MuscleMeat

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me??

Bezoekers in dit topic

Zo, eventjes een inhaalslag gemaakt en de laatste 3 video's bekeken.
Lekker bezig, hoe bevalt de eerste weet van de cut? Valt het je zwaar om zoveel minder te eten? :D
 
Zo, eventjes een inhaalslag gemaakt en de laatste 3 video's bekeken.
Lekker bezig, hoe bevalt de eerste weet van de cut? Valt het je zwaar om zoveel minder te eten? :D
Hehe, valt zeer goed mee om “minder” te eten. (Eerder gewoon strikter en inderdaad iets minder). Gewoon omdat ik er enorm veel zin in heb om resultaat te behalen!

Morgenochtend is het precies 1 week dat ik ga bezig zijn met cutten. Dus ben wel benieuwd naar de weegschaal.. heel de week alvast nog niet veel rusltaat gezien op de weegschaal.. maar dit komt wel. Raar om te zeggen maar ik voel de verandering komen, ook al zie ik het nog niet echt op de weegschaal.

Op de 5e dag (gisteren) begon ik “cravings” te ondervinden en mezelf wat energieloos te voelen. Ook opeens kreeg ik het superwarm en had ik wat suikers nodig. (Niets extreems hoor). Deze ochtend heb ik mezelf geplezierd met een côte d’or reep, die wel in mijn voedingsschema (macro’s) zal passen! Dus die cravings zijn opnieuw voor eventjes gesust.

Hieraan voel ik dat mijn lichaam zich opnieuw aan het aanpassen is. En ik vind dit een ZALIG gevoel. Resultaten volgen wel
 
Leuk om te zien dat je nog net zo enthousiast bent als altijd ;)
 
Ik voel alleen maar honger tijdens de cut :(
 
Ik voel jullie broeders. Permanent honger in 't leven.

giphy.gif
 
Leuk om te zien dat je nog net zo enthousiast bent als altijd ;)
Tuurlijk! Ik ben nog maar begonnen! Zou erg zijn als ik nu al zou opgeven..

Ik voel alleen maar honger tijdens de cut :(
I feel you.. gelukkig valt de ene dag dan weer beter mee dan de andere..
Ik voel zelfs honger in de bulk na al m'n kcals..
ik zou ook kunnen blijven eten, en al zeker chocolade! Enkel dat kutgevoel achteraf...
 
Het zal wel reuze meevallen, je bent net een weekje bezig. Of heb je een groot deficit?
 
Het zal wel reuze meevallen, je bent net een weekje bezig. Of heb je een groot deficit?
Neen 2700-2800kcal/dag max . Vorige week was dit nog 3000+ Dus geen groot verschil.. meer echt kcal tellen deed ik niet meer op het einde van mijn bulk.. zat eerder op 3500kcal denk ik..
 
Neen 2700-2800kcal/dag max . Vorige week was dit nog 3000+ Dus geen groot verschil.. meer echt kcal tellen deed ik niet meer op het einde van mijn bulk.. zat eerder op 3500kcal denk ik..

Vaak is het ook even wennen. De eerste week en de laatste(n) zijn meestal het zwaarst. Zeker wanneer er zichtbaar resultaat is gaat het allemaal nét wat makkelijker. Veel succes, erg benieuwd naar je shape!
 
Vaak is het ook even wennen. De eerste week en de laatste(n) zijn meestal het zwaarst. Zeker wanneer er zichtbaar resultaat is gaat het allemaal nét wat makkelijker. Veel succes, erg benieuwd naar je shape!
Bedankt! Ik ben ook erg benieuwd.. hoop gewoon dat ik er niet te “plat” uitzie op het einde..
 
 
 
Lekker bezig, zie dat je toch meer van je homegym geniet dan van de openbare gym? :D
 
Hier zijn we nog eens :D cutten is zo irritant! Steeds wel iets te doen waardoor ik me moet uitzonderen van de ander mensen rondom mij.. iedereen die steeds zegt dat ik niet verder hoef te vermageren. Maar meeste mensen begrijpen niet waar we mee bezig zijn hé! Maar we blijven doorgaan, want de tijd dringt! Ondertussen zit ik voor 2 dagen in duitsland voor een beurs. Wat cutten weer iets moeilijker maakt.

In deze video geef ik mijn PERSOONLIJKE mening over het gebruik van steroïden. Ik weet, iedereen verschilt hierin. Je leeft uiteindelijk ook maar 1 keer.
 
Lekker bezig! Bent goed op weg hè, hoelang train je nu al?
 
Lekker bezig! Bent goed op weg hè, hoelang train je nu al?
Wat bedoel je juist met hoelang train je al? Ik train sinds mijn 16jaar ongeveer.. (2-3x per week) met ups en downs. Maar de laatste 2 jaar ben ik wel intensiever bezig! Ik heb ook een jaar of 2 bijna niks getraind toen ik mijn huis gekocht had
 
Back
Naar boven