MuscleMeat

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me??

Bezoekers in dit topic

Progressie gaat moeilijj vooruit.. ik zal moeten een tandje bijsteken! Maar ik gazeker mooie resultaten halen! Daar ben ik zeker van. Nog 44 dagen te gaan..

Gewichtsverlies gaat moeilijk. Maar krachtverlies niet. Ik ondervind dat als je voeding niet 100% in orde is, dat ik ook aanzienlijk wat kracht verlies! Dus ook daar moet ik aan sleutelen

Nieuwe video is online.
 
In!

Enig idee welk VP je nu zit?
 
In!

Enig idee welk VP je nu zit?
Ik zal het vnvnd eens controleren met mijn bf-meter. Het is niet 100% nauwkeurig maar geeft wel een idee.
 
deze ochtend had ik een gewicht van 84,4kg dus een nieuw record! heb ook nieuwe video van dit weekend..
 
Nieuw lichaamsgewicht record deze ochtend! Enorm content!

 
Nette progressie man ten opzichte van een tijd terug.
Mooie gymruimte heb je daar :thumbs:
 
Nette progressie man ten opzichte van een tijd terug.
Mooie gymruimte heb je daar :thumbs:
thnx, ik doe mijn best.. ik vind deze video's maken, een makkelijkere manier om mijn progressie over te brengen.
ipv iedere dag opnieuw hier te typen wat ik gedaan heb!
maar de resultaten tov vroeger mogen er inderdaad wel zijn en ik ben fier op wat ik bereikt heb tot nu toe!
we blijven doorgaan alleszins
 
Inderdaad goed bezig, maar die linkerhand is wel erg Michael Jackson.
oei inderdaad! het zijn telkens screenshots van een stuk uit de video, toevallig waarschijnlijk dat mijn hand daar net ligt..
 
oei inderdaad! het zijn telkens screenshots van een stuk uit de video, toevallig waarschijnlijk dat mijn hand daar net ligt..

Nu ik toch aan het plagen ben: je houdt het lint wel heel erg scheef bij het meten van de armomvang, ik dacht al dat ik erg was.
 
Nu ik toch aan het plagen ben: je houdt het lint wel heel erg scheef bij het meten van de armomvang, ik dacht al dat ik erg was.
Wel ik wil van het dikste punt van de triceps naar het dikste punt van de biceps meten.. als ik recht meet is dit wel een centimeter minder idd
 
 
80kg in zicht?
Niet echt, ik graak echt niet onder die klooote 83kg :p zie wel nog steeds verandering.. maar enkel niet op de weegschaal
 
waarom zo blijven focussen op die weegschaal?
Doe ik eigenlijk niet meer.. maar enkel omdat ik gezegd had in mijn videos dat 80kg mijn doel is.. das de enige reden. Ik zou liever onderhouden nu rond de 85kg en massa opbouwen :p. nog 2 weken volhouden en we zien dan wel
 
We blijven doorgaan jongens! de resultaten komen beetje per beetje!
 
deze morgen opgestaan met een ochtendgewicht van 82,3kg.. dit heb ik nooit eerder gehad in 7 jaar, dus weer een record! de motivatie is terug hoger dan ooit. het is trouwens ook de eerste dag van de vakantie, dus ik kan meer tijd spenderen in video's maken en trainen, en er volledig voor gaan! wel ondervind ik - hoe lager ik kom in vet%, hoe meer ik merk dat er nog veel werk is aan de winkel, en dat ik mij serieus zal mogen focussen op gainz maken de komende winter.
 
Back
Naar boven