MuscleMeat

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me??

Bezoekers in dit topic

Volgen doe ik zeker. Ik heb NL nog veel te leren met mijn 108kg en >30% vet
Been there, gewoon in jezelf geloven, en vanaf dat je de eerste progressie ziet, komt de nodige motivatie vanzelf!
 
Heb een panorama foto gemaakt van mijn homegym, zal hem hier efkes posten. Met mijn laatste aankoop - de cablecrossover - :D

F5BC5FC3-388C-4C74-BB15-770AFD226E58.jpeg
Zal binnenkort ook nog eens een fysiek update-foto posten, maar heb nu nog niet zoveel voorruitgang geboekt. Maar komende week zal ik hem posten! Ben nu begonnen met een push/pull/leg workout voor de winter! Hopelijk halen we wat resultaat!
 
heb een kort filmpje gemaakt van video fragmenten die ik nog staan had, over hoe ik mijn cable cross in mijn gym gekregen heb :D
haha leuk om naar terug te kijken!
 
Pull training zit erop voor vandaag! Ben voor de eerste keer deze week onder de 88kg gegaan. (87,6kg) dat is het laagste gewicht dat ik in 7jaar gewogen heb! Ik ga nog even door tot 85kg! Dan heb ik mijn uiterste doel gehaald van dit logje! Dan kan ik een nieuw doel stellen tegen volgende zomer. eenmaal 85kg gehaald, zal ik proberen om volgende zomer een "proberen" een single digit bodyfat% te halen!
Schermafbeelding 2017-11-09 om 21.54.59.png

Schermafbeelding 2017-11-09 om 21.59.07.png

Schermafbeelding 2017-11-09 om 21.58.18.png

Schermafbeelding 2017-11-09 om 21.52.16.png
 
Laatst bewerkt:
Pull training zit erop voor vandaag! Ben voor de eerste keer deze week onder de 88kg gegaan. (87,6kg) dat is het laagste gewicht dat ik in 7jaar gewogen heb! Ik ga nog even door tot 85kg! Dan heb ik mijn uiterste doel gehaald van dit logje! Dan kan ik een nieuw doel stellen tegen volgende zomer. eenmaal 85kg gehaald, zal ik proberen om volgende zomer een "proberen" een single digit bodyfat% te halen!
Bekijk bijlage 419797
Bekijk bijlage 419798
Bekijk bijlage 419799
Bekijk bijlage 419800
Gefeliciteerd man, op het bereiken van je doel! :thumb:
 
Gefeliciteerd man, op het bereiken van je doel! :thumb:
Nog niet helemaal hé! Nog 2,5kg kwijt te spelen, en dan ben ik er! Hoopelijk tegen eind december ben ik er! Dan kan ik januari starten met een nieuwe uitdaging. Ben wel super content over het afgelopen half jaar! De voorruitgang en hoe ik me voel, gewoon zalig
 
Nog niet helemaal hé! Nog 2,5kg kwijt te spelen, en dan ben ik er! Hoopelijk tegen eind december ben ik er! Dan kan ik januari starten met een nieuwe uitdaging. Ben wel super content over het afgelopen half jaar! De voorruitgang en hoe ik me voel, gewoon zalig
Je hebt ook een mooie home gym zie ik, daar mag je best trots op zijn.
 
Je hebt ook een mooie home gym zie ik, daar mag je best trots op zijn.
Ja ik ben er best wel trots op, maar wat mij betreft mogen er nog wat meer toestellen instaan. maar het geeft wel een motiverend en goed gevoel om daar te trainen.
 
Heb sushi besteld voor 2 dagen :D nu 2e dag dat ik ervan eet. Kost wel redelijk veel die sushi!
48534901-9FAF-45EB-B792-2264F724291A.jpeg
 
Deze morgen heb ik weer eiwit pannenkoeken gemaakt! Het lukt me steeds beter en beter om deze te maken.
Recept:
-100ml melk
-3eieren
-70g havermout
-40g whey proteine banaan smaak
-met 15ml honing afgewerkt
39DDE0D8-23E7-4892-8814-AAFF795FE34E.jpeg
9686144A-5FDF-49D1-8B75-34E560D96875.jpeg
 
Zo die zien er goed uit man. Wat zijn de voedingswaarde?
 
