XXL Nutrition

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen updates meer. Geen tijd meer zeker met die kleine?
ja het ligt al een eindje stil. Maar heb enorm veel zin om er terug in te vliegen (vlogs, fitness,..)! Inderdaad, de geboorte van mijn zoon heeft een grote impact gehad om mijn leven, maar het word dringend tijd om terug de draad op te nemen! Dus ik ben ermee bezig. Bedankt voor de intresse alvast
 
Hey!


°69 | Er terug aan beginnen!
 
Welkom terug man!

Zal weinig spiermassa in die 5kg zitten zeker :o

Je komt als geroepen, ben zelf ook even uit de running geweest (gelukkig niet zo lang als jij). Dus ga je videos weer bekijken voor de motivatie tijdens de bulk (ik ben vooral kilo's kwijt haha)!
 
Welkom terug man!

Zal weinig spiermassa in die 5kg zitten zeker :o

Je komt als geroepen, ben zelf ook even uit de running geweest (gelukkig niet zo lang als jij). Dus ga je videos weer bekijken voor de motivatie tijdens de bulk (ik ben vooral kilo's kwijt haha)!
Leuk om te horen! Nu is inderdaad de periode dat de motivatie moeilijkst te vinden is, dus daarom is nu de beste periode om er keihard in te vliegen. En inderdaad die 5kg zijn zeker geen gainz
 
ja het ligt al een eindje stil. Maar heb enorm veel zin om er terug in te vliegen (vlogs, fitness,..)! Inderdaad, de geboorte van mijn zoon heeft een grote impact gehad om mijn leven, maar het word dringend tijd om terug de draad op te nemen! Dus ik ben ermee bezig. Bedankt voor de intresse alvast

Welcome back.

8kg afvallen in 1 maand daar kan ik alleen van dromen.
kben dus wel benieuwd hoe je je voeding eruit zag.
 
Kerel, zie nu pas jouw log (en het filmpje) en moet zeggen: Geeft me echt een berg motivatie! Echt een vette transformatie man, chapeau! Ik ben zelf terugkerend sporter (vanaf 17 - 21 intensief getraind) en inmiddels een jaar geleden weer opgepakt. Merk dat ik nu een stuk sterker ben dan dat ik was toen ik stopte op mijn 21e, wellicht ook door de leeftijd en betere vorm etc. Wat me opvalt in jouw filmpje is dat, naarmate je meer gewicht kwijtraakt, het lijkt alsof je veel meer massa hebt. Ik ben benieuwd naar het volgende: Denk je zelf dat een groot deel van die massa er al op zat toen je 100+ kg woog, of heb je tijdens je lange cut ook nog eens flinke gains gemaakt?

Weeg zelf momenteel 91 kg en wil naar de 85 toe. Ik merk dat ik het afgelopen jaar redelijk massa heb gepakt maar je ziet er weinig van terug vanwege mijn Vetpercentage. Vooral de relatief platte, niet 3D schouders, wat ik ook zie bij jou toen je 100 kg + woog. Terwijl je nu flinke kanonnen heb (of tenminste aan het eind van het filmpje).

Ik denk dat ik nog in de "noob gains" fase zit, aangezien mijn kracht omhoog gaat terwijl ik wel in een deficit zit. Ben heel erg benieuwd hoe mijn lichaam eruit ziet als ik mijn laag vet kwijt ben. Jouw filmpje biedt in ieder geval hoop!
 
Welkom terug, ga je ook nog je video's weer oppakken of niet? Of was het trainen niet meer gelukt überhaupt haha
 
Heel iedereen! lang geleden zeg..

Laten we maar meteen "To The Point" komen, want daarvoor zijn we hier allemaal.
IK BEN DIK GEWORDEN, MAAR...
ik ga er iets aan doen en wil dit delen met jullie. zoals de titel al laat merken, een nieuwe transformatie komt eraan. (hoop ik)
graag wil ik dit week per week in een korte video doen, eerst en vooral om mezelf te motiveren en anderzijds voor jullie.
hoe het zooooooo ver is kunnen komen besef en weet ik eigenlijk zelfs niets echt... maar mijn aandacht lag gewoon ergens anders.

Dus tijd om terug meer aandacht aan mijn fysiek en conditie te spenderen.
Heb je vragen over wat dan ook, laat maar komen! ik beantwoord ze met plezier.

Hier gaan we. Transformatie 2.0 Leeetssss GOoooooooo
 
Succes wi!
 
Vroeg mij enkel af als ik deze topic niet beter had gepost in vet-verlies logs.. want daar zal het de komende tijd over gaan.. mss dat een moderator me kan helpen🤷🏼‍♂️
 
image.jpg
Middageten, dit en een banaan 🍌🤷🏼‍♂️
 
Vandaag eerste workout van de week gedaan.
Triceps-buik-benen

3 sets small bench press
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg

Dips met lichaamsgewicht
5x
5x
5x

Standing triceps overhead extension
10x30kg
10x30kg
10x30kg

Rope pulldown
4 sets van 10 tot failure. Gewicht ben ik vergeten.

2 oefeningen voor buik tussendoor 4setjes van elk

en voor benen squats
3sets 10 x 70kg

voelde dit al serieus en heb niet meer gedaan omdat ik nog 15min cardio wouw doen
 
Ontbijt voor vandaag👌
image.jpg
 
wtf is dit voor ontbijt man?:P
Haha, ik drink er de ganse ochtend van, om mijn honger wat tegen te houden 😅. Daarom noem ik het mijn ontbijt. Maar rond 10u30 heb ik toch 3 rijstwafels gegeten..
 
Misschien kan ik jullie opfleuren met mijn avondeten?? Cote a los Rijkelijk aan vetten en eiwitten 😍😍
 

Bijlagen

  • C242E477-455A-47FE-BFC1-931536DCFC9D.jpeg
    C242E477-455A-47FE-BFC1-931536DCFC9D.jpeg
    237 KB · Weergaven: 97
  • 4935B36F-A392-4045-9973-D02CF6538505.jpeg
    4935B36F-A392-4045-9973-D02CF6538505.jpeg
    311,6 KB · Weergaven: 97
  • 37AFF889-02B7-46A9-925A-B209FF4108E3.jpeg
    37AFF889-02B7-46A9-925A-B209FF4108E3.jpeg
    220,4 KB · Weergaven: 98
Ziet er al beter uit... spaar nog een stukske voor morgenochtend als ontbijt
 
Back
Naar boven