Fitness Seller

Gestopt NaturalGainz Contest log! Van dikzak naar fitzak. 112kg-90kg

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
106,5kg deze ochtend.. kan zeker niet klagen, we zitten op schema… gisterenavond nog workout gehad, benchpress ging lekker. Ik train al 3 weken met laag gewicht om geen blessures op te lopen, maar gisteren vond ik het opeens tijd om gewicht bij te steken. 50kg begint opnieuw licht aan te voelen. Dus volgende keer nog kortere opwarming met 50kg en sneller naar de zwaardere gewichten gaan.

Benchpress
20x50kg
20x50kg
20x50kg
8x90kg
8x90kg
Dan nog dumbell fly’s en incl dumbell press
Biceps en triceps ook getraind maar ben te lui om alle oefeningen te typen. 17 minutjes touwtjegesprongen ook.

Nu snackje deze voormiddag, beetje vreemde combinatie maar goed…
proteïne 37g, carbs 65g, vetten 36g.
image.jpg

Haha, ik kan mij niet voorstellen dat die combi lekker smaakt 🤣

dag 28 van dikzak naar dikzak. De laatste dag van de vierde week, en dan eindelijk toch deze ochtend het plateautje kunnen doorbreken van 106-107kg. hopelijk laat de 104kg niet te lang op zich wachten.

Verder voor de rest gaat alles zo zijn gangetje. Ik ben wel nog steeds op zoek naar enkele toestellen voor in mijn gym, maar er komt zoooooo weinig te koop op tweedehandssites naar mijn mening.. ik haat het om beperkt te moeten/kunnen trainen
IMG_8862.jpeg

Oké. na een hele tijd hier afwezig te zijn op mijn log, ben ik hier terug met een update. Afgelopen maand heb ik amper getraind en ook geen vooruitgang geboekt ivm gewichtsverlies.

Dit had verschillende redenen.
-Kelder loopt constant onder water met dit kutweer.
-tot voor kort had ik gewoon te weinig toestellen ook om gevarieerd te kunnen trainen waardoor er ook geen motivatie was.
-en ik ben dan nog een week naar het zuiden van Frankrijk geweest.

Nu ben ik terug thuis, en ik heb al enkele toestellen bijgekocht waardoor het een hoop leuker trainen is (al heb ik er nog te kort imo). volgende week zou het waterprobleem moeten opgelost zijn (dan komen ze ramen monteren), dus dat zou ook geen demotiverende factor meer mogen zijn.

Goed, los van al dat geklaag even vooruitkijken. We gaan er vanaf nu het beste van maken, dus ik heb nog een maand. (Toch voor de challenge)

Graag zou ik 6 vd 7 dagen trainen, en dit ben ik ook van plan. Workout zal namelijk borst/bi/tri zijn en dan de dag erop benen/rug/schouders. Dit telkens 2x na elkaar en dan een dag rust ertussen.

Ondertussen gisteren begonnen met borst/bi/tri, en nu net gedaan voor vandaag met benen/rug/schouders.

Workout van vandaag was als volgt

Legpress
5x10 160kg

Lunges
4x14 met bar van 20kg

Leg extensions
5x10 40kg (laatste set tot failure)

Bent over rows
3x10 50kg

Single arm cable rows (seated)
3x10 30kg

Shoulder dumbell press
3x10 20kg/dumbell

Upright rows
3x10 30kg

Face pulls
3x10 45kg

Side lateral (cable)
3x8 15kg

Front raises met bar
3x10 20kg

Friday nights….
Oppenheimer bekijken:rolleyes:
IMG_9351.jpeg

Dag 2 dat ik uit verlof ben.. opnieuw terug de gewone werkroutine. Nu is er terug meer structuur en kan ik opnieuw alles meer inplannen. Dit heb ik nodig en zo krijg ik meer gedaan. Het is soms vreemd, maar hoe meer tijd ik heb - hoe minder ik doe of hoe minder ik gedaan krijg.

Deze ochtend rug/benen/schouders getraind. Was wel net iets te laat opgestaan om mijn workout volledig uit te voeren…
Leg press
4 sets 10x80kg

Dumbell squat
3 sets 12x20kg

Leg extensions
4 sets 10x40kg

Seated row (plate loaded)
5sets 10x40kg

En deze oefening weet ik de naam niet
Met gestrekte armen (voorovergebogen) met de rope van boven je hoofd naar beneden trekken (in de cablecrossover)
3 sets 10x45kg

Shoulder dumbell press
3 sets 10x22kg

Side lateral gecombineerd met front raises
3 sets van 7x8kg (7x side en 7xfront in 1 set)

Upright rows
2sets 10x30kg

Dag 2 dat ik uit verlof ben.. opnieuw terug de gewone werkroutine. Nu is er terug meer structuur en kan ik opnieuw alles meer inplannen. Dit heb ik nodig en zo krijg ik meer gedaan. Het is soms vreemd, maar hoe meer tijd ik heb - hoe minder ik doe of hoe minder ik gedaan krijg.

Deze ochtend rug/benen/schouders getraind. Was wel net iets te laat opgestaan om mijn workout volledig uit te voeren…
Leg press
4 sets 10x80kg

Dumbell squat
3 sets 12x20kg

Leg extensions
4 sets 10x40kg

Seated row (plate loaded)
5sets 10x40kg

En deze oefening weet ik de naam niet
Met gestrekte armen (voorovergebogen) met de rope van boven je hoofd naar beneden trekken (in de cablecrossover)
3 sets 10x45kg

Shoulder dumbell press
3 sets 10x22kg

Side lateral gecombineerd met front raises
3 sets van 7x8kg (7x side en 7xfront in 1 set)

Upright rows
2sets 10x30kg
Straight pull down met rope

vergeet je collage niet te sturen

Bij deze nog eens mijn begin en eind foto die ik deze ochtend heb genomen.
Moet zeggen dat ik van de 3 maanden maar de eerste maand mij echt heb ingezet voor de contest.. 2de maand heb ik amper getraind, en de laatste maand heb ik wel getraind maar niet meer op mijn mijn voeding gepast. Ook geen cardio meer gedaan. Dus ik ben gestagneerd op een lichaamsgewicht van 106kg (een resultaat dat ik na de eerste maand al had)

Bij het begin
IMG_0361.jpeg

IMG_0439.jpeg

Veel meer kan ik hier niet over zeggen, amper verschil zichtbaar. het is wat het is… had natuurlijk een veel beter resultaat willen neerzetten hier, maarja..
Natuurlijk stopt het hier niet voor mij. Ik ga gewoon verder doen op mijn eigen tempo. Het doel blijft wel onveranderd 90kg.. we komen er wel.

Deze had je gisteren even op moeten sturen naar Arminius dan hadden we 10 deelnemers gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven