AndroidHealthClinic

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stand van je armen?
 
Elbows in, nu lijkt me het niet heel goed
 
Goeiemorgen iedereen! De maandag ochtend goed inzetten!

98E3783E-926E-4E35-A678-6ED09A780745.jpeg
 
Vanavond net weer mijn push ups tot failure gedaan! Hopelijk boek ik wat voorruitgang in die maand tijd door mijn pushups!
image.jpg


Nu beginnen aan benchpress, (maandag push day) heb wel geen spotter en had graag wat met 130kg geoefend.. zodat ik die 140kg kan afvinken.. maar ik ga het bij 120kg moeten houden
 
Waar blijft die video, moest net mijn kwark opeten terwijl ik gewoon naar een leeg scherm staarde. Zonde! :D
 
130kg zonder spotter willen bankdrukken... normaal lukt dit. maar door mijn push up challenge had ik minder macht dan ik dacht..:o
 
Net een enorm vermoeiende dag achter de rug. Gisteren avond die video nog zitten bewerken tot 01.00u ’s nachts.. dan om 06.00u terug uit de veren.. ook vanavond veel te veel gegeten waardoor ik een overpoefd gevoel heb.. maar toch!

Net even een nieuw recordje push-ups voor mezelf gevestigd.. 70 pushes :D. Doet toch deugd!
FC63A9F2-1B97-4EF5-AC77-D05C8B963782.jpeg
 
Vanwaar al die push ups?
 
Vanwaar al die push ups?
Gwn ik daag mezelf iedere maand uit met een challenge (in de hoop dat ik er zelf beter/sterker/slimmer door word). Deze maand is mijn challenge iedere dag opnieuw push ups doen tot ik niet meer kan. Zoals je ziet begonnen aan 55x en na een halve maand zit ik nu aan 70x
 
Heb je niet het idee dat je op de rest van je training nu inlevert? Just wondering:)
 
Geloof ook niet dat het je form ten goede komt
 
Was weer genieten tijdens het kwark eten :p
Jammer van de benchpress, ga je nu gewoon eerst naar 125?

Bulk progress gaat ook goed, vetpercentage blijft ook redelijk stabiel, niet?
 
Was weer genieten tijdens het kwark eten :p
Jammer van de benchpress, ga je nu gewoon eerst naar 125?

Bulk progress gaat ook goed, vetpercentage blijft ook redelijk stabiel, niet?
Ja inderdaad, in het begin kwam ik redelijk snel gewicht terug bij. Maar ku blijft het stabiel op 87-88kg dus dat vind ik momenteel perfect zo! Benchpress inderdaad deze maand een beetje minder drukken 110-120kg door mijn push ups challenge. Maar ben wel benieuwd als ik volgende maand beter zal kunnen benchen, doordat ik iedere dag push ups heb gedaan.. zou toch graag naar die 1x140kg kunnen gaan..
 
Heb je niet het idee dat je op de rest van je training nu inlevert? Just wondering:)
Momenteel Zeker wel, maar misschien zal het voor een boost zorgen volgende maand.. het is maar door te proberen dat ik dit zal ondervinden. De bedoeling is dat mijn benchpress verbeterd. En misschien dat die push ups challenge me daarbij zal helpen..
 
Geloof ook niet dat het je form ten goede komt
Hoe bedoel je “mijn form”? Ik denk niet dat ik veel schade doe zal ik maar zeggen door mijn challenge.. maar zal dit moeten ondervinden.
 
Back
Naar boven