hey jongens, ik heb een vraagje..
Graag zou ik na mijn werkuren mijn "fitness plaatsje" openstellen voor andere mensen en een kleine bijdrage hiervoor vragen.
Mogelijks zou ik iedere avond van de week maandag tem vrijdag mijn gym opendoen voor 3u. dit van 18u-21u
misschien ook de zaterdag en de zondag, of één van de 2 dagen (ligt eraan hoeveel mensen zouden komen trainen)
ik zou zelf gewoon telkens op een vast moment trainen bv 18u-19u30 en de fitness nog een 1u30 langer openhouden.
ik denk er ook aan om nog eens een serieuze investering bij te doen zodat ik een hele hoop vaste toestellen bij zou hebben. (bv. legpress, legextensions, shoulderpress, peckdeck,.....)

denken jullie dat dit een verstandige beslissing zou zijn? het gaat me niet over geld te verdienen (toch niet in het begin), maar het gaat me er vooral om dat ik mensen aantrek met dezelfde passie, en dat we die kunnen delen op een leuke manier. en dat ik de mensen iets kan bijleren, en zij mij. de investering zou ik op mezelf nemen en ik hoef er niet aan over te houden. maar een kleine bijdrage zou ik toch vragen om het eerlijk en doenbaar te houden. misschien zie ik dan wel naar de toekomst toe wat hieruit kan voortvloeien, want dit is moeilijk te voorspellen. het zou gewoon een zalig gevoel zijn omdat ik iets zelf kan ondernemen en me er voor kan inzetten.

mijn doel zou zijn om te starten met een persoon of 10 met dezelfde doelen en motivatie. en daaruit verder groeien. mijn uiteindelijke doel zou misschien wel zijn om door te groeien naar mijn eigen fitnesszaak/sportschool in het mooiste geval. in het slechtste geval, word ik alleen maar wijzer en slimmer :D

wat denken jullie van dit idee? doen/niet doen, waarom wel/niet?
graag zou ik het gedacht eens horen van een buitenstaander. dus als je nog vragen hebt -> stel gerust
 
hey jongens! ik heb een video gemaakt over mijn transformatie tot nu toe! ik heb er een hoop werk in gestoken dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden! :D dit is mijn transformatie in 6 maanden!
laat gerust weten wat jullie ervan vinden! en waarschijnlijk zal ik nog een video maken van nu tot de zomer van 2018.
 
hey jongens, vanaf nu begin ik met een serie van video's over hoe ik train en eet om volgende zomer er shredded uit te zien! ik vind dit namelijk erg makkelijk om mensen te tonen hoe je trainingen en je levenswijze in elkaar zit. het is trouwens ook leuk om zelf naar terug te kijken om zelf je resultaat (al dan niet) op te volgen! dus vanaf nu zal ik hier mijn filmpjes posten over mijn journey naar een beter levensstijl en een fittere body!

 
In
Snelle progressie en al goed fysiek.
Je bench is ook echt sterk :eek:

Wat ik vind van gym openstellen.
Lastig. Ik zou er geen gebruik van maken al zou het in de buurt zijn. Ik train op veel locaties (basic) en enorm uiteenlopende tijden.

Anderen trainen wel vaak savonds dus misschien wel wat voor hen.
Zou gewoon beginnen met voor vrienden aanbieden en iedereen die wil. Beginnen met 10, misschien als je grote vriendengroep kent die wil.

Verder zou ik qua investeren in toestellen het wel gewoon blijven doen puur voor jezelf want je gaat er (voorlopig) toch niet het geld van toestel uithalen.

Qua betaling zou je een klein ondoorzichtig spaarpotje neer kunnen zetten en de gasten die trainen zelf laten kiezen hoeveel ze geven.
Evt kun je erbij zeggen: de meeste gasten geven gemiddeld 1,50 per training.
Zo hou je het leuk en heb je geen gedoe. Verwacht dat als ze een goede training met tips hebben gehad ze ook meer geven.

Leuk idee dus open houden en ook leerzaam denk ik, maar verwacht zeker in het begin niet heel veel mensen. Kan het alleen maar meevallen!
 
hey jongens! ik heb een video gemaakt over mijn transformatie tot nu toe! ik heb er een hoop werk in gestoken dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden! :D dit is mijn transformatie in 6 maanden!
laat gerust weten wat jullie ervan vinden! en waarschijnlijk zal ik nog een video maken van nu tot de zomer van 2018.
Is dit uberhaupt mogelijk zo'n transformatie in slechts 6 maanden? Dat vind ik echt ongeloofelijk, om niet te zeggen impressive!:bow:
Goed gedaan kerel, keep it up :thumbs:
 
Is dit uberhaupt mogelijk zo'n transformatie in slechts 6 maanden? Dat vind ik echt ongeloofelijk, om niet te zeggen impressive!:bow:
Goed gedaan kerel, keep it up :thumbs:
Ja hier in de verkorte versie van het filmpje zie je de datum op de computer.. van toen ik begonnen ben met cutten..
 
Back
Naar boven