XXL Nutrition

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

/
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
/
 
Laatst bewerkt:
Deze morgen een training gehad vaan 30 min..

Bench press
15x70kg
10x100kg 2 sets
12x100kg 1 set

triceps pull downs
12x35kg 4 sets

Leg extensions
12x35kg 4 sets

Leg curls
12x25kg 4 sets
 
Wat is je huidige gewicht?
Neem aan dat je weer wat zwaarder bent dan in je cut.
 
Wat is je huidige gewicht?
Neem aan dat je weer wat zwaarder bent dan in je cut.
Huidig gewicht schommelt wat tussen de 87-90kg. Ik zorg gewoon dat ik niet over de 90kg ga. Ik ben nu vooral aan het wachten tot de winterse periode over is want nu doorcutten is te vroeg. Doel is om deze zomer rond de 82kg te graken. Dus gewoon cardio toevoegen en dat komt wel ok! Bedankt voor je intresse!
 
Gisteren voor de eerste keer 85kg op de weegschaal zien staan! Ik ben me aan het voorbereiden, om volgende week te starten met nog verder te cutten tot ongeveer 82-80kg zodat ik mooi droog sta! Ik ben super gemotiveerd en denk wel dat het me zal lukken!
 
Foto getrokken deze ochtend, niet heel duidelijk maar 6-pack komt eraan!
0C42E53D-0AFE-4ED1-BC5F-FBF61A4A6C95.png
 
Vanaf begin deze week ben ik begonnen aan 70dagen - me nog eens extra inzetten om gewicht te verliezen! Vorig jaar woog ik nog rond deze periode 104kg(Kan je zien in het begin van deze blog). Nu start ik de zomer prep met een gewicht van 86kg! Dus we gaan 70 dagen volle bak om zo shredded mogelijk te zijn tegen de zomer 2018!
 
Van mij mag je nu al naar het strand!
 
Grrr gisteren (zaterdag) teveel gegeten... cutten is niet altijd even gemakkelijk!
 
Mooie filmpjes man!!
Tijdje niet meer gekeken hier, maar echt top!!
 
Ik mis je filmpjes op youtube! Blijf je uploaden? Ik check daily!
 
Ik mis je filmpjes op youtube! Blijf je uploaden? Ik check daily!
Ja ze komen eraan, is wat moeilijk, drukker op het werk, en wat andere dingen. Heb niet veel tijd gehad om mijn camera op te pakken. Maar ik zal spoedig weer een filmpje uploaden!
 
Hmmm die 80kg gaat een echte uitdaging worden! Nog een maand en een half te gaan.. tijd om een tandje te diepen
7DF0E8C6-028F-4237-9FBF-7829C976AAA0.jpeg
C3A1484F-4FE0-4E6D-9841-BEAE61784CFE.jpeg
758BCCCB-F27C-4D8C-BDE0-07A8F446B4D3.jpeg
 
Back
Naar boven