AndroidHealthClinic

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me??

Bezoekers in dit topic

Heej bro, bij de push ups heb ik het idee dat je geen volledige rom hebt.
Je lockt niet volledig uit ? (ik lijk het bij de dips / bench ook te zien)

Heb je daar een reden voor ?
 
Heej bro, bij de push ups heb ik het idee dat je geen volledige rom hebt.
Je lockt niet volledig uit ? (ik lijk het bij de dips / bench ook te zien)

Heb je daar een reden voor ?
Bij die push ups is dit inderdaad zo, omdat ik ze zo snel mogelijk probeer te doen. Daardoor lock ik inderdaad niet volledig uit. Bij dips en bench press is dit niet altijd zo. Soms doe ik 1sec pauzes tussen mijn reps, en soms doe ik ze zonder “lock” zodat ik constante spanning op de spier heb.
Zo krijg ik soms een nog iets betere pump..
 
Time to make some gainz! Eindelijk weekend, na een vermoeiende week. Zelfs 2 dagen geen push ups kunnen doen omdat ik zo vermoeid/druk bezig met andere dingen was. Enorm druk op het werk nu. Eind dit jaar word ik zelfstandig, dus nu druk bezig met de overname enzo.. dus het is keihard maar zo heb ik het graag!
B6E88262-6970-4F94-AB73-B4CF71CB8386.jpeg

Blijven knallen. Kijk al uit naar mijn rustgevende workout straks ;) “q-time met mezelf”

(Ook nieuwe koptelefoon gekocht :D vandaar de foto, je kan niet missen voor 30€)
 
Laatst bewerkt:
Ah er wordt dus wel nog getraind. Zie dat je 32 ook niet hebt gepost. Die zo ook nog maar ff kijken.
Wat doe je eigenlijk voor werk?
En hoe gaat het met de bulk zelf, nog genoeg tijd om te sporten en niet dik te worden? :p
 
Toch goede gainz gemaakt!! Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent.

Voor mij heb jij een streef fysiek alleszins!
 
Toch goede gainz gemaakt!! Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent.

Voor mij heb jij een streef fysiek alleszins!
Thnx, maar ik heb ook nog een héééle hoop werk hoor! Maar dag per dag komen we er wel!
 
Ah er wordt dus wel nog getraind. Zie dat je 32 ook niet hebt gepost. Die zo ook nog maar ff kijken.
Wat doe je eigenlijk voor werk?
En hoe gaat het met de bulk zelf, nog genoeg tijd om te sporten en niet dik te worden? :p
Tuurlijk word er nog getraind! :D de ene keer al wat meer dan de andere keer..

Van werk maken wij prefab beton elementen, en ik sta in voor de plaatsing ervan.. dus altijd buiten op de werven.

Bulk gaat goed hoor! Niet te snel en niet te traag gainz maken. Hopelijk boeken we nu wat voorruitgang hé!
 
man heb ik zin in het weekend! eindelijk weer tijd om te spenderen in de gym!
ik heb er al zin in om alle spiergroepen nog eens te trainen dit weekend!
vanavond heb ik net nog benen getraind (squats, leg curl & extensions) en wat borst (enkel benchpress). maar had niet veel tijd!
momenteel redelijk stabiel op 88kg en wil dit houden tot en met nieuwjaar!

ook een goed weekend aan iedereen gewenst!
(fotootje van de progress @ 88kg)
IMG_7185_b47.jpg
 
De Les van vandaag zit er bijna op, maar heb kunnen mijn video afwerken, dus dit is wel mooi meegenomen...
 
Gefeliciteerd met je eigen bedrijf man, cool!
 
Weer video’tje afgewerkt.. we gaan opnieuw de focus erbij halen, dat we mooie resultaten behalen volgende zomer! Want de klokt tikt, en de tijd kort in. Nu keihard trainen om te bepalen hoe we eruit zien volgende zomer!
 
Gefeliciteerd met je 90kg, ook al ben je er zelf niet zo blij mee :p

Vind je vp nog reuze meevallen, erg goed fysiek. Gaat straks echt iets moois worden als je gaat terugcutten!

P.s. Staat je Playlist ergens online? Lekkere muziek voor tijdens de workout
 
Gefeliciteerd met je 90kg, ook al ben je er zelf niet zo blij mee :p

Vind je vp nog reuze meevallen, erg goed fysiek. Gaat straks echt iets moois worden als je gaat terugcutten!

P.s. Staat je Playlist ergens online? Lekkere muziek voor tijdens de workout

Bedankt man, ik hoop het dat mijn fysiek er een beetje op voorruitgaat! Stap per stap hé...
De muziek waar ik vooral naar luister is bv
Neffex, linkin park, three days grace, skillet, hollywood undead, ....
 
Nice! Mooi beeld materiaal ook.. tof gemonteerd ook.

Blijf zo doorgaan man! Je bent voor mij altijd nog een motivatie om door te blijven pushen om mijn streef fysiek te behalen. Hoop er rond de zomer zo bij staan als jij nu.
 
Back
Naar boven