️
Ja inderdaad, die kwarks zijn super lekker! Heb jij dan een alternatief dat je graag eet ipv van die dure lindahs?

Deze ochtend opgestaan met een buikomtrek van om en bij de 111cm. Dat is toch al 5 cm minder dan bij de start 2 weken terug.

Jammer genoeg kan ik me niet wegen. Dit komt doordat mijn weegschaal kapot is door de hevige regen van voorbije dinsdag… mijn kelder stond 5 cm onder water doordat nog niet alle buizen afgedicht zijn. Dus big trouble… maar normaal tegen zaterdag moet alles in orde zijn.

De nieuwe weegschaal is besteld en zou vandaag moeten aankomen. #benieuwd!

Workout van gisteravond was het water uit mijn kelder wegtrekken. Zeker 400-500kcals verbrand :rolleyes:
IMG_8788.jpegIMG_8787.jpeg
Moeten kuisen tot 23u30 maar nu is hij opnieuw helemaal proper en kan ik de workouts terug verderzetten!

Nu een negen-uurtje eten.
image.jpg

Na een paar dagen zonder workouts en zonder weegschaal… kan ik er nu terug invliegen!! Voeding deze week was wel super on-point (al heb ik de kcals niet geteld)! Ook nieuwe weegschaal in gebruik genomen deze ochtend.
Waar ik een week terug op de 109kg bleef hangen heb ik nu in die 4 dagen een mooi sprongetje gemaakt. Mooi gewicht deze ochtend, ik voel me al veel fitter en heb al veel meer uithouding dan in het begin van de contest. Het gevoel zit echt goed, en het doet deugd om vooruitgang te boeken..

Ps. Vandaag was er feest, weer iets teveel gedronken, maar wel niet teveel gegeten. Nog een kleine workout erin geduwd met intensieve cardio tussenin.
IMG_8820.jpeg

Morgen exact 3 weken bezig.

Ik sta versteld van wat er mogelijk is in 3 weken tijd. Niet zo zeer lichamelijke, maar eerder mentaal.

Ik zit in een geheel andere drive, ik voel me opnieuw veel fitter en energieker! Lichamelijk gaat het ook wel goed voorruit. In 3 weken tijd is er toch al (niet overdreven maar toch) zichtbare verandering. Ochtendgewicht deze ochtend 106,6kg. Hopelijk na nog eens drie weken kom ik dicht bij de 100kg.

Workout deze avond
Leg press (maar 1 oefening)
4x12 met 60kg gewicht

Schouders
Seated MP
8x50kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Side lateral
12x12kg
12x12kg
12x12kg
12x12kg

Upright rows
6x50kg
5x50kg (gestopt omdat ik last had van mijn elleboog)

Front raises
10x12
10x12
10x12

Biceps curls
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Tussenin in totaal 12
Minuten touwtjespringen.

Beetje vreemde combinatie van workout maar de focus lag voornamelijk op schouders zoals je kan zien.

Na een paar dagen zonder workouts en zonder weegschaal… kan ik er nu terug invliegen!! Voeding deze week was wel super on-point (al heb ik de kcals niet geteld)! Ook nieuwe weegschaal in gebruik genomen deze ochtend.
Waar ik een week terug op de 109kg bleef hangen heb ik nu in die 4 dagen een mooi sprongetje gemaakt. Mooi gewicht deze ochtend, ik voel me al veel fitter en heb al veel meer uithouding dan in het begin van de contest. Het gevoel zit echt goed, en het doet deugd om vooruitgang te boeken..

Ps. Vandaag was er feest, weer iets teveel gedronken, maar wel niet teveel gegeten. Nog een kleine workout erin geduwd met intensieve cardio tussenin.
Bekijk bijlage 587519
Gewicht gaat erg goed!

Zag je transformatie video en duidelijk te zien dat je verstand hebt van trainen/voeding. Waarom heb je afgelopen 4 jaar alles laten vallen en viel dit niet mentaal erg zwaar aangezien je toch zeer netjes in shape stond op je video te zien.

Ongetwijfeld ga je eind contest een leuke shape neerzetten, geen twijfel mogelijk 🫡

Gewicht gaat erg goed!

Zag je transformatie video en duidelijk te zien dat je verstand hebt van trainen/voeding. Waarom heb je afgelopen 4 jaar alles laten vallen en viel dit niet mentaal erg zwaar aangezien je toch zeer netjes in shape stond op je video te zien.

Ongetwijfeld ga je eind contest een leuke shape neerzetten, geen twijfel mogelijk
Bedankt! Waardoor ik eigenlijk 4 jaar gestopt ben, is een samenloop van omstandigheden denk ik.

het eerste was de geboorte van mijn eerste kindje. Heel mijn routine werd omgegooid, en de focus werd verlegd van fitness naar mijn kind. Ik trainde wel heel af en toe nog eens, maar na een maand ofzo was het bijna helemaal gedaan. Ik bleef wel nog wat op mijn voeding passen en ik bleef er betrekkelijk goed uit zien mits ik niet meer trainde. Maarja dan toch terug in mijn oude gewoontes vallen en stapsgewijs ging het de slechte kant uit.

Toen heb ik 2 jaar na de geboorte van mijn zoon mij proberen herpakken. Woog toen 108kg ofzo (was helemaal opnieuw naar af), en heb toen in een week of 5 afgevallen tot om en bij de 100kg. Probleem hier was dat ik iets te extreem ging en was ook gewoon niet vol te houden.. ook mentaal dacht ik “voor wie en voor wat” (doordat ik zo extreem ging) en viel ik ook hier opnieuw terug in mijn oude gewoontes.

Toen nog een eindje verder ben ik begonnen met bouwen, en heb ik het gebouw waar mijn homegym was moeten afbreken om iets nieuws te zetten. Dus daar heb ik een hele tijd zonder gym gezeten ook, en ik zag het ook niet zitten om opnieuw naar een publieke gym te gaan. Ik moest gewoon wachten op het juiste moment, want ik wist dat onder mijn gebouw een kelder ging zitten waar ik mijn homegym opnieuw ging maken.. (mijn eigen feel good plekje zoals ik vroeger had in mijn gym). Ik wist als dit klaar was dat ik serieus ging knallen opnieuw.

Nu ben ik op het punt gekomen dat mijn gebouw zo goed als waterdicht is en dat mijn kelder “fitness” klaar is. Ook mentaal heb ik hier een hele tijd naar uitgekeken en verlangd. en nu is het eindelijk zover dat ik er opnieuw kan invliegen. Dus de motivatie piekt nu wel moet ik zeggen, en het word alleen maar beter.

Ik wil enkel niet té hard gaan zodat ik mezelf niet opnieuw verbrand zoals ik de vorige keer gedaan had.. (dat was natuurlijk Voor de contest), door de contest ga ik nu wel opnieuw redelijk hard, maar niet tot in het extreme.

Af en toe eens genieten, een goeie aperitief, goed gaan eten enzv. Voor het mentaal welzijn. Workouts gaan ook redelijk goed, maar het is roeien met de riemen die ik heb (ivm toestellen).

Bij deze een lang antwoord (in een notendop) voor een korte vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven